Ga naar inhoud

Ervaring met Dr. Doornaert via Diana Gabriels???


Aanbevolen berichten

Hi!
Ik ook heb pasgeleden besloten wat aan mijn borsten te gaan doen! 
Ik ben afgelopen week op consult geweest bij Diana Gabriels en toen hebben zij mij verteld dat Dr. Doornaert een goeie match voor mij zou zijn.
Ik heb as. vrijdag een consult met hem.
Ik ben gaan zoeken op ervaringen van hem, maar ik kan (bijna) niks vinden!! 
Zojuist gebeld met de kliniek van Diana Gabriels en die vertelden mij dat er geen reviews/ervaringen over hem gemaakt kunnen worden omdat hij een jaar in Australie heeft gewoond....
Iemand ervaring hiermee/met Dr. Doornaert?
Vind dit toch een beetje gek zo....
Alvast bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog nooit wat over hem gehoord meid. Je kunt altijd aangeven na je gesprek of zelfs ervoor dat je voorkeur naar een andere pc gaat. Dr straeten is een hele goede via diana gabriels en ook hupkens ( ben k door geopereerd). Maar als je goed leest hier op het forum zul je veel klachten vinden over diana gabriels, je kunt het beste rechtstreeks naar een pc gaan. 

Je kunt ook je gesprek met je pc afwachten en kijken wat je gevoel bij hem is. Jij moet uiteindelijk de keus maken naar wie je gaat 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs je in de zoekbalk zijn naam typt krijg ik wel een paar resultaten.

http://www.borstenforum.com/search/?type=all&q=Doornaert

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zeiden ze ook dat Hupkens het beste bij mij paste, maar dat is waarschijnlijk meer andersom geweest omdat ik niet rook. Omdat ik wat met de datums zat had ik op mijn verzoek ook gewoon bij Schiettekatte gekund. Beide hebben goede recensies.

Ik zou als ik jou was niet bij een arts gaan waar je niks over weet. Het gaat om jou, niet om wat de praktijk wilt.  Ik zou je ook goed laten inlezen over Diana Gabriëls praktijk. Dan weet je wat je ongeveer kan verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik heb een afspraak op 30 April met Dr. Doornaert via Diana Gabriels in Barendrecht. Ik heb inderdaad ook niet veel gevonden over hem. Natuurlijk maken ze ons dan nieuwsgierig en nerveus :). Ik zie wel dat hij in België actief is en ik ben zelf ook van België. (is het dan niet beter dat ik meteen naar zijn consult ga?)

Ik had reeds borstimplantaten sinds 2007, maar na zoveel jaren vond ik mijn borsten niet meer natuurlijk (geplaatst achter de borstspier). Omdat ik een tienermoeder was is, heb ik veel striemen op mijn borsten. Mijn wens is om zo natuurlijk mogelijk borsten te hebben (350cc). Diana Gabriels wist me te vertellen dat het tussen de borstspier geplaatst ging worden omdat ik reeds ervaring heb gehad met achter de borstspier. en dat was dus alles behalve mooi.

Iemand zelf implantaten tussen borstspier?

 

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei ancora_imparo:

Hallo Dames,

Ik heb een afspraak op 30 April met Dr. Doornaert via Diana Gabriels in Barendrecht. Ik heb inderdaad ook niet veel gevonden over hem. Natuurlijk maken ze ons dan nieuwsgierig en nerveus :). Ik zie wel dat hij in België actief is en ik ben zelf ook van België. (is het dan niet beter dat ik meteen naar zijn consult ga?)

Ik had reeds borstimplantaten sinds 2007, maar na zoveel jaren vond ik mijn borsten niet meer natuurlijk (geplaatst achter de borstspier). Omdat ik een tienermoeder was is, heb ik veel striemen op mijn borsten. Mijn wens is om zo natuurlijk mogelijk borsten te hebben (350cc). Diana Gabriels wist me te vertellen dat het tussen de borstspier geplaatst ging worden omdat ik reeds ervaring heb gehad met achter de borstspier. en dat was dus alles behalve mooi.

Iemand zelf implantaten tussen borstspier?

 

Alvast bedankt voor je antwoord.

 

xxx

ik zou inderdaad, zoals je zelf al aangeeft, direct naar een arts gaan. en zeker niet via DG. je leest er niet veel fraaie verhalen over. 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.