Ga naar inhoud

Boinja : 24 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Is er nog iemand met recente ervaring met Kliniek Amstelveen en bij dr. Schiettecatte? 

Ik lees het een en ander hier op dit forum, maar begin een beetje zenuwachtig te worden ivm de berichten. Ben nl. moeder van 3 kinderen en heb zo als ik zelf zeg hangborstjes, nu lees ik hier dat hij daar niet zo makkelijk op reageert. Ik las een verhaal van iemand (sorry weet even niet meer door alle vele verhalen die ik heb gelezen) dat dr. Schietecatte als enige van de 4 consulten die zij heeft gehad, een borstlift heeft aangeraden. Nu ik eenmaal de stap heb gezet voor een borstvergroting, wil ik het ook zo snel mogelijk. Ook met het oog op de zomer, met de kinderen naar zwembad , op vakantie enz. Het duurde 3 weken voordat de intake gepland kon worden (deze is overigens vlg wk woensdag).

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen daar, maar het kan nooit kwaad om ergens anders ook een intake in te plannen.... Er zijn veel die dat doen, om te kijken wat aangeraden wordt.

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kyra:

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen daar, maar het kan nooit kwaad om ergens anders ook een intake in te plannen.... Er zijn veel die dat doen, om te kijken wat aangeraden wordt.

Succes ermee!

dank je! Hoeveel intakes heb jij gedaan? en wat is jouw ervaring?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Kyra:

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen daar, maar het kan nooit kwaad om ergens anders ook een intake in te plannen.... Er zijn veel die dat doen, om te kijken wat aangeraden wordt.

Succes ermee!

dank je! Hoeveel intakes heb jij gedaan? en wat is jouw ervaring?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kyra:

Eerlijk gezegd heb ik er maar 1 gedaan, maar ik was dan ook een "makkelijk" geval hahaha. Ik was vrij plat, dus dual plane de protheses erin en dichtnaaien en klaar zegmaar :45: 

haha. maar wel meteen goed gevoel dus. Ik wil eigenlijk ook maar 1, ik lees hier nl. ook dat je ook ah twijfelen wordt gebracht. En ik ben soms al een twijfelkont ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Iloon:

haha. maar wel meteen goed gevoel dus. Ik wil eigenlijk ook maar 1, ik lees hier nl. ook dat je ook ah twijfelen wordt gebracht. En ik ben soms al een twijfelkont ;-)

Hahaha zelfs bij 1 pc kun je al behoorlijk twijfelen over cc's en soort protheses. Ik heb heel erg getwijfeld over het aantal cc's.
Ik snap dat je liever bij één pc blijft en het snel klaar wilt hebben. Dat had ik toen ook... Ik heb gewoon de mazzel gehad met de juiste pc. Het is wel heeel erg belangrijk dat je je goed voelt bij je pc, dat heb ik in ieder geval wel zo ervaren!

Ik hoop dat je eruit komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kyra:

Hahaha zelfs bij 1 pc kun je al behoorlijk twijfelen over cc's en soort protheses. Ik heb heel erg getwijfeld over het aantal cc's.
Ik snap dat je liever bij één pc blijft en het snel klaar wilt hebben. Dat had ik toen ook... Ik heb gewoon de mazzel gehad met de juiste pc. Het is wel heeel erg belangrijk dat je je goed voelt bij je pc, dat heb ik in ieder geval wel zo ervaren!

Ik hoop dat je eruit komt!

Ja idd!

Thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga gewoon bij meerdere PC op consult;) ik begrijp dat je liever nu ja BV wil dan morgen maar loop niet te hard van stapel.

Het is toch een medische ingreep

Dr.Nio staat hier goed aangeschreven bij een BV zonder een lift

Succes met je keuze.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ank:

Ga gewoon bij meerdere PC op consult;) ik begrijp dat je liever nu ja BV wil dan morgen maar loop niet te hard van stapel.

Het is toch een medische ingreep

Dr.Nio staat hier goed aangeschreven bij een BV zonder een lift

Succes met je keuze.

xx Ank

Thx!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiettecatte is geen slechte arts. Hij heeft alleen moeite met / doet liever geen "moeilijke" (hang-)borsten. Ik kan natuurlijk niet jouw situatie beoordelen maar (zoals je wellicht al over hem hebt gelezen), is er een kans dat als je "moeilijke" borsten hebt, het consult tegen gaat vallen en je een lift wordt aangepraat. 

Waarom heb je voor hem gekozen als ik vragen mag? Persoonijk zou ik niet eens naar hem toe gaan gezien de topics die ik over hem heb gelezen. Nio en dr. Straten staan hier beter aangeschreven. 

Het kan sowieso geen kwaad om meerdere consulten in te plannen. Ik begrijp dat je liever gisteren dan vandaag je bv hebt, maar het is belangrijk dat je een arts kiest waar je vertrouwen in hebt. Het kost een hoop geld en het is zonde als je het nog een keer over moet laten doen. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei meryy:

Hey hey.

Ik ben ook door David schiettecatte geholpen vorige week... Ik vind hem heel deskundige man. Over het resultaat kan ik nog niks zeggen maar het ziet er best goed uit :lol:

Fijn om te horen! Hoe gaat het verder met jou? Wat was jouw situatie vooraf (bedoel wat voor borsten had jij)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Joy1980:

Schiettecatte is geen slechte arts. Hij heeft alleen moeite met / doet liever geen "moeilijke" (hang-)borsten. Ik kan natuurlijk niet jouw situatie beoordelen maar (zoals je wellicht al over hem hebt gelezen), is er een kans dat als je "moeilijke" borsten hebt, het consult tegen gaat vallen en je een lift wordt aangepraat. 

Waarom heb je voor hem gekozen als ik vragen mag? Persoonijk zou ik niet eens naar hem toe gaan gezien de topics die ik over hem heb gelezen. Nio en dr. Straten staan hier beter aangeschreven. 

Het kan sowieso geen kwaad om meerdere consulten in te plannen. Ik begrijp dat je liever gisteren dan vandaag je bv hebt, maar het is belangrijk dat je een arts kiest waar je vertrouwen in hebt. Het kost een hoop geld en het is zonde als je het nog een keer over moet laten doen. 

Succes!

Bedankt voor je reactie.

Ik ben eigenlijk bij Kliniek Amstelveen uitgekomen. En via kliniekervaringen kwam hij wel goed over. Ook de Pas later ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik zag hier trouwens in 1e instantie niet veel ervaringen, maar die ik tegen kwam wel negatief ja. Maar ja heb er nu ook 2 positieve tussen zitten. Ik moet het woensdag maar ervaren, maar ben best wel zenuwachtig ja. Vooral of mijn borsten onder hangborsten vallen of niet.

En eerlijk gezegd zit er best een groot prijsverschil tussen Schiettecatte en dr. Nio. Niet dat ik wil bezuinigen op mn borsten, maar goed dat speelt ook mee waarom ik bijv. niet meteen voor o.a. Bergman kliniek heb gekozen, daar speelt vlg. mij ook de publiciteit mee..

Ik wil niet te hard van stapel lopen, ik wacht woensdag of het goed voelt. Zo niet dan ga ik idd verder oriënteren. Gelukkig gaat mijn man mee en kunnen we samen "voelen".

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Schiettecatte is absoluut geen slechte pc, maar wel vrij snel in het adviseren van een lift als je volgens zijn zeggen  "moeilijke borsten"hebt

Qua prijs is Nio niet eens zo heel veel duurder, tenminste als je naar het OLVG-west gaat, daar betaal je 3100 euro, Parkkliniek is idd wel een stuk duurder.

Het herstel moet je ook zeker niet onderschatten,want het is toch 6 weken dat je echt heel weinig mag en kunt doen, dus dat zou ik wel goed in gedachten houden, met het oog op wat je zegt,vakantie, etc,

Heel veel succes met je consult, altijd weer een spannend moment.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Joy1980:

Schiettecatte is geen slechte arts. Hij heeft alleen moeite met / doet liever geen "moeilijke" (hang-)borsten. Ik kan natuurlijk niet jouw situatie beoordelen maar (zoals je wellicht al over hem hebt gelezen), is er een kans dat als je "moeilijke" borsten hebt, het consult tegen gaat vallen en je een lift wordt aangepraat. 

Waarom heb je voor hem gekozen als ik vragen mag? Persoonijk zou ik niet eens naar hem toe gaan gezien de topics die ik over hem heb gelezen. Nio en dr. Straten staan hier beter aangeschreven. 

Het kan sowieso geen kwaad om meerdere consulten in te plannen. Ik begrijp dat je liever gisteren dan vandaag je bv hebt, maar het is belangrijk dat je een arts kiest waar je vertrouwen in hebt. Het kost een hoop geld en het is zonde als je het nog een keer over moet laten doen. 

Succes!

Bedankt voor je reactie.

Ik ben eigenlijk bij Kliniek Amstelveen uitgekomen. En via kliniekervaringen kwam hij wel goed over. Ook de Pas later ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik zag hier trouwens in 1e instantie niet veel ervaringen, maar die ik tegen kwam wel negatief ja. Maar ja heb er nu ook 2 positieve tussen zitten. Ik moet het woensdag maar ervaren, maar ben best wel zenuwachtig ja. Vooral of mijn borsten onder hangborsten vallen of niet.

En eerlijk gezegd zit er best een groot prijsverschil tussen Schiettecatte en dr. Nio. Niet dat ik wil bezuinigen op mn borsten, maar goed dat speelt ook mee waarom ik bijv. niet meteen voor o.a. Bergman kliniek heb gekozen, daar speelt vlg. mij ook de publiciteit mee..

Ik wil niet te hard van stapel lopen, ik wacht woensdag of het goed voelt. Zo niet dan ga ik idd verder oriënteren. Gelukkig gaat mijn man mee en kunnen we samen "voelen".

Groet

27 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Schiettecatte is absoluut geen slechte pc, maar wel vrij snel in het adviseren van een lift als je volgens zijn zeggen  "moeilijke borsten"hebt

Qua prijs is Nio niet eens zo heel veel duurder, tenminste als je naar het OLVG-west gaat, daar betaal je 3100 euro, Parkkliniek is idd wel een stuk duurder.

Het herstel moet je ook zeker niet onderschatten,want het is toch 6 weken dat je echt heel weinig mag en kunt doen, dus dat zou ik wel goed in gedachten houden, met het oog op wat je zegt,vakantie, etc,

Heel veel succes met je consult, altijd weer een spannend moment.

xxx

Thx.! 

Ik keek idd bij Parkkliniek en dan liggen de prijzen tussen de €4000,-- en € 6000,--. Ik wist niet van het OLVG, maar zie staan dat er een verwijsbrief nodig is.

idd een spannend moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jezelf al vind dat jij hangborsten hebt zou ik niet naar dr. Schietecatte gaan. Hij is snel en goed in venederen. Had ook wel wat hang na twee keer borstvoeding en veel afvallen en ben toen ook bij hem geweest. Huilend in de auto terug. Geen fijn consult. Ben verder gaan kijken en inmiddels 3 maanden po en dolblij.

Succes met kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vermoeden had ik al dat je bij Park Kliniek had gekeken ;)

En je hebt inderdaad een verwijskaart nodig in het OLVG-west, omdat dit een ziekenhuis is, maar dat moet toch niet zo probleem zijn? 

Hou deze optie ook gewoon in je achterhoofd,ik snap dat je het liefst vandaag al je bv zou willen krijgen, maar je kunt beter goed rondkijken en meerdere consulten doen,en niet dadelijk achteraf spijt krijgen,omdat je te snel een beslissing hebt genomen, dat zou toch zonde zijn meis.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Iloon:

Fijn om te horen! Hoe gaat het verder met jou? Wat was jouw situatie vooraf (bedoel wat voor borsten had jij)?

 75B had ik , ben echt benieuwd welke maat het wordt.

Ik ben ook 1,5 jaar geleden bij Dokter  Schiettecatte , Straten, Onselen en Nio geweest. Dokter Nio en Schiettecatte gaf mij goed gevoel.

Succes woensdag! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om je een andere pc aan te praten want je moet natuurlijk gewoon doen waar jij zelf het beste bij voelt. Dr. Koeijers opereert ook bij Kliniek Amstelveen. Over hem lees ik meer positieve verhalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2016 om 00:18 zei Iloon:

Hallo allemaal!

Is er nog iemand met recente ervaring met Kliniek Amstelveen en bij dr. Schiettecatte? 

Ik lees het een en ander hier op dit forum, maar begin een beetje zenuwachtig te worden ivm de berichten. Ben nl. moeder van 3 kinderen en heb zo als ik zelf zeg hangborstjes, nu lees ik hier dat hij daar niet zo makkelijk op reageert. Ik las een verhaal van iemand (sorry weet even niet meer door alle vele verhalen die ik heb gelezen) dat dr. Schietecatte als enige van de 4 consulten die zij heeft gehad, een borstlift heeft aangeraden. Nu ik eenmaal de stap heb gezet voor een borstvergroting, wil ik het ook zo snel mogelijk. Ook met het oog op de zomer, met de kinderen naar zwembad , op vakantie enz. Het duurde 3 weken voordat de intake gepland kon worden (deze is overigens vlg wk woensdag).

Groetjes,

Hoi hoi! 3,5 week geleden ben ik in Amstelveen door dr.Schiettecatte geopereerd en ben er heel tevreden over! Vindt hem heel kundig, ben zelfs 2 keer op consult geweest omdat ik er nog even over na wilde denken, beide keren nam hij de tijd. Ook op de dag van de operatie zelf ging het er allemaal heel relaxt aan toe. In mijn album kun je mijn voor situatie zien, is wel niet zoals bij jou als ik het zo uit je verhaal begrijp maar toch. Mocht je er alsnog geen goed gevoel bij hebben op je consult dan gewoon op je gemak verder kijken! Veel succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2016 om 12:53 zei meryy:

 75B had ik , ben echt benieuwd welke maat het wordt.

Ik ben ook 1,5 jaar geleden bij Dokter  Schiettecatte , Straten, Onselen en Nio geweest. Dokter Nio en Schiettecatte gaf mij goed gevoel.

Succes woensdag! xx

Hoi Merry,

Nog bedankt voor je reactie. Na het zien van jouw foto's  had ik nog enigszins hoop bij dr. Schiettecatte, vond nl. wel enige gelijkenis. Maar helaas, hij wil eerst een borstlift. Gelukkig had ik al eerder een gesprek gehad bij andere arts die het niet nodig vind. Ik zal zo verder mijn verhaal doen.

Zo te lezen gaat het met jouw goed, het ziet er goed uit.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo het heeft even geduurd voordat ik weer even actief op dit forum kon zijn ;-)

 Maar ben wel super blij met dit forum en jullie reacties. Ik dacht van te voren een goede betaalbare kliniek met een arts met goede kliniekervaringen te hebben uitgezocht. Maar is best lastig achteraf te kiezen. Want waar moet je nou allemaal op letten?

Anyway, n.a.v. de reacties ben ik toch maar op zoek gegaan naar nog een ander consult en blij toe ook. Ben eerst bij dr. Straten geweest in Heyendael kliniek (vanwege de file een uur te laat, een heel gestress, maar werd gelukkig goed op gereageerd) We zijn heel goed geholpen, had een goed gevoel.

Vandaag dan in Amstelveen geweest bij dr. Schiettecatte, ik was gelukkig wel al voorbereid vanwege de reacties, maar had toch na het zien van foto's van iemand op dit forum nog enigszins hoop bij dr. Schiettecatte, vond nl. wel enige gelijkenis. Maar helaas, hij wil eerst een borstlift. Arrogant was hij niet, maar toen wij hem confronteerde met het feit dat een andere arts helemaal geen borstlift wil en de vraag hoe dat dan kan, hij toch wel heel graag wilde weten wie die arts was, om te kunnen zeggen dat het misschien geen professionele arts zou zijn. Maar dat kon hij natuurlijk niet bij het horen van zijn naam. Hij kon zijn verhaal natuurlijk niet meer terug draaien en zei goed als hij zegt dat hij het kan, dan zal het wel goed komen.                   Het kan bij hem dus wel, maar eerst een lift en na 1/2 jr een vergroting, nou niet dus!

De indruk die wij ook van de kliniek kregen, was dat het een lopende "bandwerk" daar was, het was een komen en gaan van mensen.

Ik wilde ook niet meer dan naar 2 artsen gaan, ik heb een goed gevoel bij dr. Straten. Ik had daar al een optie lopen van operatiedatum van 24 mei!

Dus super blij, kan niet wachten :-)

Thx meiden voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gelukkig was je inderdaad al voorbereid, en super dat je al eerder ook een ander consult had gedaan.

En je moet ook echt op je gevoel afgaan.

Ik heb je titel aangepast en gelijk verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder gewoon blijven updaten en ook als je wilt na je operatie je verslag schrijven.

Nu lekker aftellen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Gelukkig was je inderdaad al voorbereid, en super dat je al eerder ook een ander consult had gedaan.

En je moet ook echt op je gevoel afgaan.

Ik heb je titel aangepast en gelijk verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder gewoon blijven updaten en ook als je wilt na je operatie je verslag schrijven.

Nu lekker aftellen.

xxx

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.