Ga naar inhoud

Lovelife : 14 juli 2016 : Dr. Franssen : Elkerliek Estetique


Aanbevolen berichten

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Mamalisa:

Nee sorry meid ik niet, gebruik anders eens de zoekfunctie?

Als ik zoek op voor de spier dan krijg ik de woorden wel in de tekst maar bijvoorbeeld appart in een stuk tekst waardoor ik niet het juiste zoek resultaat heb.... helaas. Bedankt voor je reactie meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames,

Eergisteren mijn operatie gepland op 19 juli.... :rolleyes: ow wat spannend! ! 375/385 cc anatomische mentor protesen voor de spier geplaatst.

Nu slaan de zenuwen toch wel toe! Haha

Ik heb ze al betaald dus kan er niet meer onderuit :lol:

De weken zullen vast voorbij vliegen...

Liefs lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lovelife, 

Gefeliciteerd met je datum.  Nu kun je inderdaad niet meer terug. Gelukkig maar ;)

Bij welke pc ga je?

Mag ik vragen hoe lang je bent, hoeveel je weegt en wat je voorsituatie is?

Nou succes met aftellen. ....

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Boekjoe:

Hi lovelife, 

Gefeliciteerd met je datum.  Nu kun je inderdaad niet meer terug. Gelukkig maar ;)

Bij welke pc ga je?

Mag ik vragen hoe lang je bent, hoeveel je weegt en wat je voorsituatie is?

Nou succes met aftellen. ....

X bkj

Hoi boekjoe, 

Ik ga in een privékliniek van het ziekenhuis vlakbij huis. Ik hou dit liever even stil ivm privacy. Je weet maar nooit wie je tegen komt op een forum. Vriendin van mij is ook door de dezelfde pc geholpen en is erg tevreden. 

Ik ben 1,68 en weeg 53 kilo. En na 2 zwangerschappen nu een lege B cup.

Dankje. Kan niet wachten maar ook eigenlijk weer wel haha

Gr lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum. Spannend hoor. Ik wist mijn datum ook acht weken van tevoren en dacht toen; " Dat duurt nog lang", en nu ben ik nog maar 9 dagen verwijderd van mijn operatie. .... De tijd vliegt! 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Gefeliciteerd met je datum. Spannend hoor. Ik wist mijn datum ook acht weken van tevoren en dacht toen; " Dat duurt nog lang", en nu ben ik nog maar 9 dagen verwijderd van mijn operatie. .... De tijd vliegt! 

Xx Jaydee

Dankje jaydee xx

En spannend zeg!! Jij mag al bijna!! Hihihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei lovelife:

Dankje jaydee xx

En spannend zeg!! Jij mag al bijna!! Hihihi :)

Ja. ... Ik begin nu een beetje last te krijgen van " nesteldrang" :45:. Nog ff alles poetsen en alles op mijn werk tot in de puntjes toe regelen. .... spannend hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jaydee:

Ja. ... Ik begin nu een beetje last te krijgen van " nesteldrang" :45:. Nog ff alles poetsen en alles op mijn werk tot in de puntjes toe regelen. .... spannend hoor. 

Haha super grappig. Nou dan hoef je erna voorlopig niet te poetsen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Ik krijg volgende week 445cc anatomisch voor de spier met als voorsituatie 70B/C. Maar ik ben dan ook iets groter: 169cm, 66kg. En heb in verhouding brede heupen, vandaar de wens om boven en onderlijf meer in verhouding te brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Nesteldrang is zooooo herkenbaar! Weekend voor mijn operator heb ik het hele huis van boven tot onder en weer naar boven  schoon gemaakt, opgeruimd en wat al maanden weggegooid moest worden, op laten halen door de vuilophaaldienst (of hoe dat ook mag heten...)

Nu dus aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MissRobot:

Ik krijg volgende week 445cc anatomisch voor de spier met als voorsituatie 70B/C. Maar ik ben dan ook iets groter: 169cm, 66kg. En heb in verhouding brede heupen, vandaar de wens om boven en onderlijf meer in verhouding te brengen.

Oww spannend! ! Ben benieuwd naar het resultaat en hoe je je voelt nadien.  Nog eventjes geduld maar! :) veel succes alvast.  Liefs lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei 1986el:

Spannend he...

Voor mij is 14 juli de grote dag.

Door wie wordt je geopereerd? 

Door Franssen. ....niet bekend bij grotere klinieken. Wel goed in mijn regio. Vandaar. 

Spannend ja!! Wat gaat jij laten plaatsen?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.