Ga naar inhoud

CarokeC : 28 juni 2010 : Dr.Vanstraelen : Berchem


Gast Caroke C

Aanbevolen berichten

Gast Caroke C

Hoi Meiden,

Morgen is het voor mij zo ver! Na een zwangerschap en borstvoeding zijn mijn borsten van een volle C naar een kleine B gegaan.

De knoop is doorgehakt en morgen is de operatie. Tzal zweten worden onder het verband. Ik heb ook een asymetrie van de borsten,de linkse hangt iets meer dan rechts en misschien gaat hij een kleine lifting doen, waarvoor ik nog het meeste schrik heb!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Morgen is het voor mij zo ver! Na een zwangerschap en borstvoeding zijn mijn borsten van een volle C naar een kleine B gegaan.

De knoop is doorgehakt en morgen is de operatie. Tzal zweten worden onder het verband. Ik heb ook een asymetrie van de borsten,de linkse hangt iets meer dan rechts en misschien gaat hij een kleine lifting doen, waarvoor ik nog het meeste schrik heb!

groetjes

Heey Caroke,

Oeeh spannend zeg! Ik had ongeveer hetzelfde als jij, ook een kant iets groter en hangender dan de andere kant en ik was ook bang voor een lift. Uiteindelijk zijn mn borsten gelift door alleen het plaatsen van de protheses en dus zonder de liftlittens. Als je mn fotos wil zien moet jemaar even een berichtje sturen.

Hoeveel cc krijg je en welke plaatsing? En bepaalt de arts tijdens de operatie of een lift nodig is?

Heel veel succes!

Ps ik ben vorige week geopereerd en het zweten valt reuze mee hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Dank u!

Is bij jou de asymetrie goed opgelost zo? zou heel graag je fotos zien!

Hij gaat het op de moment zelf beslissen, maar dacht dat het met een strook huid ad onderkant weg te nemen de beste oplossing was. Mijn aantal cc dat gaat hij ook nog zien.

Ik wil uitkomen op een volle C of kleine D en ik denk dat ik ook rond de 300cc zal uitkomen; Hij dacht 340 maar dat leek enorm groot bij het passen!

Mijn prothese zal boven de spier geplaatst worden!

De zenuwen beginnen nu wel te komen :23:

was het maar al morgen avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het Caroke,

nee die is zo gebleven. ten eerste wilde ik geen extra littekens en zo blijft het natuurlijker. en zal je per pb mijn link ff sturen.

ja snap best dat je nu erg ongeduldig bent... is heel normaal! :D

sterkte met aftellen van de uurtjes :38:

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caroke,

Veel succes gewenst voor morgen! Geniet nog van het slapen in je favoriete houding vannacht als het al lukt door de zenuwen en het warme weer!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Heel mooie fotos Patries en ik vind ze heel symetrisch!

Ja dat laatste nachtje slapen, ik ga "proberen" ervan te genieten want ik ben een echte buikslaper!

Na hoeveel dagen mocht jullie grote verband eraf?

Ik heb precies nestdrang vlak voor de "geboorte" van mijn nieuwe borsten. Ben alles ah kuisen opruimen, strijken enz

Maar dan ben ik er van af. Woensdag moet ik al een half dagje werken, ik hoop dat dat lukt. Het is maar bureau-werk dus niet echt fysiek.

Zou dit lukken denken jullie? plaatsing op de spier is toch minder pijnlijk hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie fotos Patries en ik vind ze heel symetrisch!

Ja dat laatste nachtje slapen, ik ga "proberen" ervan te genieten want ik ben een echte buikslaper!

Na hoeveel dagen mocht jullie grote verband eraf?

Ik heb precies nestdrang vlak voor de "geboorte" van mijn nieuwe borsten. Ben alles ah kuisen opruimen, strijken enz

Maar dan ben ik er van af. Woensdag moet ik al een half dagje werken, ik hoop dat dat lukt. Het is maar bureau-werk dus niet echt fysiek.

Zou dit lukken denken jullie? plaatsing op de spier is toch minder pijnlijk hé.

Dank je caroke,

bij ons na 24 uur. haha ja ook heel herkenbaar,alles nog doen wat je straks een aantal weken niet mag.

tja? je mag in principe nix doen... je moet echt 2 weken minimaal rust houden. je gebruikt al snel je borstspieren... heeft de arts daar nix van vertlet dan?

ja voor de spier is minder pijnlijk dan dual plane en erachter. maar het blijft een operatie en die eerst 6 weken zijn het belangrijkst. dan moet je nog oppassen tot de 3mnden hoor! officieel ben je 1 jaar po pas volledig hersteld.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Mijn dokter zei dat alles kon, zolang ik mezelf goed voelde. Natuurlijk binnen de perken hé. 4 dagen last zei hij.

Zelfs mijn zoon zou ik mogen heffen en hij is 3,5j!? raar dat hij dat zegt! Zijn uitleg: aan uw spieren wordt niet geraakt, dus enkel uw huid en de wonden zullen trekken.

Nu dat ga ik zeker niet doen en ik ga proberen zoveel mogelijk van mij af te schuiven. Mijn man is gewaarschuwd, maar ja daar dienen ze toch voor hé :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou?! dat vind ik zeker raar!! :wacko:

je mag de eerste 6 weken niet meer dan 10 kg tillen. en dan nog met de ellebogen in de zij.! nee de spier wordt niet geraakt maar de prothese moet wel goed kunnen inkapselen en als je vanalles gaat doen lukt dit niet.

haha goedzo! laat hem maar veel doen!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

@ Lesilla, hopelijk is alles ok met je. Jouw operatie is nog een enorm stuk zwaarder en ik zie dat het maar net voorbij is!

sterkte nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caroke,

Al moet je maar een half dagje werken, denk dat het je toch behoorlijk zwaar zal vallen zo 2 dagen po hoor! Is en blijft toch een operatie waarvan je toch zult moeten bekomen, kan je alleen maar aanraden achteraf heel goed je rust te nemen als je er echt niet onderuit kan, anders toch maar verlof nemen, je herstel en je gezondheid zijn toch het belangrijkste!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Caroke,

Sorry voor m'n vrij late reactie, ik heb mn WW gemaild, hoop dat je voor de operatie mn fotos nog kan zien.

Maar mijn ene borst was niet heel veel groter dan de ander maar je zag wel duidelijk verschil.

De arts heeft 25 cc meer in de kleinste gedaan en nu zijn ze even groot..

Heel erg veel sterkte vandaag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hoi iedereen,

Hier zijn we dan met ons verslagje!

Om 8u binnen en om 8u05 begon hij al met aftekenen. Hij zei dat het verschil tussen de 2 nu nog groter leek. Ik denk niet dat er op 2 weken tijd 1 vd 2 nog een groeispurt had ondergaan (of hangspurt haha) Misschien door de warmte dat alles gezet was.Dus hij begon zelfs af te tekenen om 1 tepel een beetje te verhogen.

Dan inslaap gedaan. Zeer lieve dokter en verpleegster.

Wat ik heb is dat ik zeer slecht onder verdoving geraak, dit had ik hem ook gezegd. En ik herinner mij zoveel flarden van mijn operatie! ik voelde ze tegen mijn ribben schaven, ik voelde ze echt die holte maken, met als gevolg dat ik dus met armen en benen begon te spartelen. Ik hoorder hem roepen niet bewegen!!!! en ik riep terug: ik heb pijn!!! waarop hij zei dat ze godweet wat moest bijgeven. En dat hielp blijkbaar want ik werd plots wakker en het was voorbij. Dan was ik om half 11 op de kamer. Mensen lief dat duurde daar uren! Ik had 2 drains om bloed op te vangen. Ze gaven me iets om te slapen, werkt weer heel goed bij mij want ik sliep niet!

Die klok tikte verder. Hij had me gezegd dat ik tenlaatste om 15u nr huis mocht. Maar die drain ad linkerkant bleef lopen. Uiteindelijk was die tegen17 u gestopt. Ik mocht naar huis. Ik kan u zeggen van 10u30 tot 17u in een stom bed zonder kussen, zonder boekske zonder iets, zelfs geen leuk behang, ik was bijna zot. Nu zei hij van de linkse drain toch te laten zitten voor de nacht en dan smorgens hem te verwijderen. Goed, ik was een uur thuis en dat bloed begon in dat bakje te stromen! er zat 20ml in als ik thuis kwam en na 1u al 150! buiten mij id stoel gezet had ik nog niet bewogen. Ook was die linkse borst gezwollen en stond op springen in vergelijking met rechtse.Ik bel pc terug op en hij zei dat dat niet normaal was en dat hij me terug moest opereren. Om 19u30 terug binnen... alles weer opengemaakt om de oorzaak tevinden. Nu had hij mijn armen en bene al vast gebonden tegen het stampen. Weer voelde ik vanalles!!! Echt dat is een super nare ervaring hoor en het is niet de eerste keer, ik heb al 3 X zo een halve operatie gevoeld. Tligt dus echt aan mij. Ik kan op een slaappil een marathon lopen bij wijze van spreken, alsof ik daar bijna immuun voor ben.

Enfin kben dus terug thuis. Bloeden is gestopt. Zwelling van beide borsten zijn gelijk. loop wel nog met die drain rond want ge weet nooit, maar er komt niks bij, gelukkig maar.

Ik heb een kant 300cc en andere 350cc gekregen, tepel is niet verplaatst, maar er is wel een beetje weefsel van onder de meest hangende borst weggenomen. Ik heb het zien liggen op mijn ontwaakmoment tijdens de operatie en het was 1cm op 6cm, een reep borst dus haha

Nu heb ik goed kunnen slapen enkel dat uit het bed komen was een beproeving, ik heb alle richtingen geprobeerd, maar tevergeefs, dan mijn man maar wakker gemaakt en die heeft me geholpen. Hebben jullie tips van hoe je uit je bed geraakt int begin?

Nu ben ik zo benieuwd naar hoe ze eruitzien. Hoe die asymetrie is opgelost. Ik had hem gezegd dat hij enkel die tepel mocht verplaatsen als het echt een te groot verschil was maar dat ik met een kleine asymetrie wel kon leven. Maar ik moet nog eventje ingepakt blijven, jammer!

De pijn kan ik voor de moment beschrijven als de eerste harde stuwingspijn na je bevalling bij borstvoeding; Valt dus super mee!

groetjes en bedankt iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Caroke, wat een verhaal seg ! Dat je zo moeilijk knock out te krijgen bent <_< ! Moet wel lastig geweest zijn voor jou. Ik heb daar niks van het behang gezien, hihi, ik lag de godganse tijd te slapen en de dagen erna thuis ook veel...

Weet je nu wat er scheelde dat je zo bleef bloeden en die zwelling? Ik hoop dat nu alles goedkomt en dat je snel verlost bent van die drain en je verband. Hoelang nog?

En die cc's zijn ook een goed pak hé, zal wel mooi zijn, ga je foto's plaatsen?

Nu wens ik je een heel goed herstel. Dat uit bed komen gaat elke dag beteren, ik heb een electrisch verstelbaar bed dus ik zette me eerst helemaal recht met m'n bed en kon zo makkelijk eruit stappen. Anders veel kussens achter je steken? Eventueel een borstvoedingskussen al je dat nog hebt? Is even zoeken naar de juiste manier en er staat hier op het forum ook een topic over de "ochtendpijn" met tips.

LAat je nu maar goed soigneren en hou het best wat rustig zodat je geen bloedingen meer krijgt. Ik hoop dat je binnen enkele dagen het resultaat mag bewonderen en dat je er even blij mee gaat zijn als ik met de mijne !

Buiten die nare ervaring van ontwaken en bloeding is het toch een goede en aangename dokter hé?

Nog veel succes !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hey Buffeltje,

Bedankt hoor. Ja ik vind het een hele aangename dokter. Echt een rustig man die echt bezig is met zijn vak.

Nu heb ik het resultaat nog niet gezien natuurlijk! Morgenavond moet ik al op consult en mogen draadjes eruit. Rap vind ik dat wel hoor!

Maar hij zei dat ik bijna gn draadjes had omdat alles oplosbaar inwendig genaaid is!

Kben zo nieuwsgierig nu! kwas al een stuk ah zoeken dat ik het wat los kon trekken vr te piepen, maar het is ne serieus goede inpakker!

Die drain stoort me wel, dat is een lange darm en daaraan een bakje, kmoet het echt overal mee naar toe sleuren.

Tkomt wel goed, pijn is best te doen. Veel proberen te slapen dan maar; Kverveel mij al zeg hahaha

Lang geleden dat ik nog eens een vrij dag had waar in ik echt niets mocht doen buiten liggen en slapen en tv kijken!

dat bruin van de ontsmetting komt bijna tot aan mijn kin en tot mijn oksels. echt geen zicht! Had hij me maar gans ingesmeerd, dan had ik precies een serieuze suntan gekregen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Caroke,

Jeee, wat eng zeg! :107: En dan ook nog eens terug gemoeten voor een heroperatie! Hoop dat je verdere herstel nu voorspoedig verloopt!

Je gaat nu toch zeker niet nog dat half dagje werken morgen hé??!! Zou ik nu toch niet doen hoor! :39:

Neem goed je rust en laat je lekker verwennen en voor uit bed te komen, gewoon beroep doen op je man de eerste dagen, laat hem je opduwen op je schouderbladen, das nog het makkelijkste. Je kunt ook je benen als hefboom gebruiken en jezelf recht krijgen door ze in de lucht te gooien als hij er effe niet is.

Nou, natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: Nog effe en je kunt ze ook bewonderen, vind het wel snel hoor dat je hechtingen eruit gaan! :blink: Normaal duurt het zo'n 9 à 14 dagen voor ze dat eruit halen. Ben je wel zeker dat ze dat al zo vlug doen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is zeker een goede inpakker, amai, dat heb ik bij het "uitpakken" ook wel geweten. Bij sommige stukken was het echt even tanden bijten om het eraf te krijgen. Vond die pijn bijna erger dan heel die bv hihi ! Ik had 5 draadjes in elk sneetje en inderdaad, hij naait het onderhuids ook nog helemaal en die draadjes verdwijnen vanzelf. Die van mij mochten er op vrijdag al uit. Nu komt er af en toe een draadje van eronder piepen en dat moet ik dan gewoon afknippen, maar het litteken op zich is al heel mooi (volgens m'n vriend want ik heb het nog niet gezien).

en die tip met je benen in de lucht zwiepen, dat deed ik ook om uit de zetel te geraken :152: Was wel lachen want heb mezelf zo eens ferm pijn gedaan door met m'n knie m'n neus te raken ! Beetje te enthousiast gezwiept...

Ik ga me terug buiten zetten, heerlijk nu, net wat in het water liggen dobberen, zwemmen zelf gaat nog niet hoor.

Verzorg je !

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.