Ga naar inhoud

Single/Taken?


Aanbevolen berichten

Hartstikke vrijgezellig! sta altijd open voor een date en houd ie niet van neptieten dan kan die wegwezen en ruimte maken voor een ander :) 

moet zeggen toen m'n tieten nog vers van de pers waren na 6 weken po ( nu 4 maanden) had ik echt een zelfvertrouwen boost gekregen maarJa alles went behalve een vent en helaas is dat gevoel wel een beetje weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 9 jaar samen. Mijn man vind het afschuwelijk dat ik voor een prothese wissel ga. De 1e bv hoefde van hem al niet, maar daar is hij nu al aan gewend. Hij zegt dat hij aan de tweede absoluut niet gaat wennen en dat hij er nooit meer aan gaat zitten dan haha

nou we zien t wel, ik heb er in ieder geval wèl al zin in! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik ben inmiddels 8 jaar taken en daar bijna 4 jaar van getrouwd met de liefste man (zeggen we allemaal ;) )

De eerste twee weken po heeft hij vakantie genomen en voor mij en het huis gezorgd. Dat was toch wel erg fijn :wub:

Mijn man vind ze geweldig maar baalt als een stekker dat hij er niet aan kan zitten, althans lekker spelen hihi, af en toe voorzichtig vastpakken of een kusje erop.. ach zijn tijd komt nog wel ;) Komt ook altijd even spieken hoor als de meiden even bloot zijn haha.

Hij is gek op grote borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 14 jaar samen waarvan 10 jaar getrouwd. Van mijn man hoefde het niet, maar na 3 zwangerschappen voelde ik mij echt heel naar, zo plat was ik. 

Nu is hij ook zo blij en vind hij ze zo mooi. Nog maar 3 weken po maar hij geniet er nu al van en het heeft zeker heel veel met mij gedaan!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke vraag en leuk om de reacties van anderen te lezen!

Ik ben bijna 2.5 jaar samen met mijn vriend. Kort voordat ik geopereerd werd samen een huis gekocht, super leuk en spannende tijden! 

Hij vond een bv niet nodig, hij vond mij mooi zo hoe ik was en was eerder bang dat ik nu nog meer aandacht zou krijgen van andere mannen, maar toen ik heb duidelijk maakte dat ik het voor mijzelf deed omdat ik niet lekker in mijn vel zat, ging hij om. 

Nu is meneer maar al te blij met de twins, ook al mag hij er nog niet zo veel mee van mij!

In augustus krijgen wij de sleutel van ons huis :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man en ik zijn ook 14 jaar samen, waarvan 3 jaar getrouwd. Mijn nieuwe borsten zijn een cadeautje van hem. Hij ziet hoe onzeker ik ben over mijn kleine slappe borsten en vind het natuurlijk niet echt leuk dat hij ze niet mag zien/aanraken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 10 jaar getrouwd. En ik ben heel gelukkig getrouwd. Hij is geweldig! Al 10 jaar lang luistert hij naar mijn steeds terugkerende gezeur over de omvang van mijn cupmaat (en ander dingen). Hij heeft altijd gezegd dat ik er iets aan moet laten doen als ik me er zo slecht over voel. Maar, dan kwamen de zwangerschappen en begon ik om terug in vorm te raken met vechtsport en dat wil ik niet opgeven! Hij heeft me nooit gepushed, maar hij staat gewoon naast me. 

Het is wel grappig om samen naar borsten in verschillende vormen en maten te kijken en er dan over te praten. 

Volgende week neemt hij een weel vrij om me te verzorgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds een jaar weer vrijgezellig! Ben ondanks de complicaties al heel blij met mijn kleinere borsten.^_^

Ik zou een eerste keer intiem zijn met een nieuw persoon na mijn bvk best wel extra spannend vinden,ivm met alle littekens. Helemaal nu er straks nog een correctie achteraan komt. Dus het is voorlopig nog niet "mooi"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man en ik zijn 12 jaar samen, we zijn al 6 jaar traditioneel getrouwd en volgende jaar trouwen we voor de altaar. Ik ben na 2 maanden zwanger geraakt van mijn man ik was 17. Dus hij heeft nooit van mijn jonge vrouwelijke lichaam kunnen genieten. Ik ben heel snel overgestapt naar een lichaam van een oude dame pfff na 3 kids vond ik het genoeg. Ik krijg volgende maand een borstlift hij vindt het helemaal niet nodig en ik wil volgende jaar een mini buikwandcorrectie. Ik ben gelukkig wel slank maar beetje lose vel bij me buik. Volgend jaar word ik 30 en hopelijk met een lichaam van een  meid van 20 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ruim 6 jaar samen met mijn vriend en 2 kids rijker. Hij heeft vanaf het begin mijn gezeur over mijn borsten moeten aanhoren. Voor hem was de bv niet nodig.. Hij vond me goed zoals ik was en het snijden in een gezond lichaam hoefde voor hem al helemaal niet. Toch heb ik door gezet en heb ik afgelopen 12 mei mijn bv gekregen. Toen ik hem vertelde dat ik niet voor heel groot zou gaan (van AA naar een C ) en het natuurlijk wilde houden was dat wel een opluchting! Nu hij ziet hoe ongelofelijk blij ik er mee ben is hij heel blij voor mij.

Wel vond ik het een dingetje om ze aan hem te laten zien na de operatie. Ik wil natuurlijk dat hij ze ook mooi vind. Dus wacht ik liever tot de hechtingen eruit zijn en de meeste zwelling weg is. Aangezien hij hechtingen enz een beetje eng vind. Ook geeft dat mij zelf een beter gevoel en dat vind hij ook geen probleem! We zijn gister 9 dagen na de operatie voor het eerst weer intiem geweest en dat was heerlijk maar heb wel mijn shirt aangehouden! Hij was voorzichtig en lief want de harde hand gaat nu even niet haha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 jaar samen met mijn vriend en hij vond de bv niet nodig. Wel zag hij in dat het ik het heel graag wou en hij steunde me er ook in. Nu bijna 9 maanden later na de bv is hij heel blij met mijn borsten. Ikzelf nog niet echt, wil graag groter maar dat wil mijn vriend absuluut niet. Nu heb ik besloten te wachten met een wissel tot ik klaar ben met kindjes krijgen. Mijn vriend zeurt dat ik echt niet groter mag pakken maar heeft lekker pech haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, heb hem ook gelijk verteld over mijn plannen. Dat was in het begin wel vreemd om het daar over te hebben. Maar hij vind het belangrijk dat ik iets doe waar ik achtersta en dat ik me goed voel in m'n eigen lichaam. Dus het is wel fijn om daarin gesteund te worden. 

Hij mag ze nu ook absoluut niet zien:unsure:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat een overweldigende reacties! Ben er echt heel blij mee, dat geeft mij toch weer een stukje steun. Fijn dat er zoveel mannen zijn die het accepteren! Zelf ben ik nu single en ik zie dat veel van jullie het toch besluiten te vertellen zelfs al na een korte tijd... nu vraag ik me af... is dit heel moeilijk om een paar jaar geheim te houden? (Voel je het? Of nog erger... praat je van enthousiasme nou al snel je mond voorbij?) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een vriend en die vindt eigenlijk alles altijd wel best! Dus hij helemaal happy en ook hij vindt ze super leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TheMonsterHasBlueEyes:

Wow wat een overweldigende reacties! Ben er echt heel blij mee, dat geeft mij toch weer een stukje steun. Fijn dat er zoveel mannen zijn die het accepteren! Zelf ben ik nu single en ik zie dat veel van jullie het toch besluiten te vertellen zelfs al na een korte tijd... nu vraag ik me af... is dit heel moeilijk om een paar jaar geheim te houden? (Voel je het? Of nog erger... praat je van enthousiasme nou al snel je mond voorbij?) 

Mijn 1e bv had ik wel gheim kunnen houden, het is dat je in de borstplooi een dun lijntje ziet lopen waar ze de incisie hebben gemaakt, anders zie je er niks van, is heel natuurlijk en heel zacht.

straks in augustus mijn wissel en ik kan me voorstellen dat die wel gaan opvallen (krijg 600cc ben zelf nog geen 1.60 en weeg 45kg) volgens mij kun je daaraan wel zien dat ze niet bij mij horen.

maar kan me niet voorstellen dat er heel veel mannen zijn die het erg vinden, als ze maar aan een stel tieten kunnen zitten toch, en als ze dan ook nog zacht zijn en geen bowlingballen dan kan ik me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die het erg vinden dat ze niet echt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna anderhalf jaar samen met mijn vriend en we wonen samen. Hij staat er helemaal achter en is aangestoken door mijn enthousiasme. Ik hoop dit jaar onder het mes te gaan en dan kan hij lekker voor me zorgen :P ik betrek hem ook bij de voorpret. Erg fijn dat ik dit met hem kan delen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vriend, nu 3 jaar. Roep al heel lang dat ik niet tevreden ben. Hij wel, ook met mijn te kleine borsten. Maar behoorlijk negatief lichaamsbeeld, na een eetstoornis. Met wat financiële steun van hem nu dus eindelijk boobs!

Hij is er blij mee, ook al mag hij er nog niet aan zitten. Kijken doet ook al wonderen. 

Aantal collega's zijn op de hoogte, naaste familie en wat vrienden ook. Wilde t eerst niet aan de grote klok hangen maar nu weten er steeds meer van omdat ik toch wel heel trots ben. En super blij!!

Vorige week op een verjaardag heb ik m'n bobs aan best veel vrienden laten zien, terwijl ik daar eerst echt niet aan moest denken. Ik vond m'n lichaam vreselijk! Nu met de boobs gaat t accepteren steeds makkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister heb ik de relatie verbroken. Ik ben nog meer gespannen als daar voor, het lijkt alsof ik spijt heb. Ik ben er zo verdrietig om, wat is dit :( :(?????

Maargoed, hij vond mijn borsten al mooi zoals ze waren maar 'vond' het toch super dat ik ze liet vergroten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei TheMonsterHasBlueEyes:

Wow wat een overweldigende reacties! Ben er echt heel blij mee, dat geeft mij toch weer een stukje steun. Fijn dat er zoveel mannen zijn die het accepteren! Zelf ben ik nu single en ik zie dat veel van jullie het toch besluiten te vertellen zelfs al na een korte tijd... nu vraag ik me af... is dit heel moeilijk om een paar jaar geheim te houden? (Voel je het? Of nog erger... praat je van enthousiasme nou al snel je mond voorbij?) 

I was taken maar nu single! Ben inmiddels aan het daten maar vind het niet nodig om daar aandacht aan te schenken. Mijn littekens zitten niet echt in de plooi dus zullen waarschijnlijk als ie goed oplet wel opvallen. Heb mij bedacht dat ik hem dronken ga voeren die avond en dubbel ziet :45: .. En ja, als hij erover begint zal ik er eerlijk over zijn maar wel snel door het onderwerp heen wandelen whahahaha. Ze staan mooi, worden met de dag zachter en volstaan hun functie en horen bij mij! En tegenwoordig zie je zoveel dames met nepborsten..dus zo spannend is het tegenwoordig niet meer. Een beetje van mezelf ..en een beetje meer van Nio :45: 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Summer2:

Gister heb ik de relatie verbroken. Ik ben nog meer gespannen als daar voor, het lijkt alsof ik spijt heb. Ik ben er zo verdrietig om, wat is dit :( :(?????

Maargoed, hij vond mijn borsten al mooi zoals ze waren maar 'vond' het toch super dat ik ze liet vergroten.

Hee ik kom even reageren.

in het begin is het altijd kut en weet je niet of je er goed aan hebt gedaan maar het is niet voor niets uitgegaan vergeet dat niet je mist hem nu gewoon. Geef het de tijd en als jullie echt bij elkaar horen dan komt het vast wel weer goed :)

sterkte ermee! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Summer2:

Gister heb ik de relatie verbroken. Ik ben nog meer gespannen als daar voor, het lijkt alsof ik spijt heb. Ik ben er zo verdrietig om, wat is dit :( :(?????

Maargoed, hij vond mijn borsten al mooi zoals ze waren maar 'vond' het toch super dat ik ze liet vergroten.

Hey meis, moeilijk he. Het blijft een keuze met een hele grote impact! En vlak erna kun je soms het idee hebben, shit wat heb ik gedaan, het was toch niet allemaal zo slecht? Maar bedenk je dat je de relatie niet voor niets hebt verbroken.

maar was het in een opwelling of is het een proces geweest? In het geval van een opwelling kun je achteraf nog wel eens inzien dat je wat te overhaast hebt gehandeld en misschien kun je daar op terug komen. Maar was het een proces waarbij je eerst twijfelde aan je relatie, de voors en tegens bij elkaar hebt gezet, misschien hebt geprobeerd te wertken aan de relatie en uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat de relatie niet meer werkt dan is het in ieder geval een weloverwogen beslissing geweest. 

En je kunt toch altijd nog eens uit eten samen om de dingen goed door te spreken, waarom alles is gelooen zoals het is gelopen, is misschien wel fijn om het af te sluiten.

en meis, je mag hier ook terecht met dit soort verhalen he, we zijn hier niet allees maar om over tieten te praten, we kunnen best een beetje de diepte in ;) 

@BrownieG hahahahahaha een beetje van jezelf een beetje van Nio, geniaal!! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mamalisa:

Hey meis, moeilijk he. Het blijft een keuze met een hele grote impact! En vlak erna kun je soms het idee hebben, shit wat heb ik gedaan, het was toch niet allemaal zo slecht? Maar bedenk je dat je de relatie niet voor niets hebt verbroken.

maar was het in een opwelling of is het een proces geweest? In het geval van een opwelling kun je achteraf nog wel eens inzien dat je wat te overhaast hebt gehandeld en misschien kun je daar op terug komen. Maar was het een proces waarbij je eerst twijfelde aan je relatie, de voors en tegens bij elkaar hebt gezet, misschien hebt geprobeerd te wertken aan de relatie en uiteindelijk toch tot de conclusie gekomen dat de relatie niet meer werkt dan is het in ieder geval een weloverwogen beslissing geweest. 

En je kunt toch altijd nog eens uit eten samen om de dingen goed door te spreken, waarom alles is gelooen zoals het is gelopen, is misschien wel fijn om het af te sluiten.

en meis, je mag hier ook terecht met dit soort verhalen he, we zijn hier niet allees maar om over tieten te praten, we kunnen best een beetje de diepte in ;) 

@BrownieG hahahahahaha een beetje van jezelf een beetje van Nio, geniaal!! :154:

Het is eigenlijk zo gegaan: ik had al 1 keer eerder een twijfel gevoel omdat ik alles opkrop en niks tegen hem heb verteld waar ik mee zat, ik wil het een en ander anders hebben aan de relatie maar nooit gezegd (stom stom). Nu kwam hij laatst op bezoek voor mijn boobies en 1 dingetje die ik niet zo leuk vind aan hem, dat gebeurde toevallig (eigenlijk iets kleins). De dag daarna heb ik het gewoon uitgemaakt omdat ik zoveel anders wil, toen zei die dat die er alles aan wil doen om het te veranderen. Toch is het uit gegaan.

Hadden we het eerst moeten proberen? En is het nu te laat om het weer te gaan proberen? Zo lastig. En fijn dat ik hier ook over kan praten op dit forum, we zitten hier toch alleen maar met vrouwen dus dat is wel super.

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Summer2:

Het is eigenlijk zo gegaan: ik had al 1 keer eerder een twijfel gevoel omdat ik alles opkrop en niks tegen hem heb verteld waar ik mee zat, ik wil het een en ander anders hebben aan de relatie maar nooit gezegd (stom stom). Nu kwam hij laatst op bezoek voor mijn boobies en 1 dingetje die ik niet zo leuk vind aan hem, dat gebeurde toevallig (eigenlijk iets kleins). De dag daarna heb ik het gewoon uitgemaakt omdat ik zoveel anders wil, toen zei die dat die er alles aan wil doen om het te veranderen. Toch is het uit gegaan.

Hadden we het eerst moeten proberen? En is het nu te laat om het weer te gaan proberen? Zo lastig. En fijn dat ik hier ook over kan praten op dit forum, we zitten hier toch alleen maar met vrouwen dus dat is wel super.

liefs x

Misschien is het een goed idee als je eventjes wat rust neemt.. Alles even op een rijtje zet en dan, eventueel, met hem bespreekt wat jou tijdens de relatie heeft dwarsgezeten. 

Je bent nog best kort po toch? Misschien dat je ook extra sterke emoties hebt nog van de narcose? 

Sterkte X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Misschien is het een goed idee als je eventjes wat rust neemt.. Alles even op een rijtje zet en dan, eventueel, met hem bespreekt wat jou tijdens de relatie heeft dwarsgezeten. 

Je bent nog best kort po toch? Misschien dat je ook extra sterke emoties hebt nog van de narcose? 

Sterkte X 

Ja 4 dagen po. Hij komt volgende week zo ie zo langs voor mijn spullen. Hij wilde dan ook nog praten. Misschien heb ik dan wat meer rust om erover na te denken. 

Dankjewel voor je berichtjes enzo

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.