Ga naar inhoud

Festival 6 weken PO doen of niet?


meisje95

Aanbevolen berichten

Doe rustig aan en probeer vooral ook naar je lijf te luisteren. Met 6 weken moet het in principe geen probleem zijn maar zou toch nog wat rustig aan doen. Mocht het niet goed voelen luister daar dan ook naar en neem wat gas terug.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awakenings :D, 2 weken voor m'n BV. Hoe lang van tevoren kan je eigenlijk geen drugs gebruiken? (Zo klinkt het alsof ik dat dagelijks doe :')) Denk dat  't sowieso niet verstandig is om <2-4 weken voor de operatie te gebruiken. Ik ga 't binnenkort maar even navragen. Iemand een idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei F-cupje:

Welke festivals hebben jullie allemaal op de planning dames?

7th sunday, Wish, 2x Lakedance, Dominator, Decibel, Emporium, Q-base, :43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Daenerys:

Awakenings :D, 2 weken voor m'n BV. Hoe lang van tevoren kan je eigenlijk geen drugs gebruiken? (Zo klinkt het alsof ik dat dagelijks doe :')) Denk dat  't sowieso niet verstandig is om <2-4 weken voor de operatie te gebruiken. Ik ga 't binnenkort maar even navragen. Iemand een idee? 

2 weken van te voren zegen ze en sowieso 2 wk erna... maar daar heb je zo snel na de bv toch geen behoefte aan. Alcohol is ook af te raden 2wk van te voren.. Ik ben zelf naar Loudness geweest, was ook 2wk voor mijn BV.. en heb toen wel rustig aan gedaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen allemaal!  Ik heb 2 weken voor mijn bv nog een festival gepland staan, en 2 weken ernaar pussylounge, waar ik helaas dan. Niet naar toe kan, volgend jaar weer.

na de 6 weken, dance valley, decibel en pleasure Island.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Nathalie*:

@Ans1808... 6wk erna moet zeker wel lukken ja. Ben je er al uit hoeveel cc je gaat doen?

Ja ik ga voor 925cc, de 1050cc wil die wel instoppen maar is er kans op schele tepels, dat wil ik niet riskeren. Omdat die ne iets te breedt is.

of ik moet eventueel nog een andere prothese vinden met meer projectie en minder breedte, wat past.

ja na 6wekeen een feestje wil wel. Na de 6 weken eerst lekker vakantie en dan weer feestjes... Jij  gaat naar emporuim gaaf zeg, wilde wij ook, helaas is dat net 2 dagen voor me operatie dus dat gaat hem niet worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Ans1808 said:

Ja ik ga voor 925cc, de 1050cc wil die wel instoppen maar is er kans op schele tepels, dat wil ik niet riskeren. Omdat die ne iets te breedt is.

of ik moet eventueel nog een andere prothese vinden met meer projectie en minder breedte, wat past.

ja na 6wekeen een feestje wil wel. Na de 6 weken eerst lekker vakantie en dan weer feestjes... Jij  gaat naar emporuim gaaf zeg, wilde wij ook, helaas is dat net 2 dagen voor me operatie dus dat gaat hem niet worden.

 

Of je kunt de 1138cc (14x10.1) van Sebbin nemen. Zijn wel een stuk duurder.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Ans1808:

 Jij  gaat naar emporuim gaaf zeg, wilde wij ook, helaas is dat net 2 dagen voor me operatie dus dat gaat hem niet worden.

 

Dat had ik met pussylounge was ook 2 dagen voor mijn operatie, helaas niet kunnen gaan..maar ja er volgen er nog genoeg waar we wel naartoe kunnen. Nog ruim een maandje voor jou... spannend hoor..zin in? Moet je we zeggen dat ik jouw borsten nu toch al echt mooi vind...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden :43:,

Ik ga over 10 weken lekker naar Ibiza. Doen we vaak 2 x per jaar dus ik houd me kalm tot en met die tijd denk ik! Ben benieuwd hoe ik het ga trekken 24/7 feesten hihi.

Verder heb ik nog niet naar de data's gekeken maar vind ik awakenings altijd wel gezellig, kiesgrube, Amsterdam open air etc.

We gaan der weer wat leuks van maken deze zomer :)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Ans1808:
10 minuten geleden zei Miesi:

Hi meiden :43:,

Ik ga over 10 weken lekker naar Ibiza. Doen we vaak 2 x per jaar dus ik houd me kalm tot en met die tijd denk ik! Ben benieuwd hoe ik het ga trekken 24/7 feesten hihi.

Verder heb ik nog niet naar de data's gekeken maar vind ik awakenings altijd wel gezellig, kiesgrube, Amsterdam open air etc.

We gaan der weer wat leuks van maken deze zomer :)

 

X

Lekker hoor!! @Miesi Dat is zo genieten daarzo... ik ga mss naar de eindfeesten in september! :beach: Dat gaan we zeker doen met onze nieuwe aanwinst ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nathalie*:

Dat had ik met pussylounge was ook 2 dagen voor mijn operatie, helaas niet kunnen gaan..maar ja er volgen er nog genoeg waar we wel naartoe kunnen. Nog ruim een maandje voor jou... spannend hoor..zin in? Moet je we zeggen dat ik jouw borsten nu toch al echt mooi vind...

Ja komen nog genoeg feestjes.

Dankjewel. Ik vind ze ook wel mooi hoor. Maar kleiner dan ik gewenst had. 

Dus hopelijk nu een maatje meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nathalie*:

 

Oh heerlijk! Met de closing ga ik ook, wellicht zijn we er tegelijk :P

kom je er ook vaker? Wij zitten altijd in de zelfde villa ik kan echt geen jaar zonder Ibiza haha..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 april 2016 om 10:21 zei Nathalie*:

@meisje95 @Daenerys @Clothilde... Nou ik heb het echt naar m'n zin gehad. En nergens last van gehad. En wat heb ik kunnen stralen, zo trots op m'n boobies!  Wel een paar x de vraag gehad of ze echt waren... hahahaha ECHT NEP ja!! ;) Van mij mag de zomer beginnen!!

Ohhhhhh.. ik heb ook al echt zin in een festival deze zomer.. ga sowieso naar Decibel :43:lekker dat het je allemaal meeviel en je hebt kunnen stralen!! :D 

Ga die vraag ook krijgen, zekersteweten :P grappige is, nooit geen tieten gehad dus met die neptieten voelt het voor het eerst alsof ik ECHT tieten heb :45: 

 

@Miesi weet je geen leuk logeeradresje op Ibiza voor me? Ben er nog nooit geweest en wil in 't najaar met m'n dochter van 16 gaan :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Niesje said:

Ohhhhhh.. ik heb ook al echt zin in een festival deze zomer.. ga sowieso naar Decibel :43:lekker dat het je allemaal meeviel en je hebt kunnen stralen!! :D 

Ga die vraag ook krijgen, zekersteweten :P grappige is, nooit geen tieten gehad dus met die neptieten voelt het voor het eerst alsof ik ECHT tieten heb :45:
 

 

WAT COOL! Ik ga ook naar Decibel :P Ik ga kijken of ik je boobs kan spotten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.