Ga naar inhoud

linie : 27 juni 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Mamalisa:

Hey meis, gefeliciteerd met de boobies! Hoop dat de pijn een beetje weg blijft! 

 

Dankjewel! De pijn is vanmorgen wel wat meer geworden maar dat had ik ook wel verwacht, tanden op elkaar en komende dagen even doorbijten. Gaat vast goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei linie:

 

Dankjewel! De pijn is vanmorgen wel wat meer geworden maar dat had ik ook wel verwacht, tanden op elkaar en komende dagen even doorbijten. Gaat vast goed komen!

De eerste paar dagen is het ergst meid, gelukkig zijn die paar dagen ook zo weer voorbij. Inderdaad ff tanden op elkaar, en op gezette tijden je pijnstillers innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe merkte vanmiddag goed dat de narcose was uitgewerkt, werd misselijk en draaierig. Weer even in mn bed gelegen en kon er zelf niet meer uitkomen. Lang leve thuis wonen en mama die me kwam helpen:D. Ook qua eten krijg ik niet veel weg hebben meerdere hier last van? Laat deze dagen maar snel gaan! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week woensdag geopereerd en had de woensdag daar ook last van.

Eten lukte woensdag ook niet thuis en koffie waar ik normaal gek op ben lustte ik een paar dagen niet.

Donderdag niet meer alleen het vanuit de liggende positie omhoog komen dat lukte mij ook niet.

Daar had ik echt hulp bij nodig.

Moet je ook niet gaan forceren maar binnen een paar dagen gaat dat echt beter.

Zelf ben ik inmiddels wel met die capsules gestopt want volgens mij reageerde ik daar niet zo goed op dus hoofdpijn misselijk maar dat pas vanaf zondagavond.

Weet dus niet helemaal zeker of het daaran gelegen heeft.

Zelf krijg ik enorm veel hulp en bivakeer ik ook tijdelijk bij mijn ouders omdat ik me wel aan de richtlijnen wil houden zodat de genezing goed verloopt.

Ik heb vandaag wondcontrole gehad en alles zag er erg goed uit maar enorm veel zwellimg en ook aantal blauwe plekken.

Moet er wel bij zeggen dat ik ook een borstlift erbij heb gehad dus wel een flink zware operatie die langer duurt dan alleen een borstvergroting.

Heb je alleen een band gekregen?

Heb je ze al gezien?

Nog even volhouden en flink doorbijten.

Het komt echt goed maar de eerste paar dagen zijn echt vervelend.

Succes met je herstel verder xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een band en een bh.

Maar nogmaals ik heb borstlift met protheses dus heb wel heel veel extra steun nodig.

Douchen moet je niet alleen doen is mijn advies.zeker ook omdat je misschien wat zwakker bent.

Ik heb veel meer en grotere wonden die dus niet nat mogen worden dus zelf heb ik nog niet volledig helemaal onder de douche kunnen staan omdat anders de wonden echt nat worden en dat is niet goed voor de genezing kennelijk.

Ik heb zelf geen pijn gelukkig alleen wat spierpijn die ik voelde als ik omhoog moest komen.

Ik weet niet precies hoe dat bij jou zit?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei linie:

Pfoe merkte vanmiddag goed dat de narcose was uitgewerkt, werd misselijk en draaierig. Weer even in mn bed gelegen en kon er zelf niet meer uitkomen. Lang leve thuis wonen en mama die me kwam helpen:D. Ook qua eten krijg ik niet veel weg hebben meerdere hier last van? Laat deze dagen maar snel gaan! X

Ja inderdaad ! Ben tot 2 dagen na narcose aan het spugen geweest . In het begin ook vaak het gevoel dat het door de paracetamol kwam en overgestapt op 1000mg zetpillen . In combinatie met Celebrex viel de paracetamol gewoon niet lekker. Avond eten stond me tegen. Probeerde wel maar lukte niet ... Vanaf dag 3 lekker pistoletje ham/kaas gegeten en nu precies een week later eet ik weer als een beer !! Vannacht zonde band geslapen want die moest echt in de was en alles zit nog op zijn plek haha wel nog steeds een enorm gezwollen gevoel , niet echt pijn meer. Af en toe een steekje maar dit schijnt goed te zijn (herstel van de zenuwen) ik denk dat je vrijdag je eerste " comfortabelere " dag weer zult hebben. Douchen heb ik samen met mijn man gedaan na 48 uur . Hij stond achter mij en haren en rug en al die vieze jodium eraf gewassen . Toen geholpen met afdrogen en aankleden. Van de week ben ik een poosje alleen in bad gaan zitten tot navelhoogte en gisteren weer alleen gedoucht alleen nog geholpen met haren wassen . Succes en sterkte !! Slaap je wel een beetje OK? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Anouk78:

@linie gefeliciteerd met je boobies. 

Ik ben zelf gisteren ook geopereerd en heb een enoeme druk met die borstband ervaar je dat ook zo? 

 

Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd :)Ik heb best veel druk op mijn borst ja, denk dat dat door die band komt. Maar heb soms ook wat steken, maar dat schijnt normaal te zijn. Succes met je herstel! X
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat voel ik me goed! Dinsdag en woensdag best wat pijn gehad maar nu alleen als ik moet niezen of hoesten :) vanmorgen gedoucht en heb toen mn borsten voor het eerst helemaal gezien! Wat kan je daar blij van worden :1bouncingboobs:Alleen het slapen wil s nachts nog niet, hebben jullie tips en tot hoelang na de operatie moet je redelijk hoog liggen? Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je je zo goed voelt !!!

Ik weet niet welke protheses je hebt daar is het afhankelijk van hoelang je hoog moet liggen.

Bij die van mij 3 weken echter heb ik ook een lift gehad dus ik moet daarvoor 6 weken.

Kussentje onder je knieen wil helpen.

Rug inderdaad hoog mogelijk en eventueel een voedingskussen om je te steuen of recht te houden.

Ik gebruik een voedingskussen om mijn hoofd tegenaan te leggen anders krijg ik daar ook last van.

Qua rug geen pijn en geen last gelukkig.

Slapen gaat bij mij ook best goed nu maar eerste nachten werd ik ook elke 1,5  a 2 uur wakker maar nu gelukkog niet meer.

Hopelijk heb je hier iets aan 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb voor het slapen van Onselen gebeld of ik Diazepam mocht gebruiken, dit is een spierverslapper en maakt je ook slaperig ( 10mg). Hij vond dat ok en een spierverslappend middle is eigenlijk alleen maar goed zei ie omdat het je borstspier ook ontlast (verslapt) dat maakte niet uit voor het herstel. Als je de huisarts uitlegd hoe of wat en om dit middel vraagt zullen ze daar niet moeilijk over doen , Kreeg gelijk 30 stuks en slaap er heerlijk mee. Ik ben nu 9 dagen PO en heb wel pijn na het slapen . Ik wordt met rugpijn en borstpijn wakker maar zodra ik op ben trekt dit weg. gewoon een beetje beursheid nog denk ik en het feit dat mijn rug het niet zo leuk vind om half hoog te liggen.. helaas moet maar even. Soms even geprobeerd op mijn zij ( ik las forums dat als je geen pijn hebt dit ook gewoon mag) maar dit doet echt TE pijn !! Ik hoop dat je met een middeltje wat beter door de nachten komt. Diazepam is ook niet zo zwaar en mag je ook gewoon mee autorijden als je weer zover bent.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben super blij met m'n borsten, in iedere spiegel die ik tegen kom loop ik ze weer te bewonderen! :1bouncingboobs:mijn littekens genezen ook heel mooi en vrijdag mogen de hechtingen eruit. Maar nu voel ik bij mijn rechterborst bij het litteken een klein buitje is dit misschien bij iemand herkenbaar? Maandag zijn ze 3 weken en mag de band af :Dxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben super blij met m'n borsten, in iedere spiegel die ik tegen kom loop ik ze weer te bewonderen! :1bouncingboobs:mijn littekens genezen ook heel mooi en vrijdag mogen de hechtingen eruit. Maar nu voel ik bij mijn rechterborst bij het litteken een klein buitje is dit misschien bij iemand herkenbaar? Maandag zijn ze 3 weken en mag de band af :Dxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @linie 

Ik heb boven mijn litteken ook een verdikking en vorige week viel mij ineens een klein blauw vlekje op. Nu wist ik niet zeker of die er wellicht al langer zat want het zat echt tegen de pleister aan dus viel niet erg op  maar  had er een foto van gemaakt en opgestuurd. Op de foto zag ik pas goed dat het ook een beetje geel achtig was en het bleek om een bloeduitstorting te gaan met vochtophoping, niks om me zorgen om te maken! 

Wellicht dat het bij jou ook zoiets is? 

 

Mijn band mag er maandag ook eindelijk af! Kan niet wachten om ook weer gewoon mijn armen te mogen gebruiken :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft bij mij niet echt een kleur maar hoor ook van mensen om me heen dat het gewoon littekenweefsel kan zijn. Vrijdag gaan de hechtingen eruit dan even na vragen. Ik gebruikte na 1,5 week mn armen wel weer (niet te zwaar tillen) en mijn herstel is me heel erg meegevallen! :) Helemaal blij als ik weer bh's aan mag :) Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op Wednesday, July 13, 2016 om 23:04 zei linie:

Het heeft bij mij niet echt een kleur maar hoor ook van mensen om me heen dat het gewoon littekenweefsel kan zijn. Vrijdag gaan de hechtingen eruit dan even na vragen. Ik gebruikte na 1,5 week mn armen wel weer (niet te zwaar tillen) en mijn herstel is me heel erg meegevallen! :) Helemaal blij als ik weer bh's aan mag :) Xx

Hoe gaat het nu met je? Vond het fijn om te lezen dat ze bij accz zo lief zijn. Ik wil hier ook heen omdat een vriendin van me daar ook is geweest. 

Hoe snel na de operatie kon je weer een beetje zelf dingen? 

Ik wil het graag nog dit jaar als het kan maar moet het dan nog op mn werk regelen dat ik wel vrij ben. En ben bang dat ik geen 2 weken volledig vrij kan krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.