lovelife Posted February 12, 2014 Posted February 12, 2014 Hallo dames,Ik zou graag jullie adviezen krijgen en ervaringen....Na een zwangerschap en borstvoedingsperiode ben ik van een b naar een d cup gegaan en weer terug bij af....een uitgezakte a/b cup... verschrikkelijk!!Gelukkig staat mijn man volledig achter mijn keuze voor een borstvergroting.Heb informatie opgevraagd bij ACCZ en Velthuis kliniek.Mezelf al enigsinds ingelezen....Kan bij accz moeilijk vinden welke prothesen merken ze gebruiken...Persoonlijk zou ik vanwege de natuurlijke look en de veiligheid kiezen voor Natrelle.Anatomisch dual plane....en de ruwe variant...Ik wil denk ik een d cup...daar kom ik vast achter bij een consult...Ben benieuwd naar jullie ervaringen...Groetjes lovelife
SuuSter Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Hoi! Ik zag je berichtje in de shoutbox staan :-)Ik heb totaal geen ervaring met anatomische prothese dus kan er weinig zinnigs over zeggen.Heb je een speciale rede dat je anatomische wilt? Ronde protheses dual plane heeft nml ook een heel natuurlijk effect.Veel plezier met lezen hier!Grtjs
Kimmmm Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Heeyy, ik heb ook anatomische dual plane van natrelle. 290cc. Ben in bh maat van 70b naar 70E gegaan maar t ziet er uit als een mooie C. Ben pas 4 weken po maar ben er al heel blij mee!!
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Dankjewel voor je reactie Ja ik ken dames met ronde en anatomisch en in ik vind alleen die anatomische Mooi.....dat licht wellicht aan hoe jezelf gebouwd bent. Ik ben 1.71 lang en weeg 53 kilo. Dus dacht dat na t mezelf inlezen....ben erg benieuwd. Heb wel besloten om nog een jaartje te wachten....hoewel ik het graag eerder wil.. Mijn man en ik willen nog een kindje en ik heb bij mijn vorige zwangerschap veel pijn en last gehad van ontstoken klieren....lijkt me niet ten goede van de protesen... Maar ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen bij de klieken accz en velthuis.... Weet dat t voorbarig is....maar vind t erg leuk om er meer over te weten. Kan nu al niet wachten tot ik van mn uitgezakte... b cup af ben. Heb jij nog tips? Groetjes
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Zie nu pas je reactie kim...Moet even wennen aan dit topic hahaWaar heb je de borstvergroting laten doen...?Wat je vaak ziet bij vrouwen als de cup te klein is....of ronde siliconen...Dat die een opening van ruim 3/4 cm hebben tussen de borsten....alsof je 2 bolletjes erip hebt...Dat vind ik niet mooi...Dacht dat dit door de siliconen vorm komt...Of het nu een c of grote d word dat maakt mij niet uit... Heb je gewoon een snede onder de borst? Of via de oksel...
Kimmmm Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Nouu dat klopt heb k vaker gezien bij dual plane dat ze ver uit elkaar staan en heb nog nett voor de operatie gezegt dat ik ze dicht bij elkaar wil. Deed wat meer pijn wamt de spier is dichter naar binnen open gemaakt maar ben zo blij dat ik dit heb aangegeven!Ben geopereerd in velthuiskliniek in Veldhoven door dr tits . Snede via de borstplooi trouwens
-sophie- Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Hoi! Ik had een kleine B en ben 2,5 week geleden geopereerd door dr Moojen-zaal bij de velthuiskliniek in Hilversum. Ik heb natrelle anatomisch dual plane 280 cc en kom denk ik uit op een D cup. Ben nu al erg tevreden met het resultaat! (je kan bij mn fotos kijken). Over de velthuis kliniek ben ik erg te spreken. Super aardige mensen en een een goede nazorg. Mijn arts staat er om bekend mooie, natuurlijke borsten te maken. Ook krijg je fysiotherapie voor en na de operatie waardoor het herstel stukken sneller gaat. Naar mijn mening helemaal super en je geld zeker waard! Succes verder!
SuuSter Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Dat heeft te maken met de ligging van je borstspieren, hoe ver ze uit elkaar staan omdat ze tussen die spier geplaatst worden.Je kan idd aangeven bij je pc dat ie ze zo dicht mogelijk bij elkaar plaatst, maar daar zit natuurlijk een grens aan.
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Suuster; dat wist il niet dat het daarmee te maken had!! Haha...Kim; heb je dan een litteken tussen je borsten in?Ik vind t zelf ook erg mooi als je borsten bijna tegen elkaar aan zitten met bh aan.Kan dat weer teruggaan....doordat de spier weer hecht aan elkaar?Is het resultaat zoals je verwacht had??Dankjewel sophie!! Maar dat scheelt al een hoop...half ipv in het geheel onder de borstspier....Maar zoals suuster al zei verschilt dat dan van persoon tot persoon...Hebben jullie ruwe cohesive siliconen? Of gladde?
Kimmmm Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Nee ik heb alleen een klein sneetje in mijn borstplooi. Denk dat zonder bh er nu een kleine 1cm tussen mijn borsten zit. Het ligt denk ik ook aan hoe breed je prothese is. Hebben voor mij de breedste gekozen wat kon zonder dat ze aan de zijkant langs mijn lichaam kwamen Snapje. En dan is van binnenuit gewoon de spier wat meer naar het midden losgemaakt. Heb tot nu toe nog niks gemerkt dat ze verder uit elkaar staan als op het begin
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Dankjewel kim!! Het lijkt mij zo te horen ook een heel mooi resultaat!!Klinkt mij naar de oren haha... ga dit zeker onthouden!!Heb je ook drainage nodig gehad? Heb je de cohesive ruw siliconen? Of zijn die van jpuw weer anders?Wat ik vooral op de site van accz las is dat n goede chirurg geen drainage hoeft te .leggen? Zou weer eerder ontstekingen en meer kans op overmatig kapselvorming...Nog genoeg vragen he....sorry haha.... ben erg nieuwsgierig...Het liefste zou ik in de zomer al willen genieten van mooie bikinis want ja veel staat nirt met n klein cupje he! Maar goed....better safe than sorry!! Toch...
Kimmmm Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Maakt niet uit ik had ook 10000 vragen voor me operatie. Ik heb die cohiesive gel volgens mij. Heb geen drainage gehad. Wat ik wel merk is je went zooo snel aan de grote. Op zich past perfect bij mijn lichaam (ben klein en smal) maar nu denk ik had ik niet groter gemoeten. Maar ik denk dat iedereen dat heeft omdat die optie er gewoon is en je hebt t laten doen waarom dan niet groter. Maar als ik kijk na mijn voorsituatie ben ik al zooo blij. En als alles zo goed gaat en er geen complicaties komen ben ik meer dan tevreden. Maar ik zeg het eig omdat het best lastig is om de maat vantevoren in te schatten. Maarr iig ben ik zooo blij dat ik t gedaan heb!
Kimmmm Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 En van drainage en kapselvorming durf ik niks te zeggen. Mijn pc doet volgens mij ook bijna nooit drainage of het moet noodzakelijk zijn
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Haha oke thanks!! Dat geloof ik ook wel...denk nu ook al van hmmmm misschien toch iets groter dan d....haha maar we zullen het zien...vaak is je eerste gevoel toch t juiste.Heb je erg veel pijn gehad vanwege het extra doorsnijden van je borstspier??Niemand ervaringen met accz?? Dhr. Van Onselen bv??Heb daar info gevraagd...Waarom voor de borstspier?? Ligt dat aan het aantal cc? Te groot voor achter...
Kimmmm Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Ja ik heb de eerste week echt veel vocht gehad tussen mijn borsten. Zat echt een beetje een bult, ik voelde mijn borstbeen niet zat denk k 3 cm vocht maar dit is allemaal langzaam weggetrokken. En toen ik bijkwam van de narcoseVroeg de pc hoe ik mij voelde en ik zei heb t meestLast in t midden en toen zei hij eigen schuld maar wel met een lach. En echtt pijn heb ik er niet van gehad maar prettig was t ook niet.Van voor de spier heb ik niet veel verstand en geen ervaring maar volgens mij zit t zo: heb je een dunne huid of weinig weefsel kun je het beter onder de spier of dual plane laten plaatsen ivm dat je anders randen kunt gaan zien van de prothese. Heb je genoeg eigen weefsel waarom gaan snijden in een gezonde spier? Weet niet zeker maar volgens mij is anatomisch voor de spier wel heel natuurlijk. De protheses bewegen ook natuurlijker mee. Maar als je veel cc neemt of bang bent voor hang weer beter achter de spier of dual plane. En tussen achter de spier en dual plane heeft mijn pc me verteld dat bij achter de spier er iets meer kans is op een dubbel bubble als ik t me goed herinner.
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Oke dankje!! Hangt dus n beetje van nu af.... vel zat...:s haha...vind ik dan. Misschien vinden de pc's t weer meevallen haha.. Ben benieuwd wanneer ik de informatie thuis krijg... Ik had namelijk altijd t idee dat ze erg overdreven kunnen gaan hangen als je voor de spier laat plaatsen.....misleidend idee dus haha Maar beter even meer pijn en t resultaat wat je wilt....toch!
BigBoobieWish87 Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 Hoi hoiIk sta ook nog helemaal aan het begin van mijn hopelijk grote borsten avontuur. Ik ben zelf dus, net als jij, druk aan het kijken en vergelijken, inlezen en informatie opzoeken.Op youtube staan heel veel filmpjes en dat vind ik erg leuk om te zien. Ik vond gisteren deze site: http://www.southafricaplasticsurgery.comen dan bij de photogallery. Heel veel verschillende borsten, silliconen en cc'sDokter van Onselen heeft ooit een berisping gehad en is negatief in het nieuws geweest ivm het mogelijk oplichten van een vrouw welke een facelift wilde. Op youtube staat een aflvering van netwerk over hem. Als een arts met zoiets in het nieuws is gekomen is van mijn kant, het vertrouwen al weg. Of dat nou terrecht of onterrecht zou zijn.
lovelife Posted February 13, 2014 Author Posted February 13, 2014 Hoi bigboobiewish!!Idd erg leuk die filmpjes!! Daar ga ik meer van zoeken.Dat had ik dus ook gelezen over dhr van onselen.... bracht mij ook aan het twijfelen..Maar er staan ook veel goede reacties over hem op internet...Was benieuwd of er nog recente ervaringen zijn.....
Koor81 Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Ik ben afgelopen maandag door van Onselen geopereerd en niks dan lof over hem en het accz! Goede voorlichting, tijd en ruimte voor vragen en ben heel goed begeleid en verzorgd! Ik ben dus tevreden! Heb Silimed 410cc dual plane geplaatst gekregen, geen pijn en supermooi!!!
lovelife Posted February 14, 2014 Author Posted February 14, 2014 Dankjewel voor je reactie. Ik ga tegen die tijd zeker een consult aanvragen....oordeel ook liever zwlf.Wat is silimed precies??Zijn dat ronde of anatomisch??
Koor81 Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 Silimed is een merk: anatomische prothese met een soort ruwe laag erom heen.Dit voorkomt dat de prothese kan draaien, het herstel is korter en je krijgt een levenslange garantie erbij.
lovelife Posted February 14, 2014 Author Posted February 14, 2014 Wel gelezen over de prothesen idd maar wist niet dat silimed die ook had. Zo ver was k nog niet haha Dankje
Stammetje Posted March 1, 2014 Posted March 1, 2014 Hallo!Ik ben afgelopen donderdag geholpen door dr. Van Onselen en ben ontzettend blij dat ik hem heb gekozen als pc. Is een fijne man en professioneel. Je kunt met alle vragen bij hem terecht en met het oog op resultaat ben ik super tevreden. Hij heeft echt geluisterd naar mijn wensen en de 410cc silimed protheses passen idd goed bij mijn lichaam.mijn advies is, ga eens daar op consult en daarna voel je zelf waar en bij wie je het prettigst bij voelt. Ik ben jaren terug daar 1 x op consult geweest en mijn gegevens stonden zelfs nog in de computer. Ook de nazorg is heel goed! Succes!!!
lovelife Posted April 23, 2016 Author Posted April 23, 2016 Dames, Ik zou graag voor en na situatie zien bij vrouwen die voor de spier hebben laten plaatsen... Misschien ook nog met voorsituatie a/b Gr lovelife
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.