Ga naar inhoud

Angel84 : 24 mei 2016 : Dr. Smits : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben dinsdag 5 weken PO > ik heb 375CC Rond, Dual Plane High Profile. Aan de binnenkant van mijn linkerborst voel ik (denk ik) de rand van de prothese. Als ik erop druk voelt het als een soort gel? Rechts is gewoon stevig. Hellup! Is dit erg? Gaat het weg? Gaat het hier fout? Ik maak me zo'n zorgen. Heb de kliniek ook al gemaild. 

Ik hoor graag van jullie.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Lijkt me niet echt iets om je zorgen over te maken, zover ik dat zo kan beoordelen op basis van jouw beschrijving.
De prothesen gaan nog zachter worden in de komende maanden en je zult merken dat dat gevoel echt gaat veranderen.
Het kan zo zijn dat je spier aan de ene kant ietsje verder los gemaakt is dan aan de andere kant? Maar je kunt volgens mij nooit 100% symmetrisch werken, al zou je het willen..

Zie je er ook iets aan, aan de buitenkant?

Probeer je niet te veel zorgen te maken.. het proces van genezen na een borstvergroting is vaak een onzeker proces, omdat je heel lang dingetjes blijft voelen.. Zo heb je bijvoorbeeld straks helemaal geen pijn meer en opeens, voel je dan weer iets. Tot een jaar po, is dat allemaal heel normaal (tenzij je natuurlijk koorts, warme of rode huid erbij krijgt)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dank voor je reactie! Je ziet het niet aan de buitenkant, maar het voelt wel raar. Voel af en toe steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steken van de zijkant richting tepel neem ik aan?
Dat zijn de zenuwen die aan het herstellen zijn. Die kun je hebben tot een jaar po, al nemen ze wel in frequentie af.

Ik zou het ff afwachten, dat gevoel van de prothese.. maar als je het niet vertrouwd, is het altijd verstandig om je pc te contacteren :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.