Ga naar inhoud

Wanneer komen de tepels omhoog?


Deniseee

Aanbevolen berichten

Wat jij waarschijnlijk bedoelt is wanneer de protheses gaan "ploppen" (zakken) waardoor de onderkant wordt gebold. 

Deze vraag laatst in de chat gesteld en de meeste meiden hadden dat bij ongeveer 5 a 6 weken. Waarschijnlijk gaan de tepels al wel eerder omhoog. Verschild per persoon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Wat jij waarschijnlijk bedoelt is wanneer de protheses gaan "ploppen" (zakken) waardoor de onderkant wordt gebold. 

Deze vraag laatst in de chat gesteld en de meeste meiden hadden dat bij ongeveer 5 a 6 weken. Waarschijnlijk gaan de tepels al wel eerder omhoog. Verschild per persoon. 

bedankt voor je reactie!

ik ben maandag 5 weken po en ze zitten bij mij nog best laag :83:

maar misschien gaat het straks ineens heel snel haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Deniseee said:

bedankt voor je reactie!

ik ben maandag 5 weken po en ze zitten bij mij nog best laag :83:

maar misschien gaat het straks ineens heel snel haha!

Ja wat ik heb begrepen wel, vandaar de bijnaam "plop" ineens tadaaaaaa haha.  Bij mij zitten ze net zo of misschien wel hoger ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bruisend:

Ja wat ik heb begrepen wel, vandaar de bijnaam "plop" ineens tadaaaaaa haha.  Bij mij zitten ze net zo of misschien wel hoger ;) 

ohh nou laat maar snel ploppen dan hahah!

ben je blij met je boobies? je bent ook pas kort po toch?

hoe verloopt je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa 2,5 week nu! En ja langzamer dan verwacht maar iedere dag gaat het beter! Nog last met lopen maar blijkt normaal te zijn... Ik wacht het even af en zit zwaar te wachten tot de 5 a 6 weken voor het geplop haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Jaaaaaa 2,5 week nu! En ja langzamer dan verwacht maar iedere dag gaat het beter! Nog last met lopen maar blijkt normaal te zijn... Ik wacht het even af en zit zwaar te wachten tot de 5 a 6 weken voor het geplop haha 

ohhh ja geduld haha,,wat vervelend dat je nog last hebt met lopen!!komt vast snel goed!!

ja geduld he..kan ik zo niet mee omgaan met geduld :blink: maar heej we hebben in ieder geval tieten haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Deniseee said:

ohhh ja geduld haha,,wat vervelend dat je nog last hebt met lopen!!komt vast snel goed!!

ja geduld he..kan ik zo niet mee omgaan met geduld :blink: maar heej we hebben in ieder geval tieten haha :P

Hahaha ik ook niet! Maar zit lang genoeg hier om te weten wat een beetje de tijdlijn is. Dus daar hou ik mij maar braaf aan. Daarna flinke paniek hoor :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Bruisend:

Hahaha ik ook niet! Maar zit lang genoeg hier om te weten wat een beetje de tijdlijn is. Dus daar hou ik mij maar braaf aan. Daarna flinke paniek hoor :45: 

hahhah jaa snap ik :4:

ik heb al paniek vanaf het begin ,:100: dan zijn ze weer scheef dan weer vierkant dan weer te hoog dan vind ik ze weer hangen dan weer hoog...pffff drama ..ik dacht altijd ff tieten zetten bij de tieten dokter en klaar.. maar nee hoor :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Deniseee said:

hahhah jaa snap ik :4:

ik heb al paniek vanaf het begin ,:100: dan zijn ze weer scheef dan weer vierkant dan weer te hoog dan vind ik ze weer hangen dan weer hoog...pffff drama ..ik dacht altijd ff tieten zetten bij de tieten dokter en klaar.. maar nee hoor :45:

Haha ja scheelt echt zit al sinds januari op deze site dus had inmiddels al zoveel voorbij zien komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kapselproces duurt 6 weken en het zakken van de protheses is bij iedereen verschillend. Ik heb er bijvoorbeeld 10 weken over gedaan( wel met minimaal verschil) en enkelen doen er helaas nog langer over. Over het algemeen heeft iedereen wel de landing gemaakt bij 3 maanden!! Zijn de borsten ook zachter en is de maat in je BH zo goed als stabiel.

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook, maar moest na 4,5 week martelband om m'n boobs te laten zakken en m'n tepels weer omhoog te richten hihi. Moet zeggen dat het nu de goede kant op gaat. Wanneer heb je weer controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vast wel goed waarschijnlijk zijn je borstspieren nog iets te veel geschrokken hihi en zodra alles zacht en soepel word zullen ze wel wat omhoog komen! 

Bij mij alleen bij mijn eerste bv niet maar dat komt ook omdat ik denk ik altijd borst ben blijven trainen dus borstspier word groter en de rest zak een beetje naar beneden en dat ga ik nu niet meer doen en ik moet nu van Nio de sportbh de bandjes helemaal los doen omdat hij echt wil dat ze goed zakken en mijn tepels omhoog gaan komen. 

Ik moet nu nog 6 weken zo er bij lopen haha je vraagt je echt af van waarom die sportbh dan want voor de steun hoef je het niet te doen hihi.

en ik was altijd bang dat het dan gaat hangen ofzo maar het kan nooit verder gaan dan je borstplooi heb ik gelezen :) 

mijn eerste bv was bij frans straten 500cc high profile dual plane.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.