Ga naar inhoud

Festival 6 weken PO doen of niet?


meisje95

Aanbevolen berichten

Hee allemaal,

Ik zou 6 weken na m'n borstvergroting graag naar een festival (1 dag) willen. Is dit verstandig?

Ik gebruik geen drugs dus puur qua dansen/veel mensen enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 weken mag het. Ik zou gewoon gaan maar wel met een plan B. Dat je weg kan als je het toch te zwaar wordt voor je. Ik denk dat het echt verschild per persoon of je het al aan kan of niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overleg het even met je pc of het verstandig is om naar een festival te gaan waar het druk is. IK heb zelf geen idee of het verstandig is. Op basis daarvan kun je dan een besluit nemen. Het zou zonde zijn als je je boobs in de waagschaal legt voor een dagje feesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tips dames! Ga het sowieso nog even aan m'n pc voorleggen. En inderdaad een plan B achter de hand houden voor als het toch tegen mocht vallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Nathalie* said:

Vandaag m'n eerste feestje 5wk po!

Zo ontzettend veel zin in :43:

Wel jammer dat 't zonnetje niet schijnt

Waar ga je naar toe? Hier in Almere is ook een feest, voor nu schijnt het zonnetje maar later haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb nog zitten twijfelen om daar naar toe te gaan. Maar is iets te ver weg voor mij. Ga jij daar wel naartoe? @Bruisend

Ik ga naar Daydream in Lommel..

Vorig jaar ook geweest, was wel een dik feestje. Ga vandaag wel iets later dan normaal (sta vaak als eerste in de rij);)

Want ik wil niet direct vol er tegenaan..en wel tot 't einde kunnen volhouden, dus maar wat later beginnen dan normaal.   Voel me prima en m'n boobies ook, dus gaat wel goed komen! Heerlijk om weer even los te gaan na 8wk rust (voor de bv ook niet meer weg geweest) Zo'n zin in!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Nathalie* said:

Ja heb nog zitten twijfelen om daar naar toe te gaan. Maar is iets te ver weg voor mij. Ga jij daar wel naartoe? @Bruisend

Ik ga naar Daydream in Lommel..

Vorig jaar ook geweest, was wel een dik feestje. Ga vandaag wel iets later dan normaal (sta vaak als eerste in de rij);)

Want ik wil niet direct vol er tegenaan..en wel tot 't einde kunnen volhouden, dus maar wat later beginnen dan normaal.   Voel me prima en m'n boobies ook, dus gaat wel goed komen! Heerlijk om weer even los te gaan na 8wk rust (voor de bv ook niet meer weg geweest) Zo'n zin in!! :D

Haha nee met mijn 12 dagen PO doe ik nog even rustig aan :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Nathalie*:

Vandaag m'n eerste feestje 5wk po!

Zo ontzettend veel zin in :43:

Wel jammer dat 't zonnetje niet schijnt

Heel veel plezier!! Geniet ervan! 

Enne, 5wk PO naar een feestje moet dus wel lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei meisje95:

Heel veel plezier!! Geniet ervan! 

Enne, 5wk PO naar een feestje moet dus wel lukken?

Ik denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren. Als het niet meer gaat, dan ga je lekker naar huis en dan moet je niet door blijven feesten. En trek een goede stevige sportbh aan. Volgens mij moet het dan kunnen. Veel plezier als je gaat. :43:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Nathalie*:

Dank je wel @meisje95 

Ik laat je morgen eerlijk weten hoe 't gegaan is. :101:

Heel veel plezier meid!! Ik ga normaal elk jaar naar daydream maar dit jaar sla ik het over, zit midden in mijn tentamen periode dus vandaar! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel een goede vraag zeg. Ik heb 8 wk PO een festival in de planning staan. Ben ook benieuwd hoe het dan zal gaan. @ Nathalie, ik heb gisteren jouw foto's gezien in je album. Wat een prachtige borsten heb je! Ik krijg 3 mei ook 500 cc dualplane. Wat was jouw voorsituatie en waar ben jij op uitgekomen?

Fijn weekend allemaal!

Liefs Clothilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clothilde dank je wel voor je lieve compliment. Ik had een 75B en kom tot nu toe uit op 75E. Dus voor jou is het aftellen ook begonnen.. spannend! Jij ook een fijn weekend :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Ik denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren. Als het niet meer gaat, dan ga je lekker naar huis en dan moet je niet door blijven feesten. En trek een goede stevige sportbh aan. Volgens mij moet het dan kunnen. Veel plezier als je gaat. :43:

XXX

Dank je wel Jaydee. Inderdaad goed naar mezelf luisteren.. dus ik moet wel opletten met alcohol, want daar word ik oostindisch doof van :45: 

Ik heb een hele fijne stevige strapless bh gekocht voor onder zo'n Reinders topje. Zie foto! 

Eerste feestje zonder bh met vullingen maar eindelijk boobies om trots op te zijn! Happy!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nathalie*:

Dank je wel Jaydee. Inderdaad goed naar mezelf luisteren.. dus ik moet wel opletten met alcohol, want daar word ik oostindisch doof van :45: 

Ik heb een hele fijne stevige strapless bh gekocht voor onder zo'n Reinders topje. Zie foto! 

Eerste feestje zonder bh met vullingen maar eindelijk boobies om trots op te zijn! Happy!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Meid. ... Wat zul jij er ongelooflijk sexy uitzien op dat festival. Heerlijk gevoel hè, dat je geen push-ups of vullingen hoeft, maar gewoon je boobies in een 'normale'  bh. Heel veel plezier iig. Komt vast goed! 

Heel mooi trouwens, dat topje :35:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En? Hoe is het gegaan gister? Ben heeel benieuwd! Hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@meisje95 @Daenerys @Clothilde... Nou ik heb het echt naar m'n zin gehad. En nergens last van gehad. En wat heb ik kunnen stralen, zo trots op m'n boobies!  Wel een paar x de vraag gehad of ze echt waren... hahahaha ECHT NEP ja!! ;) Van mij mag de zomer beginnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.