Ga naar inhoud

linie : 27 juni 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben M. en ik ben 20 jaar. Ik heb me hier aangemeld, omdat ik een BV ga laten doen. Ik heb een fors postuur (ongeveer 83 kilo) en een kleine 85B en ik ben 1,73 lang. Gister heb ik een consult gehad bij ACCZ klinieken, samen met mijn consulente heb ik verschillende maten gepast en heb ik gekozen voor een 600cc. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat er ongeveer uit gaat zien en of dat misschien niet te groot/te klein is. Heeft misschien iemand hier ongeveer dezelfde lichaamsbouw en wat voor cc heb jij dan? Ik ben heel benieuwd!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi linie,mwelkom op het forum! Ik kan je helaas niet helpen met dezelfde lichaamsbouw. Ik ben 1.58 en weeg 45 kg, formaat tuinkabouter dus. Maar er zijn er vast hier op het forum met hetzelfde postuur!

door welke pc word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik denk dat je met jouw postuur makkelijk de 600 cc kan hebben,het ligt er natuurlijk helemaal aan wat jij in gedachten hebt op wat voor maat jij wilt uitkomen, en als je blijft twijfelen, kun je altijd nog een keer terug gaan om extra te passen.

Ik heb gelijk je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je gewoon alles blijven schrijven, en ook dadelijk na je operatie, als je wilt je verslag neer zetten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel meedenken hoor (ik hoor mijn naam :P )
Maar dan heb ik een beetje meer info nodig..
Krijjg je ronde of anatomische prothesen?
Welk profile?
Welk merk prothesen?
En is je 85B een slappe of pronte B :) 
Sorry voor alle vragen haha, maar speelt allemaal mee voor de maat...

Als je de antwoorden hebt, tag me dan maar weer ff, anders zie ik je berichtje misschien niet.

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat moet iets met de lettertypegrootte te maken hebben.. Ik ga je bericht ff weggooien, want ik krijg het niet aangepast en zo ziet het er een beetje gek uit.. 
Wil je het ff opnieuw typen aub :P

xxx

 

Dit was je tekst, dat zal ik zometeen weer weghalen, maar dan heb je het hier tenminste staan:
 

Ik krijg anatomische polytech polyurethaan protheses, hmm het merk ben ik vergeten :( na al die informatie. En ik heb nu een zielige B al mijn bh's zijn push-up met ruimte vrij boven (als je snap wat ik bedoel)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Polytech is het merk ;)
Ik zal ff kijken of ze maar 1 600 cc hebben.. anders zul je het profile nog moeten vragen...

Staat er idd 1 tussen, en ik neem aan dat dat hem dan is....
Deze prothese is 13,9 cm breed en heeft een projectie van 6,9 cm
Met een kleine 85B als voorsituatie, zul je ongeveer uit gaan komen op een bh maat 85E.. Dat gaat er dan uitzien als een Volle D

Ik geef geen garanties :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef geen garantie natuurlijk, maar je bent kleiner dan mij.. 

Ik heb ik heb 85/90 E of F nu.. 

Maar t is nog lang niet soepel, kijk maar ff bij m'n foto's ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ik lees mee. mij advieren ze polytech polyurethaan anatomisch 360 cc maar ze moeten breder dus wordt 375cc.

ik twijfel of het te groot is. ik ben 163 cm en 56 kg.  ikmheb altijd 70c/75b gehad maar na zwangerschappen is dat naar 75 a gegaan. ik zou  wel wilen weten waar ik op uitkom.komt het natuurlijk,over?  waarom kiezen jullie voor poly urethaan? daar twijfel ik over.

 ik kan 22 juni geopereerd worden maar ga half aug op vakantie, ben ik dan goed hersteld? scheelt dat echt met welke implantaten je hebt?

 

hoe bevalt kliniek accz?

 

ik hoor het graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎5‎-‎2016 om 21:54 zei Kootje:

Ik geef geen garantie natuurlijk, maar je bent kleiner dan mij.. 

Ik heb ik heb 85/90 E of F nu.. 

Maar t is nog lang niet soepel, kijk maar ff bij m'n foto's ;) 

Heb van de week contact gehad met mijn pc en hij vind het mooier als er 550 cc in komt i.p.v. 600 cc.

Wil het ook niet te groot maar mooi natuurlijk, vind jouw borsten heel mooi geworden!

Ben heel benieuwd bij mij is het over 4 weken zo ver :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Wauw.... na 5 jaar lang twijfelen, wel of niet doen, wat moeten andere wel niet denken, is het wel nodig?! Eindelijk de beslissing genomen. En ineens is het bijna zover! Maandag 27 Juni word ik om 08:15 verwacht en om 09:00 geopereerd, heel spannend maar ook heel veel zin in. Eindelijk krijg ik borsten:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is wat dat twijfelen, ik denk dat velen hier daar over mee kunnen praten! Fijn dat je eindelijk een keuze hebt kunnen maken en gefeliciteerd met je datum ^_^ 

Over een paar daagjes heb je lekker je boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@linie   Gefeliciteerd met je datum. Waar ga je, door wie word je geopereerd en hoeveel ga je laten doen? Ben reuze benieuwd. Het aftellen kan beginnen :125:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je laatste topic ( bijna zo ver) even samengevoegd met deze, anders krijg je dadelijk zo veel verschillende topics met dezelfde inhoud, en dat maakt het er zowel jou als voor ons niet overzichtelijker op, dus probeer echt gewoon alle updates, vragen en na je operatie ook je verslag in dit topic te schrijven , dan heb je alles netjes bij elkaar staan

Nu nog maar heel even aftellen.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.