Ga naar inhoud

Sport bh hunkenmoller


Deniseee

Aanbevolen berichten

Hee dames!

Heb sinds vandaag de sportschool bh van de hunkemoller met sluiting aan de voorkant ..omdat mn andere met sluiting aan de achterkant echt vervelend zat..nu zit er alleen een soort van  zachte vorming in, moet ik die eruit halen? Of maakt dat niet uit?

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb dezelfde. ik heb het er wel uitgehaald. Bij de operatie had ik 2 bh's bij me. Triaction van triumph en een andere sportbh, die was een beetje voorgevormd. Ze zeiden daar dat ik die triaction aan moest. Voorgevormde cups waren ze geen voorstander van.  Ik weet wel dat dit geen Voorgevormde cups zijn, maar heb  voor de zekerheid toch de vullingen eruit gehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb er niet eens opgelet en ze er gewoon ingelaten haha. 

Mooi is dat eigenlijk hè, je koopt een stel boobs en opeens ga je op alle kleine details letten. Ik weet niet of het kwaad kan. Misschien is die vulling wel de reden van m'n borstband :45: haha grapje natuurlijk :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb precies dezelfde en ook nog in het zwart, ze zitten fijn he! Ik kreeg op m'n kop dat de vullingen er nog in zaten toen ik de sportbh na de operatie aan moest doen. Verpleegster heeft ze er persoonlijk uit gehaald hahaha. Ik zou ze er dus zeker uit halen! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe met wassen waren ze er uit gegaan, nou opeens allemaal naden op m'n boobs. Heb ze lekker weer terug gestopt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.