Ga naar inhoud

Hallo iedereen wie heeft tips en adviezen voor mij


Janiene

Aanbevolen berichten

Hallo lieve leden !

Ik volg al een geruime tijd de topics van het borstenforum site en ben al erg geïnspireerd door verschillende leden!
Ik droom al enkele jaartjes van meer boobies te hebben/krijgen maar had nog enkele twijfels hier over omdat het toch wel een operatie is
wat ik wel eng vind! 

Sinds een tijd geleden is mijn 3 jarige relatie beëindigd waardoor ik hierna de knoop door heb gehakt om toch voor een borstvergroting te gaan.
Mijn vriend vond kleine borsten mooi en aantrekkelijk, ik niet! Toch leerde ik mijn lichaam (borsten) hierdoor meer accepteren dat ze zo klein waren en vond het wel prima zo.

Ben nog een jonge vrouw van 21 en woon nog thuis. Laatst een paar dagen geleden heb ik aan mijn moeder verteld in alle zenuwen dat ik een borstvergroting wilde
en niet tevreden was met mijn 70A die ik nu heb. Mijn moeder was hier wat laconiek in wat ik al had verwacht. Maar toch zei ze uiteindelijk als jij je daar beter bij voelt
moet je het doen.

Goed genoeg verteld, ik zou graag wat advies van jullie krijgen en of ervaring in mijn werkpositie.

Ik werk ik de zorg en ben eigenlijk wel bang dat als ik voor een borstvergroting ga dat mijn lichaam niet goed hersteld als ik na 3 a 4 weken weer ga werken.
Iemand hier ervaring mee met borstvergroting en werken in de zorg? En na hoeveel weken ging het om weer te gaan werken, en wat moet je absoluut niet doen met handelingen.
Ook twijfel ik over het cc dat ik wil gaan nemen, ben nog niet op consult geweest dit omdat de operatie pas tegen november plaat kan vinden.
Ben 1,63 weeg 52 kilo en zou graag 375 cc willen. Zou dit goed passen bij mijn postuur, of zou dit te groot vallen?

Tips en adviezen zijn meer als welkom.

Groetjes ^_^


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi janiene,

ik werk ook in de zorg. Nu in de thuiszorg maar op het moment van de bv werkte ik nog in een verzorgingshuis. Ik denk dat 3 a 4 weken voldoende zijn hoor. Ik ging na 2 weken weer werken, hield er de eerste week nog rekening mee, zware mensen deden we met zn 2en, steunkousen gingen eigenlijk wel goed, we hadden ook veel hulpmiddelen liggen voor steunkousen. Met die dof en donner zitten kousen bijv zo aan. En met wassen moet je gewoon op je knieen gaan zitten als je de benen wadt en nog niet teveel voorover bukken de eerste tijd.

ik heb het destijds verteld aan iedereen dus ze hielden veel rekening met me. Ik had ook al een voorsprong omdat ik 2 weken vakantie heb opgenomen ipv ziekteverlof, dus ze waren erg blij met me!

nu heb ik het ook weer verteld en heb gezegd dat ik vakantie neem en bereid ben om na een week weer op kantoor te gaan zitten en dat ik weer in de wijk ga als ik denk dat dat gaat, dit is geen probleem.

wat cc's betreft kan ik je niet adviseren meid, dit valt zo anders bij iedereen, hier zou je echt even voor op consult moeten en protheses passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mamalisa ik werk momenteel ook nog in de thuiszorg! maar het gaat niet zo heel goed bij ons momenteel, iedereen komt vele uren te kort en heb ook veel min uren in paar maanden opgebouwd. Ik ga juist de switch maken van thuiszorg naar weer verzorg/verpleegtehuis. Fijn om te lezen dat het goed ging met de borstvergroting en het werken! 
Verstandig lijkt het me wel om het te vertellen aan collegas ect. dan kunnen ze hier rekening mee houden.

Maar steunkousen aantrekken lijkt me nou niet zo handig om te doen naar 2 a 3 weken. 
Veel bedrijfen waar ik heb gewerkt/stage heb gelopen hebben ze niet zo doff en donner jammer genoeg!
Wij moeten het met een aantrekkous doen en paar rubberen handschoenen.

Ik had ook al bedacht om het mooi in mijn vakantie te doen en hiervoor 2 weken op te nemen in november!
Werkte je ook hele dagen al meteen na 2 a 3 weken van de operatie?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Daantje73:

Hoi, ik ben 1.67 en 55 kg en heb 375cc.  Je kan bij mijn foto's kijken. Ben nu 9 dagen po

Hoi daantje, wat zien ze er mooi bij jou uit! 
Je hebt zo goed als het zelfde postuur als mij, ze vallen niet te klein maar ook niet te groot uit.
Waar heb jij het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Janiene:

Hoi daantje, wat zien ze er mooi bij jou uit! 
Je hebt zo goed als het zelfde postuur als mij, ze vallen niet te klein maar ook niet te groot uit.
Waar heb jij het laten doen?

Kliniek Heyendael dr. Straten.

Als ik normale kleding aan heb valt het niet heel erg overdreven op, maar ik droeg dan ook altijd push upbh's.

En ze moeten ook nog wat zakken hoor, ben pas 9 dagen po. Maar ook al 9 dagen in love hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Janiene:

mamalisa ik werk momenteel ook nog in de thuiszorg! maar het gaat niet zo heel goed bij ons momenteel, iedereen komt vele uren te kort en heb ook veel min uren in paar maanden opgebouwd. Ik ga juist de switch maken van thuiszorg naar weer verzorg/verpleegtehuis. Fijn om te lezen dat het goed ging met de borstvergroting en het werken! 
Verstandig lijkt het me wel om het te vertellen aan collegas ect. dan kunnen ze hier rekening mee houden.

Maar steunkousen aantrekken lijkt me nou niet zo handig om te doen naar 2 a 3 weken. 
Veel bedrijfen waar ik heb gewerkt/stage heb gelopen hebben ze niet zo doff en donner jammer genoeg!
Wij moeten het met een aantrekkous doen en paar rubberen handschoenen.

Ik had ook al bedacht om het mooi in mijn vakantie te doen en hiervoor 2 weken op te nemen in november!
Werkte je ook hele dagen al meteen na 2 a 3 weken van de operatie?
 

Ja volgens mij wekrte ik wel weer gewoon hele dagen, werkte destijds ook nog fulltime.

maar wat je zegt hebben wij ook last van hoor. Ik werk als oproepkracht omdat mijn man zzper is en dus zo vaak mogelijk ja moet kunnen zeggen tegen opdrachtgevers, en wat er over blijft werk ik, maar dat is niet zo veel hoor, korte dienstjes maar vaak van 3 uur ofzo. En dat maar 1 a 2x in de week. Ik werk dus maar zo'n 8 uur per week gemiddeld. Zet ook niet echt zooien aan de dijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel mag je 6 weken niet zwaarder tillen dan 2 kg, je armen niet boven je schouders. En oppassen met harde trek bewegingen (zware kousen etc) oeh en ik moet zo min mogelijk naar voren leunen ivm kapsel vorming. Dus ja of je dat kan vermijden in de zorg?

Ik ga na 2 weken weer werken op een stille kantoor baan en ik vrees daar al een beetje voor. Nu 9 dagen PO en ik kan amper lopen zonder dat mijn borsten pijn doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk als fysiotherapeute in een ziekenhuis, dus ook veel tillen, rolstoelen duwen, etc.. Ik heb 3 weken vrij genomen/gekregen en daarna nog 3 weken aangepast werk. In het begin voelde het heel raar en ging een rolstoel duwen al moeizaam. Maar dat ging elke week beter en met 8 weken lukte alles weer. 

Ik heb overigens dual plane, dus een langer herstel dan als je voor de spier neemt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Daantje73:

Kliniek Heyendael dr. Straten.

Als ik normale kleding aan heb valt het niet heel erg overdreven op, maar ik droeg dan ook altijd push upbh's.

En ze moeten ook nog wat zakken hoor, ben pas 9 dagen po. Maar ook al 9 dagen in love hihi.

Oh heb al meerdere topics gelezen waarbij verschillende bij heyendael borstvergroting hebben laten nemen.

ik zelf zag er ook aan te denken om het daar te doen! Goede verhalen gelezen erover en maar 15 min rijden van me huis af, ideaal!

jaaaa je mag er ook trots op zijn, kijk zo naar die dag uit dat ik ze ook ga krijgen :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Officieel mag je 6 weken niet zwaarder tillen dan 2 kg, je armen niet boven je schouders. En oppassen met harde trek bewegingen (zware kousen etc) oeh en ik moet zo min mogelijk naar voren leunen ivm kapsel vorming. Dus ja of je dat kan vermijden in de zorg?

Ik ga na 2 weken weer werken op een stille kantoor baan en ik vrees daar al een beetje voor. Nu 9 dagen PO en ik kan amper lopen zonder dat mijn borsten pijn doen. 

Oh 6 weken niet zwaar tillen dat wordt nog eens een klus ! Ik ga waarschijnlijk in een verpleeghuis werken dus zwaar tillen kan meestal niet vermeden worden. maar zou misschien wel rekening gehouden kunnen worden op het werk, tenminste ga ik van uit.

oh oh dus je mag al bijna gaan werken ! Gebruik je ook nog steeds pijnstilling of is dat niet meer zo hard nodig na 9 dagen ? Maar na 2 weken weer werken is alsnog wel vroegjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Ja volgens mij wekrte ik wel weer gewoon hele dagen, werkte destijds ook nog fulltime.

maar wat je zegt hebben wij ook last van hoor. Ik werk als oproepkracht omdat mijn man zzper is en dus zo vaak mogelijk ja moet kunnen zeggen tegen opdrachtgevers, en wat er over blijft werk ik, maar dat is niet zo veel hoor, korte dienstjes maar vaak van 3 uur ofzo. En dat maar 1 a 2x in de week. Ik werk dus maar zo'n 8 uur per week gemiddeld. Zet ook niet echt zooien aan de dijk

Oh ik ken het 3 a. 4 uurtjes werken en dan is het alweer voorbij het werkdagje ! Voor in jou situatie wel hartstikke fijn met de situatie met jou man. Ik baal er heel erg van kan zo niet veel opbouwen ... En een fulltime baan in de zorg vinden is best knap lastig.

ben benieuwd hoe het zou gaan als ik in november keer borstvergroting zou krijgen ! Misschien kan ik toch wat regelen met het werk. Eventueel zorgplannen aanpassen dat soort dingetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Jits:

Ik werk als fysiotherapeute in een ziekenhuis, dus ook veel tillen, rolstoelen duwen, etc.. Ik heb 3 weken vrij genomen/gekregen en daarna nog 3 weken aangepast werk. In het begin voelde het heel raar en ging een rolstoel duwen al moeizaam. Maar dat ging elke week beter en met 8 weken lukte alles weer. 

Ik heb overigens dual plane, dus een langer herstel dan als je voor de spier neemt :)

Oh met 8 weken dat alles pas weer lukte dat is wel een lange tijd zo. Ik zit zelf ook te denken om het achter de spier te plaatsen als dit mogelijk is :) maak me toch wel beetje zorgen over hoe dat zou verlopen op het werk met een borstvergroting.

denk niet dat ze nou echt staan te wachten op mij dat ik paar weken lang niet veel kan betekenen op het werkveld. Maar waarom dromen laten liggen zou het zo graag willen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Janiene said:

Oh 6 weken niet zwaar tillen dat wordt nog eens een klus ! Ik ga waarschijnlijk in een verpleeghuis werken dus zwaar tillen kan meestal niet vermeden worden. maar zou misschien wel rekening gehouden kunnen worden op het werk, tenminste ga ik van uit.

oh oh dus je mag al bijna gaan werken ! Gebruik je ook nog steeds pijnstilling of is dat niet meer zo hard nodig na 9 dagen ? Maar na 2 weken weer werken is alsnog wel vroegjes !

Ik zit nog vol op aan de paracetamol 2x 500 mg om de 6 uur. Ik merk snel genoeg wanneer het uitwerkt auwieeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.