Ga naar inhoud

Single/Taken?


Aanbevolen berichten

Ik ben 11 jaar samen en 6jaar getrouwd en 2 kids van 2 en 3 jaar oud

Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Als ik er maar gelukkig van word zegt hij. Voor andere id mijn borstvergroting ook geen geheim. Ik doe het voor mezelf en wat andere er van vinden boeit me niks.  Leven is te mooi om niet tevreden te zijn vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Summer2:

Het is eigenlijk zo gegaan: ik had al 1 keer eerder een twijfel gevoel omdat ik alles opkrop en niks tegen hem heb verteld waar ik mee zat, ik wil het een en ander anders hebben aan de relatie maar nooit gezegd (stom stom). Nu kwam hij laatst op bezoek voor mijn boobies en 1 dingetje die ik niet zo leuk vind aan hem, dat gebeurde toevallig (eigenlijk iets kleins). De dag daarna heb ik het gewoon uitgemaakt omdat ik zoveel anders wil, toen zei die dat die er alles aan wil doen om het te veranderen. Toch is het uit gegaan.

Hadden we het eerst moeten proberen? En is het nu te laat om het weer te gaan proberen? Zo lastig. En fijn dat ik hier ook over kan praten op dit forum, we zitten hier toch alleen maar met vrouwen dus dat is wel super.

liefs x

Zoooo herken dat echt heel goed! Wij hebben 9 jaar een relatie en ik heb nog nooit aangegeven wat ik wil of waar ik mee zit. Nu loop ik met dezelfde twijfels, ben het eigenlijk gewoon helemaal zat terwijl ik ook nooit maar 1 woord van onvrede heb uitgesproken. 

Ik kan het niet. Maar meis, als het je lukt, als je ook maar 1 assertieve vezel in je lichaam hebt, geef dan aan wat je wilt en wat je niet wilt. Je kunt niet verwachten dat de ander maar raad waar jij behoefte aan hebt, geld ook voor mij hoor maar voor mij is het na 9 jaar opkroppen te laat denk ik. succes vandaag meis! Ik hoop op een mooie uitkomst!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mamalisa:

voor mij is het na 9 jaar opkroppen te laat

Dat hangt er vanaf...  Hoe ga je het zeggen. Niet eruit gooien, maar rustig vertellen. Respectvol blijven. Eerlijk zijn. Samen praten kan zoveel goedmaken. Wonden kunnen helen. Mensen kunnen veranderen. 

'Liefde is een werkwoord', zei mijn mentor altijd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mamalisa:

Zoooo herken dat echt heel goed! Wij hebben 9 jaar een relatie en ik heb nog nooit aangegeven wat ik wil of waar ik mee zit. Nu loop ik met dezelfde twijfels, ben het eigenlijk gewoon helemaal zat terwijl ik ook nooit maar 1 woord van onvrede heb uitgesproken. 

Ik kan het niet. Maar meis, als het je lukt, als je ook maar 1 assertieve vezel in je lichaam hebt, geef dan aan wat je wilt en wat je niet wilt. Je kunt niet verwachten dat de ander maar raad waar jij behoefte aan hebt, geld ook voor mij hoor maar voor mij is het na 9 jaar opkroppen te laat denk ik. succes vandaag meis! Ik hoop op een mooie uitkomst!

 

Ik heb de relatie al verbroken eergister. Hij komt van de week even voor wat spullen. Ik weet niet of het te laat is om hem het nog te laten proberen (want dat heeft die dus nog nooit gedaan omdat ik er niet mee kwam). Wat vervelend dat jij dat ook hebt! Moeilijk he? Misschien eerst heel goed met hem praten en hem een kans geven om het te proberen? Bij jou is dat toch niet te laat? 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 8jr samen met mn man. 3 jonge kindjes, jongste is 11mnd. Mn man stond volledig achter mijn keuze, wat mn keuze ook zou zijn. Hij zei altijd dat het goed was zoals t was (jaja, cup A) maar ik wilde het zelf. Voelde mezelf zo onzeker, onvrouwelijk en figuurloos zonder décolleté, vooral in bikini vond ik een drama.. Gister 2 wkn geleden voorzien van een mooi stel 400cc boobies en er vanaf dag 1 al zo blij mee! En mn man vind ze ook prachtig! Hij was de eerste week vrij, daarna zijn opa en oma hiergekomen om me te helpen, vooral met het tillen van de jongste, en die blijven hier tot ik 3 wkn PO ben. Daarna kijk ik wel een beetje tegenop maar mn moeder werkt alleen de ochtenden dus kan me s middags helpen en meerdere hebben aangeboden dat ik een oproepje op hen kan doen, daar ben ik alleen niet zo goed in om daar gebruik van te maken maar geloof dat ik dat dit keer wel ga doen mits ze zelf kunnen. Gaat voornamelijk om de ochtenden als de kleine in en uit bed moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend. Heb hem aan het begin van onze relatie nooit laten merken dat ik niet tevreden was. Voornamelijk omdat hij mij erg op mijn gemak liet voelen en ik daardoor tijdens intieme momenten geen last had van mijn onzekerheid over mijn cup A. Sinds eind vorig jaar verteld dat ik ermee zat en wou gaan sparen voor een borstvergroting. Hij was heel begripvol en begreep mij. Maar liet ook merken mij mooi te vinden zoals ik ben. Hij wil zelfs een bijdrage doen als het nodig is ^_^ Is wel fijn als je er normaal over kan praten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend. Ik dacht eigenlijk nooit over een borstvergroting na, ook niet in het begin van onze relatie. Tot ik er op een gegeven moment achter kwam dat hij grote borsten toch wel erg mooi vond. Ik ben erg jaloers aangelegd en dat is dus niet echt een goede combinatie. Toen ben ik mij gaan verdiepen in borstvergrotingen en kwam ik er achter dat ik het zelf eigenlijk ook wel erg mooi vond en in die tijd ben ik het ook steeds mooier gaan vinden en wordt mijn voorkeur voor grotere borsten steeds sterker. Ik wil het zelf heel graag, omdat het veel beter bij mijn figuur past. Maar het zou best kunnen dat als mijn vriend kleine borsten mooi had gevonden dat ik er nooit over na was gaan denken haha. Echter zal ik er nooit voor gaan als ik er zelf niet voor 100% achter sta. Mijn vriend staat er in ieder geval wel volledig achter en zal ook 2 weken vrij nemen wanneer het zover is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.