Ga naar inhoud

Boinja : 24 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Is er nog iemand met recente ervaring met Kliniek Amstelveen en bij dr. Schiettecatte? 

Ik lees het een en ander hier op dit forum, maar begin een beetje zenuwachtig te worden ivm de berichten. Ben nl. moeder van 3 kinderen en heb zo als ik zelf zeg hangborstjes, nu lees ik hier dat hij daar niet zo makkelijk op reageert. Ik las een verhaal van iemand (sorry weet even niet meer door alle vele verhalen die ik heb gelezen) dat dr. Schietecatte als enige van de 4 consulten die zij heeft gehad, een borstlift heeft aangeraden. Nu ik eenmaal de stap heb gezet voor een borstvergroting, wil ik het ook zo snel mogelijk. Ook met het oog op de zomer, met de kinderen naar zwembad , op vakantie enz. Het duurde 3 weken voordat de intake gepland kon worden (deze is overigens vlg wk woensdag).

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen daar, maar het kan nooit kwaad om ergens anders ook een intake in te plannen.... Er zijn veel die dat doen, om te kijken wat aangeraden wordt.

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kyra:

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen daar, maar het kan nooit kwaad om ergens anders ook een intake in te plannen.... Er zijn veel die dat doen, om te kijken wat aangeraden wordt.

Succes ermee!

dank je! Hoeveel intakes heb jij gedaan? en wat is jouw ervaring?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Kyra:

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen daar, maar het kan nooit kwaad om ergens anders ook een intake in te plannen.... Er zijn veel die dat doen, om te kijken wat aangeraden wordt.

Succes ermee!

dank je! Hoeveel intakes heb jij gedaan? en wat is jouw ervaring?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Kyra: