Ga naar inhoud

Angel84 : 24 mei 2016 : Dr. Smits : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag dames,

ik ben een 31 jarige moeder van twee meiden van 1,5 en 3 jaar. Door de zwangerschap en de borstvoeding zijn mijn borsten van een mooie C cup naar een E cup naar tenslotte een lege A cup gegaan. Ik voel me onzeker over mijn borsten: mijn man heeft al een eeuwigheid niet aan mijn borsten mogen komen en ik houd altijd een (uiteraard gevulde) beha aan tijdens de seks. Op 23 mei is het zo ver! Ik krijg eindelijk weer borsten! En wat is het snel gegaan toen ik eindelijk de knoop had doorgehakt. Binnen een week had ik een afspraak bij Bergman Clinics (drs Lichtenegger) en Boerhaave (drs Smits).

Mijn gesprek bij Bergman verliep helaas niet zo fijn. Ten eerste moest ik 40 min wachten, vervolgens verliep het gesprek erg gehaast en hield ik er een onprettig gevoel aan over. Het is toch niet niets, zo'n operatie. 

Mijn gesprek vandaag bij Boerhaave verliep daarentegen ontzettend goed. Drs Smits stelde mij meteen op mijn gemak, legde alles heel goed en helder uit, was eerlijk en direct. Top! Ook het gesprek met de consulente verliep goed. Ik kan 23 mei al geopereerd worden! Ik heb hem nu in optie staan, omdat ik nog het een en ander moet regelen op het werk. Maar dat komt wel goed! 

Ik heb gekozen voor 375 cc dual plane en zou daarmee op een mooie D cup moeten uitkomen. Wow zo spannend, heb er zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel! Ik heb je foto's gezien en je meisjes zien er prachtig uit! Hoe is je herstel geweest? Jij hebt ook kindjes toch? Ging dat goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sofietjehof dat is fijn om te horen! Succes donderdag. 

Mijn datum staat ook: het wordt 24 mei :lol: Nog maar 2 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimye* thanks :) Wow wat heb jij mooie borsten zeg! Kan niet wachten tot ik ook een mooi stel heb haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Angel84:

@Kimye* thanks :) Wow wat heb jij mooie borsten zeg! Kan niet wachten tot ik ook een mooi stel heb haha.

Dankjewel!

Spannend he je borstvergroting straks kan je er alleen maar naar kijken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje85 ooh spannend! Waar word je geholpen? En voor hoeveel cc heb je gekozen? Als moeder heb je al geen tijd om ziek te zijn, laat staan 6 weken te herstellen. Daar ben ik wel een beetje bang voor hoor. Moet er denk ik echt op gaan letten dat ik niet te snel alles weer ga doen. Heb je hulp thuis? 

Mijn datum is trouwens verschoven naar de 24e. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word bij ACCZ / A klinieken geopereerd. Ik heb nu een 80A en krijg 365cc hp anatomisch dual plane, hoop op een mooie C uit te komen. Zo spannend!

Ik krijg pur protheses, voordeel daarvan is dat ze sneller 'vast' zitten en het herstel 3 weken is ipv 6 weken. Word al moeilijk genoeg haha! Ik heb een fantastische vriend die mij zoveel mogelijk helpt en een hele lieve moeder die mij iig de eerste week komt helpen. Hoe heb jij het geregeld? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje85 3 weken herstel ipv 6 weken? Dat klinkt goed! Ik ken ze helemaal niet, ga zo even googlen. Hier ook een lieve man en lieve ouders die praktisch om de hoek wonen. Wat hebben we toch een geluk! Nog 2 weken :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Zag dat je een andere datum hebt, dus ik heb even je titel aangepast en ook verhuisd naar de goede categorie, hier kun je dan ook na je operatie je verslag schrijven, zo heb je dan alles in 1 topic bij elkaar staan.

Nu lekker aftellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose thanks! Ben idd al aan het aftellen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel84,

wat spannend voor je! Nog heel even! Ik weet hoe je je voelt ;) Ik ben 15febr geopereerd door Dr Smits in Boerhaave en heb ook 380cc dual plane, anatomisch. Ben hier super blij mee!! En zien er mooi en natuurlijk uit, ik kom van een kleine lege B cup (ook na zwangerschap) en draag nu een 80D. Het herstel ging mij bij ook super snel, heb nergens echt last van gehad, 1 wk hulp en voor de rest kon ik alles zelf met behulp van een opstap krukje, ja en niet tillen is wel lastig....maar voor je het weet zijn die 6wken weer voorbij ;)

heel veel succes met aftellen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob&Bep thanks voor je leuke reactie! Ik hoop op een soortgelijk herstel haha, maar ik ga van het ergste uit. Dan kan het altijd nog meevallen ^_^ Heb je de eerste week constant hulp gehad? Dan weet ik nl. of ik mijn man moet vragen om vrij te pakken, zodat hij mij met alles kan helpen (toilet, eten, opstaan etc.?) Zo spannend! Ben zo benieuwd! 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Angel84:

@Boob&Bep thanks voor je leuke reactie! Ik hoop op een soortgelijk herstel haha, maar ik ga van het ergste uit. Dan kan het altijd nog meevallen ^_^ Heb je de eerste week constant hulp gehad? Dan weet ik nl. of ik mijn man moet vragen om vrij te pakken, zodat hij mij met alles kan helpen (toilet, eten, opstaan etc.?) Zo spannend! Ben zo benieuwd! 

Liefs

Ja je hebt gelijk, altijd op het ergste voorbereiden dan kan het inderdaad altijd meevallen ;) de eerste paar dgn was een beetje hulp voor mijzelf wel fijn, maar de rest van de dgn was het vooral voor mijn zoontje (2jr) zodat ik echt niks hoefde te doen, dat is wel heel fijn de eerste wk. Na 3wken ben ik weer gaan werken in en horeca, achter de bar, dan wel zonder te hoeven tillen. Hopelijk zal het bij jou ook zo voorspoedig gaan! Nog heel even geduld ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woehoe ik heb mijn tijd! Ik word morgen om 11.00u verwacht. Vanavond nog even foto's maken van de voorsituatie en morgen heb ik dan eindelijk weer borsten! Begint nou wel spannend te worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Angel84:

Woehoe ik heb mijn tijd! Ik word morgen om 11.00u verwacht. Vanavond nog even foto's maken van de voorsituatie en morgen heb ik dan eindelijk weer borsten! Begint nou wel spannend te worden...

Heel veel succes en een voorspoedig herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Pinkylicious:

Angel84,

Ik wil alvast heel veel succes wensen morgen.

hoop dat je een beetje kunt slapen.

veel liefs

Dankje! Ik hoop het ook ^_^ Heb alles al klaarliggen en het huis van boven tot onder opgeruimd, was gedaan, alles om mezelf maar af te leiden. Nu aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, May 09, 2016 om 08:06 zei sofietjehof:

Gefeliciteerd met jouw datum. Aftellen is zoooooo leuk. 

Ik heb 4 februari dit jaar mijn nieuwe boobies van dr. Smits gekregen. Heel fijn mens...ben heeeeeel blij met mijn meisje:wub:!!!

Succes.

Hoi sofietjehof,  ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet precies hoe alles werkt. Ik heb binnenkort een consult bij dr smits en ik ben erg benieuwd naar je foto's.  Zou ik die mogen zien? 

Dankje!!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.