Ga naar inhoud

Vragen : 9 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

Ik ben van plan mijn borsten te laten vergroten. Ik heb momenteel een B of hele kleine C. Ze zijn kleiner geworden en ik wil weer borsten om trots op te zijn!

Ik heb een intake gehad bij Bergman en als ik wil kan in al in juni worden geopereerd.. Een vriendin van mij wees mij echter op Dr. Nio (Sint Lucas Andreas Ziekenhuis). Ik heb daar een intakegesprek op de planning staan volgende maand.

Het verschil in kosten vind ik erg groot (1000 euro goedkoper bij Nio). Ze gebruiken dezelfde technieken/protheses.. Bij Bergman moet ik al een aanbetaling doen maar ik denk er over te annuleren. 

Ik zag dat er meerdere vrouwen hier bij Dr. Nio zijn geweest, zouden jullie me misschien kunnen vertellen hoe lang de wachttijd was? Dus tussen je intake en je operatie?
En hoe beviel het resultaat?

Bedankt voor jullie tijd ! 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen maandag op consult en kon halverwege juni geopereerd worden. (Ik ga pas in sept, maar dat komt omdat ik het geld nog niet bij elkaar heb) 1000 euro scheelt inderdaad een hoop en dr Nio word hier de pc met de gouden handen genoemd dus dat zit wel goed, misschien kun je eens in het foto album op zoek gaan naar Meiden die bij nio zijn geweest. of de zoekbalk gebruiken, moet je er nog wel een woord bij zetten, want de zoekbalk heeft minimaal 4 leestekens nodig, op alleen 'nio' krijg je dus geen resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NIO is de mannnn hier op het forum dus dat komt goed! Wacht tijd valt mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super.. Bedankt voor jullie snelle reacties..
Ik denk dat ik Bergman maar gewoon van de planning laat halen. Ik kan de aanbetaling doen en later nog terugkrijgen als ik het toch niet wil, maar dat lijkt me zo een gedoe.
En voor die 1000 euro verschil kan ik best nog wel even langer wachten. Hopelijk kan het bij Nio ook gewoon begin juni al.

Bij bergman is mij 345 cc geadviseerd, ben benieuwd of dit bij Nio hetzelfde zal zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn consult bij Nio op 9 mei en ik zal worden geopereerd op 9 juni !! Spannend! Ik kon via via alvast regelen dat er een plekje vrij werd gehouden in juni voor een operatie omdat mij dat het beste uitkomt.

Kan niet wachten

Jullie succes dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi dames,

Gisteren heb ik mijn langverwachte borstvergroting mogen ondergaan. Het is me erg meegevallen en verliep snel! Ik had een super leuke en lieve verpleegster (ze zit ook het op forum vertelde ze mij!?)

Er is bij mij 350 cc dual plane geplaatst door de o zo leuke dr Nio. In het OLVG West (voorheen SLAZ)

Dr Nio heeft zelfs op mijn verzoek mijn tepelpiercings direct na het opereren er weer in gedaan voor mij. (ik was bang dat ze al snel zouden dichtgroeien anders)

Ik ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat.. voor zover ik het nu kan zien is het mooi, alleen een beetje puntig (ofzo?) en het lijkt een klein beetje ongelijk qua zwelling..

Hebben jullie nog goede tips voor me ? 

Ik ben in ieder geval nu al blij dat ik het heb gedaan en heb er totaal geen spijt van, ondanks het feit dat mijn ouders er nog steeds niet achter staan (en zij wel de personen zijn die mij verzorgen, dus dat is niet altijd even leuk helaas).

 

Groetjes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dapper van je om toch die bv te doen ondanks dat je ouders er niet achter staan. Ik hoop dat ze een beetje lief voor je zijn tijdens je herstel :) 

 

ik denk dat je nog even geduld moet hebben voor het eindresultaat. Door de zwelling kunnen ze nu wat ongelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vragen:

Hi dames,

Gisteren heb ik mijn langverwachte borstvergroting mogen ondergaan. Het is me erg meegevallen en verliep snel! Ik had een super leuke en lieve verpleegster (ze zit ook het op forum vertelde ze mij!?)

Er is bij mij 350 cc dual plane geplaatst door de o zo leuke dr Nio. In het OLVG West (voorheen SLAZ)

Dr Nio heeft zelfs op mijn verzoek mijn tepelpiercings direct na het opereren er weer in gedaan voor mij. (ik was bang dat ze al snel zouden dichtgroeien anders)

Ik ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat.. voor zover ik het nu kan zien is het mooi, alleen een beetje puntig (ofzo?) en het lijkt een klein beetje ongelijk qua zwelling..

Hebben jullie nog goede tips voor me ? 

Ik ben in ieder geval nu al blij dat ik het heb gedaan en heb er totaal geen spijt van, ondanks het feit dat mijn ouders er nog steeds niet achter staan (en zij wel de personen zijn die mij verzorgen, dus dat is niet altijd even leuk helaas).

 

Groetjes! 

 

Ik wil je een voorspoedig herstel toewensen.

Wat leuk dat deze verpleegster hier aanwezig is dan is dit topic haar niet ontgaan dat hier dr.Nio op :136: staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

Ik heb je verslag even verplaatst naar het operatie topic wat je al had, zo heb je alles bij elkaar elkaar staan, en houden we het overzichtelijk :)

Nu lekker rustig aan doen, goed op tijd je pijnstilling nemen, en laat je maar lekker vertroetelen.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen :) 

Wat leuk om te lezen dat Nio de piercings erin heeft gezet :45: .. Geeft mij toch een beeld hoe ie daarmee aan de slag is geweest in de ok :45: Geweldig!! Jammer dat je dan niet hoort wat ze zeggen dan he ;) 

Fijn herstel en rustig aan met je Nioo-tjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja leuk he !! bedankt voor al jullie leuke reacties.. vind dit een leuk forum!

Morgen mag ik weer douchen en dan ga ik voor het eerst kijken zonder bh.. vind het wel een beetje eng!

Hebben jullie misschien nog tips voor het douchen? sowieso mag het niet te nat worden bij de wonden toch?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk forum he :) kijk maar uit..je raakt verslaafd eraan :45: 

Je littekens mogen niet week worden onder de douche dus let daar maar op maar ze zitten nu nog onder de pleisters dus dat komt wel goed. Je kunt eventueel een reservebh aan doen en ermee douchen als je het eng vind en anders op een krukje zitten...zelf effe aanvoelen wat je fijner vind. Ik ging douchen met mijn handen om mijn borsten en heeeeeel langzaam..handje los om in te zepen en...heel snel weer om die borst :45: 

Er gebeurt niets maar in ons koppie denken we dat ze eraf vallen whahahaha. Gaat vast goedkomen en straks huppel je er zo onder. Tis effe wennen in het begin.

veel plezier met ze onder de douche ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben super blij met het resultaat, nu al! Ze zijn al heel mooi ingedaald en heb al van een aantal mensen gehoord dat het er natuurlijk uit ziet. Ik had me het allemaal veel erger voorgesteld! Er is helemaal geen bloed en het is ook niet beurs of blauw. Wel nog een beetje hard maar dat komt wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.