Ga naar inhoud

Foto verwijderen uit album?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zou graag twee foto's verwijderen uit mijn album voor- en na maar het lukt niet. Ik kan wel op Afbeelding bewerken klikken, maar dan kan ik de info aanpassen of de foto vervangen, maar niet verwijderen. Iemand die me kan helpen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Niesje said:

Mij is het dus gisteren gelukt :43:vraag me alleen niet hoe :84:

Ja daarom is je album dus weg! Je kan alleen albums verwijderen blijkbaar. Voor een foto verwijderen heb je een moderator nodig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Bruisend:

Ja daarom is je album dus weg! Je kan alleen albums verwijderen blijkbaar. Voor een foto verwijderen heb je een moderator nodig!

Neee had in m'n nieuwe 3 x dezelfde foto maar bedenk me net dat ik dat album verwijderd heb en opnieuw ben begonnen en waarschijnlijk allebei m'n albums hebben verwijderd idd :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Bruisend:

Ja daarom is je album dus weg! Je kan alleen albums verwijderen blijkbaar. Voor een foto verwijderen heb je een moderator nodig!

Klopt ! Vroeger...(In een goeie oude tijd :45:) kon je alles zelf. Sinds de nieuwe forumsetting kunnen volgens mij alleen VIP's (ja verschil moet er zijn ;)) en moderators foto's verwijderen. 

Ik moet ook een keer een grote schoonmaak houden, en kan dit dus niet alleen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wollie Stuur me ff pb met welke foto's je wilt verwijderen, dan zorg ik dat ze verwijderd worden :)

@ambertje van jou had ik ook graag de namen van de foto's die verwijderd moeten worden :)
Doe maar ff in pb, dat is het makkelijkst. 

En idd dames.. waarschijnlijk zit die functie er niet in, zelf verwijderen van foto's.. Hele albums kunnen verwijderd worden, maar losse foto's, daar moeten jullie mij even een pb voor sturen en even de namen van de foto's die verwijderd moeten worden vermelden..

Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het bij de vips ondertussen aangepast is idd.. Eigenlijk zouden die alles zelf moeten kunnen regelen in hun albums, maar ik zag een paar dagen geleden dat dat niet zo is. 
Ik heb het @admin gevraagd, hoe dat zit, of vips hun eigen foto's kunnen verwijderen. IK weet echter niet of ze er al naar gekeken heeft :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.