Ga naar inhoud

Hoeveel cc heb ik nodig voor beoogd resultaat?


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames,

In 2013 heb ik mijn borsten laten vergroten van plat naar 75E. Dit met 375 cc high profile van Natrelle. Toendertijd was ik tevreden, echter zijn ze aardig geslonken en is mijn maat borsten nu een 75D en soms pas ik zelfs in een C. Ik ben qua figuur best wel wat veranderd (bijgekomen) en eigenlijk vind ik mijn borsten niet meer in verhouding met de rest van mijn lichaam. ik zou dan ook heel graag wat groter gaan. Mijn chirurg van toen is mij goed bevallen (Dr Luijendijk) en zijn werk is keurig, ook qua littekens heb ik niets dan lof over wat hij gemaakt heeft.

Ik heb in mei een consult gepland om een en ander te bespreken maar weet uit ervaring dat hier degenen zitten die het meeste weten :D

Graag zou ik bij Natrelle blijven, maar wel minstens 1 a 2 cupmaten groter. Ik heb geen idee hoe ik dit nu moet berekenen, omdat er al een prothese in zit. Wie kan me daarbij helpen? BB zit je hier toevallig nog steeds? :) Ik wil sowieso meer projectie maar breder is ook geen probleem omdat ik zelf ook breder ben geworden. Weet iemand of er nu ook meer past dan 3 jaar geleden of dat dat ongeveer hetzelfde blijft?

Ga nu eens wat verslagen lezen, omdat ik heel hard hoop dat de tweede keer minder pijn doet, maar daar twijfel ik nog wat over... Alvast mega bedankt voor het reageren!!

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom, wat je moet nemen kan jij alleen bepalen! En ja ze zeggen 150 cc per cupmaat. Dus tel 300cc op je eigen prothese en je hebt het hem?

Pin mij er niet op vast maar : borst breedte is borst breedte en een vergroting of verandering in gewicht veranderd daar niet veel aan. Dus als je meer projectie wil en maar klein beetje breder kan je kijken naar een hoger profiel of een ander merk. 

Als je met deze pc niet op je wensen komt raad ik NIO of Plovier aan. Dat zijn mannen die altijd wel grote borsten kunnen maken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey undercover!! 

Ja ik ben er nog :45:  Wat leuk om mensen terug te zien zeg!!

Ff vraagje hè,  jij was dat toch, die zo lang dat nare gevoel gehad heeft? (Of vergis ik me?) Is dat helemaal weggetrokken en weet je nog hoe lang dat geduurd heeft? Bij een half jaar po had je het nog, dacht ik? Toen ben je ook nog terug geweest naar hem.. of niet? Sorry als ik me vergis :)

Grotere borsten, dat is zeker mogelijk na die tijd... denk wel dat je misschien deze keer moet kiezen voor ronde prothesen? 

Waarom wil je bij natrelle blijven? Omdat het goed bevalt qua hoe ze aanvoelen, of vanwege kwaliteit? 

Cupmaat is beetje lastig te zeggen op basis van aantal cc.. er zijn wel mensen die zeggen dat 150 cc 1 cupmaat is ongeveer, maar ik ga daar nooit vanuit (alleen bij eurosilicone high profile) Het is meer een kwestie van verhouding tussen breedte en projectie. En daarbij is het ook van belang wat de omtrekmaat is van je bh.

Heeft iemand een omvang van 85, dan gaat ie veel minder snel een cupmaat omhooggevallen dan iemand met een omvang van 70

Laat me ff weten welke prothese je precies hebt, dan kijk ik eens met je mee in de catalogi!!

Alles goed met je?

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te gek dat er eindelijk ook een mobiele versie is van deze website! Stuk makkelijker zeg. 

Die 150 cc per cupmaat wist ik nog niet. Het zal inderdaad ook wel samenhangen met het merk en projectie. Ik heb nu 375 hp dus dan zou ik al rond de 650-700 uitkomen, dat klinkt me vrij schokken in de oren :P 

BB wat wil je precies weten over mijn prothese? Ik weet zo even niet wat het precies is, alleen dus natrelle 510, 375 cc high profile. Ik geloof iets van 5.2 projectie uit mijn hoofd maar dat is iets wat me nu ineens even te binnen schiet. Dus of dat klopt ... ik vind natrelle fijn qua gevoel inderdaad en ben er zeer tevreden over. Toch ook wel een van de betere merken als je het mij vraagt. 

Hoezo zou ik ronde moeten nemen dan BB? Ik weet niet goed of ik dat wil, vind het verloop van de anatomische bovenin heel erg mooi wat ik nu heb. Maar wil ze gewoon veel groter haha. Omtrekmaat heb ik 75. Ik antwoord even alles verkeerd om hoor :P ik was inderdaad degene met lang het vervelend gevoel en later zelfs nog een deukje in mijn borst. Alles is goed gekomen. Ik was ook degene bij wie haar vriend het niet echt geweldig vond. Inmiddels is die ook verleden tijd en mijn huidige vriend vindt het fantastisch haha! Stuk fijner. 

Hoe is het met jou? En je borsten? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, er zijn meiden die er niks aan vinden, die nieuwe website :45: Fijn dat jij het fijn vindt, het is een kwestie van wennen, maar als je eenmaal weet waar alles zit, vind ik het zelf ook best makkelijk.. Alleen jammer dat die banner steeds in de weg zit en je dus wat meer moet scrollen als je naar je profiel of pb's wil. Maar goed, voor de rest is het idd handiger dan op de oude site :)

Nou, ik heb maar ff je oude topic erbij gepakt, want kon me eigenlijk niet voorstellen dat je destijds de style 510 gekregen had voor die prijs.. 

Je hebt dus de 375 cc van Natrelle, 
Die is 13 cm breed, 12,1 cm hoog en heeft een projectie van 5,2 (je zat dus in de buurt ;) )

Wil je anatomisch blijven houden, maar toch 1a2 cupmaten groeien, dan zul je waarschijnlijk wel een extra high profile moeten nemen. En als ik dan uitga van de medium hight (Wat je nu ook hebt) dan zou je richting de 520 cc gaan, om 1 cupmaat te groeien.. Die is 14 cm breed en 12,9 cm hoog en heeft een projectie van 6,5 cm.. Dit gaat dus 1 cupmaat schelen, qua zicht.. Ik weet niet precies hoe breed jij kunt gaan nu, dat is aan de pc om te bepalen, maar het gaat steeds daarna, met een halve cm in de breedte omhoog en maar  2 a 3 mm per keer in de projectie

Waarom opper ik de ronde prothesen? Omdat ik denk dat je daar misschien net iets meer mee kunt bereiken, zonder meteen erg breed te gaan.. (maar goed, nogmaals, dit is maar ff gokken in het luchtledige, want ik weet niet wat op dit moment de mogelijkheden zijn bij jou) 
Om een voorbeeld te noemen:

525 cc extra high profile, rond is 13 cm breed en heeft een projectie van 6,3 cm.. Dat is dus ongeveer gelijk aan die 520 anatomisch, maar de ronde is een cm smaller...
615 cc extra high profile, rond is 14 cm breed en heeft een projectie van 6,5 cm.. Dat scheelt dan weer helemaal niks met de anatomische haha...
Dus, vanaf hier is het weer hetzelfde verhaal dan bij de anatomische... 

Misschien toch dan maar eens eerst met de pc gaan bespreken ;) Natrelle is gewoon wat breder dan de eurosilicone...

En dat is ook waarom iedereen je naar Nio stuurt. Hij is gewoon de man die zorgt voor grotere borsten, omdat hij met die eurosilicone werkt :P
Als je het vergelijkt in aantal cc, ongeveer, bij de ronde prothesen, dan vergelijk ik ff de 525 en de 615 met ongeveer gelijke aantallen cc bij eurosilicone en krijg je het volgende:
550 cc Extra high profile is 12,5 cm breed (!) en heeft een projectie van 6,4 cm
Daarna wordt de prothese alleen maar breder, tot aan de 700 cc.. 
De 700 cc Extra high profile is 13,4 cm breed met een projectie van 7,1 cm.. 
Je ziet dus, dat met die eurosilicone er veel meer mogelijk is.. Van 5,2 cm projectie (wat je nu hebt) naar 7,1 cm projectie, is ongeveer twee cupmaten.. En dat is (denk ik) wat je graag wilt...

Oke, ik lijk wel de belastingdienst, maar dan andersom :45: Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker ;)

Met mij is alles goed haha. Ben bijna vier jaar po en moet binnenkort maar eens nieuwe foto's maken :P Ben ik al maaaaaaaaaaaaanden mee bezig :45:

Goed dat jij trouwens nu een vriend hebt die achter je keuze staat :35: 
Je werkgever, is dat nu ook een beetje makkelijker te regelen?

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.