Ga naar inhoud

Wat specifieke vragen over Dual Plane


Aanbevolen berichten

Hoiiii

9 juli heb ik een consult, maar het lijkt me fijn om alvast wat te weten over diverse methodes.

Mijn specifieke vragen, waar ik nergens een goed antwoord op kan vinden zijn:

* 'bewegen' of 'wiebelen' je borsten na Dual Plane wel lekker? Of staat ze strak tegen je lijf?

* Kun je een decolleté maken, dus een echt spleetje tussen je borsten, of wordt dit belemmerd door de spier? (of ligt dit aan het aantal cc's? Ik heb nu tubulaire borsten, cup A, maar als ik die flink op push heb ik best een mooi decolleté, van bovenaf (vanaf de zijnkant ben ik dan plat)

* zie je verschil tussen dual plane anatomisch en dual plane rond?

Ik hoop dat jullie specifiek op deze vragen kunnen antwoorden, alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Ze zeggen dat het minder beweegd dan voor de spier, ze zitten immers een stukje vast, maar weer niet zo erg vast als achter de spier.

Als je op je rug ligt blijven ze ook wat meer staan dan als voor de spier.

-Je kan minder een spleetje maken dan voor de spier, dat is ook wel een beetje het nadeel van dual plane en achter de spier, vaak hoor je dat ze wijder uit elkaar staan en het moeilijker is een decolete te maken.

Maar er zijn wel bij enkele meiden dat het wel lukt ;)

-je zal heus wat verschil zien tussen dual plane anatomisch en dual plane rond.

Maar de spier drukt inderdaad wel een beetje de bolling aan de bovenkant weg van een ronde prothese.

Ze zeggen dan ook vaak dat een ronde dual plane eruit ziet als een anatomische op de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane!

Bij mij bewegen ze heel erg mee... Als ik spring springen ze lekker mee.

Ook dat spleetje is geen probleem! Ik kan ze alles laten doen. en ik draag nu ook nog altijd push up's. Gaat prima.

Ook als ik op mijn rug lig zakken ze prima naar de zijkant.

Ik heb helemaal niks te klagen over dual plane :)

Ik heb zelf rond maar ziet er heel natuurlijk uit. Anatomisch weet ik eigenlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIer toch nog even 2 vragen

* kan de arts er voor zorgen, bij dual plane, dat ze niet gelijk zo ver uit elkaar staan?

* heb jemet meer cc meer kans op het maken van een spleetje? (ze zijn groter dus dan eerder bij elkaar...?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je een spleetje kan maken ligt volgens mij (wat ik begrepen heb van de kliniek) totaal aan de vorm van je eigen borsten!

Mijn eigen borsten stonden ver uit elkaar en ik kon met push up wel een geultje maken maar nooit geen spleetje. Nu heb ik standaard dat geultje omdat er meer volume is. Het zijn mijn eigen borsten alleen dan uitvergroot :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel soms hebben mensen mazzel denk ik ;)

Maar over het algemeen moet je ervan uit gaan dat het niet mogelijk is omdat die spieren nu eenmaal de prothese daar vast houden.

Wel is het zo dat de eerste tijd de spier strakker staat dan later, na een half jaartje is het al mooier dan net na de bv.

Maar als ik jou was zou ik me niet druk maken over dual plane, aangezien jij toch waarschijnlijk voor de spier krijgt neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga meteen een foto uploaden in me'n album waarop ik mijn borsten bij elkaar en naar boven duw , omdat ik hier zoveel lees dat dit met dual plane niet mogelijk zou zijn .

Het is wel zo dat het herstel trager gaat en ik voor 10 weken zelfs geen beugelbh kon verdragen en idd een push-up wordt het eerste jaar afgeraden omwille van vervorming van de protheses (pas na één jaar ben je 'genezen') .

Op de foto's zijn wel de tat's op me'n armen 'weggewerkt' waardoor er wat wazige vlekken te zien zijn .

Wat ik ervaarde na een half jaar po qua beweeglijkheid ed lees je in het tweede bericht van mijn topic.

Ik stuur me'n ww via pb door , dan kun je eens gaan kijken ('t zijn dan wel de twee laatste foto's dus ff scrollen) .

grtz , B-Cupje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hier ook nog maar even: ik ben nu 8 weken PO en ik kan m'n borsten dus niet tegen elkaar duwen. :rolleyes: Spleetje is echt onmogelijk op dit moment, maar ik voel gewoon dat ik nog niet helemaal genezen ben. Ze zijn nog lang niet zo soepel als ze zouden moeten zijn. Ik hoop dat dat in de komende maanden nog verandert. Het duurt gewoon heel lang met dual plane. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

@ Phantasia

Ik ben net geopereerd en ze zitten helemaal tegen elkaar geplakt, had jij dit ook net na de bv?

Zal wel vocht zijn neem ik aan.

Of zaten ze bij jou meteen al los van elkaar?

Bij mij zaten ze meteen al los van elkaar, ze hebben elkaar nooit aangeraakt. ;) Wel fijn dat jij wel meteen een spleetje hebt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.