Ga naar inhoud

BVK arnhem, even voorstellen


Gast Lin18

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

mijn bvk operatie in Arnhem word bijna in werking gezet, en ik kwam op dit leuke forum terecht en ik dacht laat ik mij ook eens aanmelden...

Ik ben Lin, 18 jaar en woon in Arnhem.

Heb al bijna 2 jaar ( jaja gaat snel..) een vriend. En doe in mijn vrije tijd veel aan shoppen..

uitgaan en luieren..:153:

Ik begin na de zomer met de opleiding Doktersassistente, en vervolgens HBO verpleegkundige.

Heb het afgelopen jaar met mijn opleiding moeten stoppen (vp) omdat ik de 10 voor rekenen niet heb gehaald, balen.

Maar ondanks alles valt er wel een last van me schouders, ik heb ff geen rekenen aan me hoofd..

En dat is niet het enige, ik heb net een brief van mijn verzekering gehad en nu kan mijn BVK operatie

in gang worden gezet ! Nóg (eigenlijk letterlijk en figuurlijk) een last van me schouders af..!

Ik ben 1m64 groot, en weeg 55 kilo.. maar loop wel rond met een E/F cup.. :mellow:

de Dokter heeft mij geadviseerd voor een grote B cup tegaan.. dit lijkt mij ook het beste.

Dusss... ik heb er enorm veel zin in..

Ik hoop op dit forum mensen te leren kennen, die mij een beetje tips en advies kunnen geven

want zo´n operatie is natuurlijk niet niks, en ik vind het wel spannend hihi! :14:

Liefs, lin

:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin,

1.64 m lang en van cup E/F naar B.

Je zal er geen spijt van krijgen.

Ik had ook een cup E/F en heb nu mijn felbegeerde B

en wat een heerlijkheid.

Heel veel succes en gefeliciteerd met de goedkeuring

van de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lin Spannend zeg !! heb je al een pc uitgekozen ? of moet je daar nog achteraan ?

Ik zit te wachten op mn brief van de zorgverzekering dus moet nog even geduld hebben .

Maar jij mag al toppie hoor!! en alweer 2 jaar een vriendje das altijd leuk natuurlijk !

veeel succes !! gr michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.