GoldenGirl Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Hoiiii9 juli heb ik een consult, maar het lijkt me fijn om alvast wat te weten over diverse methodes. Mijn specifieke vragen, waar ik nergens een goed antwoord op kan vinden zijn: * 'bewegen' of 'wiebelen' je borsten na Dual Plane wel lekker? Of staat ze strak tegen je lijf?* Kun je een decolleté maken, dus een echt spleetje tussen je borsten, of wordt dit belemmerd door de spier? (of ligt dit aan het aantal cc's? Ik heb nu tubulaire borsten, cup A, maar als ik die flink op push heb ik best een mooi decolleté, van bovenaf (vanaf de zijnkant ben ik dan plat)* zie je verschil tussen dual plane anatomisch en dual plane rond?Ik hoop dat jullie specifiek op deze vragen kunnen antwoorden, alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 -Ze zeggen dat het minder beweegd dan voor de spier, ze zitten immers een stukje vast, maar weer niet zo erg vast als achter de spier. Als je op je rug ligt blijven ze ook wat meer staan dan als voor de spier. -Je kan minder een spleetje maken dan voor de spier, dat is ook wel een beetje het nadeel van dual plane en achter de spier, vaak hoor je dat ze wijder uit elkaar staan en het moeilijker is een decolete te maken. Maar er zijn wel bij enkele meiden dat het wel lukt -je zal heus wat verschil zien tussen dual plane anatomisch en dual plane rond. Maar de spier drukt inderdaad wel een beetje de bolling aan de bovenkant weg van een ronde prothese. Ze zeggen dan ook vaak dat een ronde dual plane eruit ziet als een anatomische op de spier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 ik heb een eravring met voor de spier,en met dual plane,lees me topics beide maar eens door tijdens ene verveeluurtje groot verschil hoor,dual plane of voor de spier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Ik heb dual plane! Bij mij bewegen ze heel erg mee... Als ik spring springen ze lekker mee. Ook dat spleetje is geen probleem! Ik kan ze alles laten doen. en ik draag nu ook nog altijd push up's. Gaat prima. Ook als ik op mijn rug lig zakken ze prima naar de zijkant. Ik heb helemaal niks te klagen over dual plane Ik heb zelf rond maar ziet er heel natuurlijk uit. Anatomisch weet ik eigenlijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Fijn om te horen dat dual plane ook gewoon goed kan zijn Maar Charlotte wist dat je dat je pas 1 jaar na je operatie een push up aan mag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 Ja ik heb het gehoord/gelezen.Maar ik moet zeggen alles gaat prima en heb verder geen last ervan.Ik kan niet leven zonder push-up! haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 28, 2010 Share Posted June 28, 2010 o ok dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 HIer toch nog even 2 vragen* kan de arts er voor zorgen, bij dual plane, dat ze niet gelijk zo ver uit elkaar staan?* heb jemet meer cc meer kans op het maken van een spleetje? (ze zijn groter dus dan eerder bij elkaar...?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Hihi meid ik ben ook van de partij! En heel erg benieuwd naar de antwoorden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cloud9 Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Of je een spleetje kan maken ligt volgens mij (wat ik begrepen heb van de kliniek) totaal aan de vorm van je eigen borsten! Mijn eigen borsten stonden ver uit elkaar en ik kon met push up wel een geultje maken maar nooit geen spleetje. Nu heb ik standaard dat geultje omdat er meer volume is. Het zijn mijn eigen borsten alleen dan uitvergroot Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 Ik kan met een push up een heeeeeel mooi spleetje maken.. Dat zou dus inhouden dat ik dat met dual plane ook zou kunnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Nee de spier houd ze stevig vast en die kan je nooit zo trekken dat ze bij elkaar komen. Daarom staan ze vaak wat aan elkaar af omdat die spier daar nou eenmaal zit Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Trouwens bij achter de spier zit er meer plaats tussen door je borstbeen in het midden, daar zit de spier aan weerszijden aan vast dus je prothese kan daar niet voorbij..helaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 Hoe kan het dan dat het bij charlotte wel lukt!!?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Heeeeel soms hebben mensen mazzel denk ik Maar over het algemeen moet je ervan uit gaan dat het niet mogelijk is omdat die spieren nu eenmaal de prothese daar vast houden. Wel is het zo dat de eerste tijd de spier strakker staat dan later, na een half jaartje is het al mooier dan net na de bv. Maar als ik jou was zou ik me niet druk maken over dual plane, aangezien jij toch waarschijnlijk voor de spier krijgt neem ik aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 ik hoop het... Ik zal je nog even een foto sturen van van de week.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Ga meteen een foto uploaden in me'n album waarop ik mijn borsten bij elkaar en naar boven duw , omdat ik hier zoveel lees dat dit met dual plane niet mogelijk zou zijn .Het is wel zo dat het herstel trager gaat en ik voor 10 weken zelfs geen beugelbh kon verdragen en idd een push-up wordt het eerste jaar afgeraden omwille van vervorming van de protheses (pas na één jaar ben je 'genezen') .Op de foto's zijn wel de tat's op me'n armen 'weggewerkt' waardoor er wat wazige vlekken te zien zijn .Wat ik ervaarde na een half jaar po qua beweeglijkheid ed lees je in het tweede bericht van mijn topic. Ik stuur me'n ww via pb door , dan kun je eens gaan kijken ('t zijn dan wel de twee laatste foto's dus ff scrollen) .grtz , B-Cupje Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Fijn dat het toch kan he, ik hoop ook een bewijs te worden dat het toch kan soms haha. Maar goed ik ga er maar niet vanuit dan kan het alleen maar mee vallen Die ene vind ik zo mooi met zwarte kleren aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobie87 Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 ik ben nu 6,5 week po en kan me boobs heel gemakkelijk bij elkaar drukken om een spleetje te creëren. Ze worden natuurlijk ook steeds soepeler en zachter he Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoldenGirl Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 Wauw, dat zijn er al 3 die het kunnen!!!Leuk en goed om te lezen!Bedankt voor je ww bcupje, ik heb gekeken!Ze zien er zacht uit ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Boobie87 ze zijn mooi geworden zeg.En wat een verschil met vlak na de bv en nu.En prachtig spleetje..jeetje wat klinkt dat dubbel haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Phantasia Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Hier ook nog maar even: ik ben nu 8 weken PO en ik kan m'n borsten dus niet tegen elkaar duwen. Spleetje is echt onmogelijk op dit moment, maar ik voel gewoon dat ik nog niet helemaal genezen ben. Ze zijn nog lang niet zo soepel als ze zouden moeten zijn. Ik hoop dat dat in de komende maanden nog verandert. Het duurt gewoon heel lang met dual plane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 @ Phantasia Ik ben net geopereerd en ze zitten helemaal tegen elkaar geplakt, had jij dit ook net na de bv?Zal wel vocht zijn neem ik aan. Of zaten ze bij jou meteen al los van elkaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Phantasia Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 @ Phantasia Ik ben net geopereerd en ze zitten helemaal tegen elkaar geplakt, had jij dit ook net na de bv? Zal wel vocht zijn neem ik aan. Of zaten ze bij jou meteen al los van elkaar? Bij mij zaten ze meteen al los van elkaar, ze hebben elkaar nooit aangeraakt. Wel fijn dat jij wel meteen een spleetje hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 bij mij dual plane zaten ze ook niet aan elkaar,juist niet! ik denk dat jij gewoon wat meer vocht en wondvocht hebt butterfly,ivm je lift ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts