Ga naar inhoud

Lookingforcurves : 22 december 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei elise89:

Dank u... kvind het super spannend!!! Kben echt benieuwd.. op 13u 30 is het zo ver... Kheb wel al honger haha

Grtjs

Heel veel succes Elise. Straks lekker slapen en als je wakker wordt heb je boobies :43:.

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @BrownieG @BoysMom @elise89 @Bloem1978

Ik heb een album aangemaakt met voor en na foto's die ik wel mooi vind., en jullie alvast toegang gegeven. Op die site vond ik wel quasi alleen maar dual plane met ronde implantaten, maar ik heb wel geselecteerd op look voor (beetje realistisch houden :-/ ) en resultaat na

ik vind het blijkbaar mooi als ze redelijk dicht tegen elkaar staan en de tepels niet te laag komen maar wat centraler :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

ik ben vorige maand geholpen en heb 345cc anatomische high profile implantaten, dual plane geplaatst. Ik kom ook van (niet eens een) AA af, ben 1.71 en weeg 60 kilo. Ik wilde ook zo natuurlijk mogelijk ogende nepborsten :131: en absoluut niet te groot, een mooie C daar ging ik voor en inmiddels kan ik wel zeggen dat het geen cliché is als iedereen zegt dat de maat zo snel went! Ze hadden echt niet groter gehoeven maar ik hoop dat ze zeker niet kleiner worden!! 

Hoe je borsten komen te staan ligt er gewoon aan hoe ze voor de bv zijn, het wordt een uitvergroting van je huidige situatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lookingforcurves:

Succes vandaag @elise89 !!!

bedankt @BrownieG, als je me toevoegt wil ik zeker wat foto's zien! Welke maat had jij en heb je nu? Wat heeft Nio precies gedaan?

Heb je toegevoegd als het goed is. Ik heb ze achter de spier en kom van een A ( push-up een B ) en heb 500cc Zijn wel volle borsten maar het loopt mooi over richting tepel. Zal eens in je album gaan kijken straks :) 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie geslaagd. Kan niet wachten om mijn verband af te doen. Maar ik moet nog wachten tot morgen. Het is 290 cc geworden. Kmoet wel zeggen dat het op eerste zicht zo met kleren het wel wat kleiner toont dan verwacht. Nu kga geduld hebben en we zien wel binnen paar weken... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei elise89:

Operatie geslaagd. Kan niet wachten om mijn verband af te doen. Maar ik moet nog wachten tot morgen. Het is 290 cc geworden. Kmoet wel zeggen dat het op eerste zicht zo met kleren het wel wat kleiner toont dan verwacht. Nu kga geduld hebben en we zien wel binnen paar weken... 

@elise89 Super zeg, het spannendste is al achter de rug bij jou! Niet te veel pijn? Ik wens je alvast een rustige nacht toe, hopelijk vind je een gemakkelijke houding.

Is het nog altijd Natrelle 510, of is het toch een andere prothese geworden? Laat het me weten als je wat voor en na foto's wil delen; ik ben ook erg benieuwd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 510 naturelle.. Ja herinner er mij aan.  Dan post ik foto voor en na.. maar kdenk dat ze nu nog wat gezwollen zijn en nog wat verkleinen.

Het valt goe mee van de pijn.. heb 2 weken geleden wijsheidstand getrokken en dat deed veel meer pijn hihihi.. kom anders eens in privé gesprek grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Lookingforcurves:

@BrownieG Bedankt voor het toevoegen, maar waar vind ik je foto-album? Ik kijk wellicht niet goed of op de verkeerde plek...

welke maat heb jij nu na de BV?

Naar mijn profiel gaan en op album klikken! Draag nu 75F :) ( bh maat zegt niets he..naar het hele plaatje kijken) 

greetz

@elise89 happy boobday en fijn herstel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Lookingforcurves:

@Niesje Denk ik ook, dat de maat snel went. Waarschijnlijk zal ik het bij de pas-sessie ook snel te groot vinden, omdat ik echt niets gewend ben :-) Dus heb al bedacht dat ik best een maat groter neem dan wat mij op dat moment het beste lijkt?

Waarom heb jij voor dual plane gekozen? En hoe viel het mee/tegen qua pijn?

Ik vond 300 bij het eerste consult al de max en ben bij de tweede keer voor 345 gegaan idd!

Dual plane en anatomisch bij mij vanwege dunne huid en geen eigen borstweefsel ;) 

Het viel me reuze mee maar had me ook op het allerergste voorbereid hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ben ik eindelijk!
Sorry dat het even geduurd heeft..

Ik heb even jouw voorbeeldfoto's bekeken.. en volgens mij ben je helemaal verliefd op de look van ronde prothesen hoor.. Je hebt echt allemaal voorbeelden gekozen van ronde prothesen, die achter de borstspier geplaatst zijn..
Wat BrownieG al zegt.. Volgens mij moet je eens naar Nio hihi

Je zou echter wel bij Demeyere op consult kunnen gaan en horen wat hij zou adviseren.. Neem je voorbeeldfoto's mee!!! Dan kan hij precies zien wat je graag zou willen bereiken!!!

Als er nog wat is, tag me maar.. Ben vanaf nu weer wat vaker online (hoop ik :44: )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie hihi, op die site waren eigenlijk alleen maar foto's vanrond (meestal zelfs gladde) protheses die quasi allemaal achter de spier geplaatst waren. Of toch die in mijn maat :-)

maar puur op het zicht, denk je dat dit soort resultaat ook kan met zo'n natrelle 510 voor de spier? Want het is wel het soort resultaat dat ik zou willen!

ik lees trouwens in een andere topic verschillende dames die allemaal last hebben van zenuwpijn po bij demeyere, hoe zou dat nu komen? Is dat toeval, of hangt dat samen met zijn manier van werken of de plaatsing voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik lees het idd ook af en toe van die zenuwpijn, maar niet alleen bij Demeyere. Het is wel heel toevallig idd dat er nu een paar samen komen! 
Geen idee waar dat aan ligt eigenlijk... Ik heb er zelf destijds bij Demeyere geen last van gehad, terwijl hij toch veel werk bij mij heeft moeten verrichten... 

Sja.... Ga je dit bereiken met de style 510? Ik denk (maar ik heb geen cursus plastische chirurgie kunnen vinden online :P ) zelf dat dat niet haalbaar is zo... Maar de pc kan je hier meer info over geven :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.