Ga naar inhoud

Lookingforcurves : 22 december 2016 : Dr. Plovier : Beclinic


Aanbevolen berichten

hi dames,

door omstandigheden ben ik de komende weken thuis en dacht ik eindelijk eens dringend werk te maken van een BV; nu heb ik dan toch wat tijd om rustig te herstellen en merkt hopelijk ook niet iedereen wat er precies is gebeurd. 

Ik lees hier veel positieve dingen over dr. Demeyere, dus daar wil ik graag snel een afspraak vastleggen

ik ben wel wat verwonderd dat hij vooral ronde protheses plaatst en vooral voor de spier, ook bij dames die weinig borstweefsel hebben zoals ik

ik dacht dat je voor een natuurlijk resultaat beter anatomische nam, en achter de spier als je bij de start al zo plat was?

Wie heeft er ervaring met die Mc Ghan style 510?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis, 

Klopt Natrelle is de nieuwe naam voor de vroegere Mc Ghan, en de 510 heeft een dunnere rand aan de bovenkant waardoor die vaker wel voor de spier geplaatst kan worden, zonder de randen te zien.

In deze link staan alle protheses van Natrelle, helemaal onderin staan de 510

http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/natrelle_breast_implants_ca_eu.html

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, de anatomische zijn inderdaad wel iets steviger en iets harder omdat ze anders de vorm verliezen,anatomische hebben altijd een cohesie III,  maar het wil niet zeggen dat je dan 2 keiharde ballen hebt hoor ;)

Ook vallen ze wel iets opzij als je op je rug ligt.

Je natuurlijk ook altijd nog andere consulten plannen,bij pc's die goed bekend staan,  en over het algemeen raden wij het hier wel aan, zo kun je uiteindelijk goed besluiten bij welke pc jij je het meeste en beste op je gemak voelt, en je hoort verschillende adviezen, en dan kun je denken aan bijv:  

 Dr. Straten, Nio, Verdonck.

Maar dat is even iets waar je zelf over na moet denken of je dat wilt.

Heel veel succes met je consult.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de zoekbalk, intypen anatomische protheses,let wel op dat je die dan op afbeeldingen zet, maar ook via fotoalbum,deze staat links bovenin,een aantal albums staan prive, maar wil je van bepaalde dames foto's zien, kun je ze altijd even een berichtje sturen dat je graag de foto's wilt zien, en waarom, en dan kunnen ze je eventueel toevoegen.

Ik zal hier ook even de link plaatsen, als je zelf een album wilt maken.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei elise89:

Ik word 10 mei geopereerd door dr Demeyere ook door 510 naturelle voor de spier omdat ik weinig weefsel heb.. vind het enorm spannend hihi

Dat is dinsdag al! Spannend! Ik ben vrijdag de dertiende aan de beurt. Prothesewissel van 270cc moderate profile naar 560cc full profile. Ik vind het ook reuze spannend. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei elise89:

Veel succes! Mag ik vragen waarom je zoveel groter gaat? Was je niet tevreden met 270 cc? Ik krijg namelijk normaal 245 cc.. grtjs

Ik heb een double bubble. Daarom wordt er een nieuwe pocket gemaakt, iets lager dan nu en dan is het belangrijk dat de protheses zowiezo groter zijn, omdat ze anders terug kunnen schieten in de oude pocket. Ik word in juli 50, dus mijn borsten zijn ook gaan hangen, vandaar dat ik voor 560cc heb gekozen, om het goed op te vullen. 

Gr. Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @elise89

Als het kan met die Natrelle 510 lijkt het me naar herstel toe wel een goede oplossing

heb nu 1 juni consult en heb voorlopig 21 juni al laten blokkeren voor de ingreep, wou die liefst zo snel mogelijk, zowel om al wat hersteld te zijn in de vakantie (kids) als om niet te erg beginnen twijfelen en me zorgen te maken ;-)

maar stel dat die Natrelle 510 geen optie is wegens te weinig weefsel en het dual plane moet, wie staat er dan goed aangeschreven voor een natuurlijk, niet overdreven resultaat? Tips, ervaringen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elise89

zelf kom ik uit Enschede en laat 17 mei door dr. Michel Cromheecke duel plane anatomisch 420cc plaatsten. Hij heeft al meer dan 20 jaar ervaring en doet heel veel borstvergrotingen/ reconstructie  medeeigenaar geweest van Bergman kliniek  

operatie zelf is in Heerenveen  Meer info kun je vinden op Zipper kliniek  

succes meid

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week geholpen door dr. De Blecourt. Hij staat erom bekend om hele natuurlijke borsten te maken. 

Ik vind ze bij mezelf ook erg natuurlijk ogen en zeker niet te groot!! Ik heb natrelle 275cc rond Dual Plane. 

Succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je me tagt, ik lees erg weinig topics de laatste tijd (tijdsgebrek)

Sja.. een goeie vraag.. De style 510 van Natrelle zal niet heel gauw niet voor de spier geplaatst worden bij Demeyere, maar ik heb ook al gezien dat hij deze dual plane plaatst.. Hij kán het wel in ieder geval. De enige die ik even zo uit mijn blote hoofd weet, is Eefje (zoek haar maar eens in de zoekbalk) 
En er is er dus laatst nog eentje geweest, maar haar naam weet ik niet meer...  Heel irritant, waarom schrijf ik dat soort dingen niet gewoon op.... :44:

Plovier werkt alleen met ronde prothesen, en ik weet niet of jij dat bij jezelf mooi zult vinden? Indien dat wel zo is, dan kun je altijd naar hem toe gaan voor consult idd 
Demeyere is echter niet slecht in dual plane, hij adviseert het alleen pas als het echt niet anders gaat. 
Voordeel van dual plane is wel dat je iets meer cc kunt krijgen, echter! De style 510 is altijd een extra high projectie prothese, dus deze geeft in verhouding met andere gelijke aantallen cc, al meer projectie. (vergelijken aan de hand van aantal cc is dus niet te doen, wil ik daarmee aangeven :) ) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @best_boobie !

1 juni heb ik consult bij Demeyere; obv wat ik op het forum al heb gelezen vertrouw ik er op dat hij een goede pc is voor de natuurlijke look die ik wil. Ik wil graag eindelijk borsten, maar die moeten niet gigantisch zijn, ik ben al blij als ik gewoon lingerie en kledij kan kiezen zonder problemen :-) 

3 weken later heb ik optie kunnen nemen voor operatie; voor mij had het sneller gemogen :-)

Ik vind het moeilijk om me goed in te beelden wat het verschil in resultaat zou zijn tussen ronde of anatomische bij mij, omdat ik van bijna niets kom. Ik wil graag dat het verschil tussen mijn push-up nu en mijn toekomstige boobies niet iedereen mega-opvalt. En een beetje bolling aan de bovenzijde lijkt me wel mooi, zolang ze er niet "opgeplakt" lijken.

Als het achter de spier (dual plane) moet, dan denk ik dat ik liever ronde heb, omdat er dan geen risico is op draaien, en ik zie precies niet zo heel veel verschil tussen rond of anatomisch dan?

Maar toen las ik dat Demeyere meestal voor de spier plaatst, zelfs bij weinig weefsel, en als dat zou kunnen is het herstel wel wat makkelijker denk ik. Ik zou het eventueel willen combineren met correctie van litteken van keizersnee. En die Natrelle 510 lijkt me een mooie combi van rond en anatomisch, of zie ik dat mis? En moet ik meer schrik hebben voor doorhangen als ze voor de spier geplaatst worden, of net niet? Of meer risico op kapselcontractie?

Dus ik moet niet per se die Natrelle 510 hebben, het leek me gewoon de standaard oplossing bij Demeyere voor kleine startborstjes. Ik wou dus gewoon op consult om de maat vast te leggen, en liefst zou ik op een ruime B of kleine C uitkomen; dan kan ik gewoon standaard lingerie en bikini's aan! Maar nu lig ik er 's nachts van wakker dat dat geen optie zou zijn, en ik wel dual plane moet, en dan weet ik dus niet goed of ik dan door kan met Demeyere of beter iemand anders zoek? En ik ga redelijk snel moeten beslissen na mijn consult om de operatiedatum te kunnen houden...

Ik maak ook lelijke littekens, dus dat is ook een aandachtspunt. En ik mag geen ibuprofen en dergelijke nemen (dus geen NSAIDs) voor pijnstilling, enkel paracetamol.

Een hele boterham he, als ik het zo zelf terug lees. Maar als je tijd zou vinden om rustig te antwoorden, zou ik je erg dankbaar zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig @best_boobie

Ik vind ze erg mooi, maar voor mij te groot hoor. Maar ik vind zelf niet veel voorbeelden van "maar" een B of C na vergroting

Bolling vind ik ook mooi, maar in combinatie met de grootte misschien een beetje te bol bovenaan, niet heel veel maar toch

vind het wel heel mooi ook dat ze niet te ver van elkaar staan

nu, als ik het verschil met mijn startsituatie niet te groot vond, zou ik hier direct voor tekenen hoor :-)

om je even te schetsen: ik ben 1.65 en weeg 53 kg. Gewicht zit op mijn billen (beetje rijbroek) en sinds de kids ook wat op mijn buik. Bovenaan maatje S of XS, qua broek maat 38. Onderbreedte bh 70.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, 

Als ik het zo lees neig ik te zeggen dat je wellicht de 85% van eurosilicone moet hebben. Ik heb ook ongeveer dezelfde maten alleen zit het gewicht bij mijn borsten nu :P Ik heb ze laten plaatsen door Nio. Zal je toevoegen en dan kun je effe kijken of dit onder jouw "natuurlijke look" valt hihihi...waarschijnlijk het aantal cc niet als je een B/C wenst. Heb dan wel ietsie meer!

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.