Ga naar inhoud

CarokeC : 28 juni 2010 : Dr.Vanstraelen : Berchem


Gast Caroke C

Aanbevolen berichten

Gast Caroke C

Zo een branderige pijn voel ik nu. Is dat normaal? mijn tepels staan precies id fik haha. duurt dat lang? zal ik de brandweer bellen? :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hoi Buffeltje,

Ja ben gisteren op controle geweest. Hij zei dat hij me niet rap zou vergeten en was zelf nog in shock. Ik geraakte echt niet verdoofd, hij heeft me 3x mijn lichaamsgewicht in narcose moeten geven en na 10min deed ik mijn ogen wagenwijd open! Dus echt akelig en gevaarlijk. En met die bloeding, savonds weer een operatie en weer zoveel narcose.Ik ben er zelf een beetje ziek van. ten eerste die overdosis, ik ben echt al dagen misselijk en raar. en ten 2e is het echt wel een beetje een trauma geweest voor mij. Wakker worden tijdens uw operatie dat is echt vreselijk. Ik ben zo bang als er is iets gebeurd en ik moet weer geopereerd worden, dit was sedatie dus ik kon bewegen, maar bij echte narcose krijg je spierverlammers en kan je dat niet uitten. PC zei dat dat zo een extreem uitzonderlijk geval is, dat mijn lichaam gewoon geen verdoving aanvaardt. Nu weet ik inneens waarom mijn epidurale niet werkte bij mijn bevalling.

Maar terug naar de borsten. Door me zo slecht te voelen kan ik er nog niet van genieten. Alles was wel oké bij de controle, pijn is te doen, enkel zo gezwollen en met die warmte amai dat is geen lachertje die sportbeha op die wonden. Het mag afkoelen! en ik denk vr de meesten hier hé.

Hopelijk voel ik me snel beter en kan ik er van genieten en naar de koopjes voor een mooie bikini!

dus alles prima met de borsten, psychisch nog even iets minder!

Ik ben blij dat jij zo kan genieten! Het is echt wel prima verlopen voor jou. Zeker voor onder de spier vind ik jou herstel enorm snel!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai Caroke, het zal inderdaad wel zwaar zijn voor jou. Ik kan me maar 1 ding herinneren, precies een nietmachinegeluid, weet absoluut niet wat dat was maar ga dat dinsdag eens vragen. Zelf ik denk soms terug aan dat ene geluidje, wat moet het voor jou niet zijn ! Ik geloof best dat je het er wat moeilijk mee hebt en hoop dat je het heel snel een plaatsje kan geven zodat je kan beginnen genieten. Schrijf het hier maar lekker van je af, misschien helpt het wel?

Eens je kan genieten ga je jezelf zo anders voelen, onbeschrijfelijk hoor... Echt, ik hoop dat je dat gevoel snel kent!

Die warmte zal inderdaad een hel zijn, ik doe nu overdag gewoon al enkele uren die sportbh uit en loop in bikini. Op m'n littekentjes zitten nog die pleisters, die laat ik er mooi opzitten totdat hij zegt dat ze eraf mogen. Zo zijn ze toch nog wat beschermd tegen vuil, zonnecrème en zon (bikini zit er gelukkig mooi over).

Mijn herstel is super gegaan, maar dat heb ik met alles hoor. 2x bevallen zonder epi, 2 x 15uur arbeid, en als ik terug op m'n kamer was liep ik al rond en deed ik alles als voor de bevalling. Denk dat mijn pijngrens serieus hoog ligt en herstel snel.

Omdat ik zo'n zwaar werk doe had ik best wel bang voor achter de spier omdat m'n spieren enorm sterk zijn. Maar dat is in mijn geval dus weer super meegevallen.

Heel veel succes nog en hoop snel dat je kan genieten

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Hoe laat moet jij dinsdag? Ik moet ook dinsdag. Om 14u15. Is dat je 2e controle of 3e al?

Je plakkers zullen er misschien wel af mogen. Maar we kunnen al douchen dat is al heel wat bij dit weertje!

Kzou me zo willen onderdompelen in het (opblaas)zwembad! Je hebt gelijk van al af en toe een bikini aan te doen. tis echt niet te doen anders. Ik heb er nog geen en het is echt te warm om te gaan shoppen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er om 14uur zijn ! Dan zien we elkaar waarschijnlijk wel. Grappig is dat want ik heb Debra ook gezien bij mijn eerste consult, en nu jij ! Dit zal mijn tweede controle zijn sinds de operatie.

In bikini is het heerlijk, maar om te slapen draag ik nog steeds m'n sportbh. En het is inderdaad veel te warm om te gaan winkelen, moest even iets halen en smolt weg in m'n auto zonder airco ! Ik hoop voor jou dat het snel wat begint af te koelen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.