Ga naar inhoud

Boinja : 24 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 6-5-2016 om 08:49 zei sofietjehof:

Als jezelf al vind dat jij hangborsten hebt zou ik niet naar dr. Schietecatte gaan. Hij is snel en goed in venederen. Had ook wel wat hang na twee keer borstvoeding en veel afvallen en ben toen ook bij hem geweest. Huilend in de auto terug. Geen fijn consult. Ben verder gaan kijken en inmiddels 3 maanden po en dolblij.

Succes met kiezen.

Bij wie ben jij uiteindelijk geweest? en heeft Schiettecatte ook tegen jou gezegd over de kans van een double bubble? Tegen mij nl. wel en daar schrok ik best wel van en begon in 1e instantie te twijfelen, maar na gesprekken met mn man denken wij dat het een beetje bangmakerij is geweest.

Welke maat had jij van te voren en hoeveel cc heb je gekregen, ben erg benieuwd nl.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Boinja:

Bij wie ben jij uiteindelijk geweest? en heeft Schiettecatte ook tegen jou gezegd over de kans van een double bubble? Tegen mij nl. wel en daar schrok ik best wel van en begon in 1e instantie te twijfelen, maar na gesprekken met mn man denken wij dat het een beetje bangmakerij is geweest.

Welke maat had jij van te voren en hoeveel cc heb je gekregen, ben erg benieuwd nl.

Groetjes.

Hallo Boinja.

Inderdaad heeft Schiettecatte mij ook van alles over double bubble wijs willen maken. Standaard praatje denk ik:huh:.

Ben uiteindelijk bij Felicia Smits geweest. Topvrouw....

Ik had een lege 80d. Volume alleen onder. Heb 420 cc anatomisch achter de spier gekregen en heb nu 80f/75g. Ben megatrots weer op mijn meisjes. Gisteren eindcontrole gehad in Amsterdam en alles werd goedgekeurd.

Succes met kiezen:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13 mei 2016 om 07:46 zei sofietjehof:

Hallo Boinja.

Inderdaad heeft Schiettecatte mij ook van alles over double bubble wijs willen maken. Standaard praatje denk ik:huh:.

Ben uiteindelijk bij Felicia Smits geweest. Topvrouw....

Ik had een lege 80d. Volume alleen onder. Heb 420 cc anatomisch achter de spier gekregen en heb nu 80f/75g. Ben megatrots weer op mijn meisjes. Gisteren eindcontrole gehad in Amsterdam en alles werd goedgekeurd.

Succes met kiezen:rolleyes:

Dank je wel. Ben vlg wk ad beurt :-)

super dat je zo tevreden bent. Mooie cupmaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2016 om 00:18 zei Boinja:

Hallo allemaal!

Is er nog iemand met recente ervaring met Kliniek Amstelveen en bij dr. Schiettecatte? 

Ik lees het een en ander hier op dit forum, maar begin een beetje zenuwachtig te worden ivm de berichten. Ben nl. moeder van 3 kinderen en heb zo als ik zelf zeg hangborstjes, nu lees ik hier dat hij daar niet zo makkelijk op reageert. Ik las een verhaal van iemand (sorry weet even niet meer door alle vele verhalen die ik heb gelezen) dat dr. Schietecatte als enige van de 4 consulten die zij heeft gehad, een borstlift heeft aangeraden. Nu ik eenmaal de stap heb gezet voor een borstvergroting, wil ik het ook zo snel mogelijk. Ook met het oog op de zomer, met de kinderen naar zwembad , op vakantie enz. Het duurde 3 weken voordat de intake gepland kon worden (deze is overigens vlg wk woensdag).

Groetjes,

Hoi Boinja,

Denk dat je mijn verhaal destijds heb gelezen. Ik ben morgen aan de beurt en jij dinsdag zag ik. Ik wil je alvast heel veel succes wensen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt met onze boobs. En ben benieuwd naar je verslag straks.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
On 5/6/2016 at 11:24 PM, bianca1980 said:

Hoi hoi! 3,5 week geleden ben ik in Amstelveen door dr.Schiettecatte geopereerd en ben er heel tevreden over! Vindt hem heel kundig, ben zelfs 2 keer op consult geweest omdat ik er nog even over na wilde denken, beide keren nam hij de tijd. Ook op de dag van de operatie zelf ging het er allemaal heel relaxt aan toe. In mijn album kun je mijn voor situatie zien, is wel niet zoals bij jou als ik het zo uit je verhaal begrijp maar toch. Mocht je er alsnog geen goed gevoel bij hebben op je consult dan gewoon op je gemak verder kijken! Veel succes in ieder geval!

 

Hoe kan ik jouw foto's zien? Ik ben nieuw op dit forum.. (sorry about my dutch too, I just moved to the NL!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.