Ga naar inhoud

Aanbieding borstvergroting Oisterwijk dr Janssen?


loesje

Aanbevolen berichten

ik heb mijn eerste consult in Oisterwijk gehad bij dr Janssen.

Was een prettig gesprek en hebben alles door genomen.

Na een half uurtje liep ik tevreden naar buiten.

als ik de beslissing had genomen hoefde ik maar te bellen en kon er een afspraak gemaakt worden voor de operatie.

Toen ik thuis was nog eens zitten kijken op hun site en daar zag ik een aanbieding staan voor borstvergroting.

Voor zowel ronde als anatomische borstvergroting voor 3500 euro.

Ik had daar natuurlijk meteen over opgebeld want vond het raar dat hij daar niks over had gezegt...

Kreeg hem zelf aan de telefoon en hij legde mij uit dat het een ander merk was wat ze goedkoper konden inkopen maar dat de kwaliteit en garantie het zelfde was.

Ze waren dus verder precies het zelfde alleen een ander merk.

Nu zit ik dus te denken van waarom heeft hij dat niet gewoon gezegt ???

Was het omdat hij er niet aan gedacht heeft ?

Of wil hij gewoon het liefst zoveel mogelijk aan me verdienen ?

Hij heeft de naam van de sillicone wel genoemt maar weet het zo niet meer.

Wat zouden jullie doen ?

Die aanbieding was 3500 euro en tijdens zijn consult was ik voor het gene wat ik wou zonder aanbieding dus 4470 euro kwijt....

Dat schilt dus nogal....

Heb de 14de een afspraak bij de velthuiskliniek en daar zal ik ook wel rond de 4000/4500 kwijt zijn...

Maar als het goed is is het goed...

Maar vroeg me dat af over die aanbieding want in het begin vond ik dat maar raar dat er aanbiedingen zijn voor borstvergrotingen maar schijnt dat dat wel vaker voorkomt en gedaan wordt

Gr marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loes,

Ik zou, als je ermee door gaat, toch voor een bekend merk prothesen gaan.

Die voldoen toch aan bepaalde eisen.

In de Velthuis betaal je inderdaad ook rond de 4000 euro (ronde) voor een goed merk prothesen, dus ik denk dat je daar wel op moet tellen als je de BV in Nederland laat uitvoeren.

Ik persoonlijk zou me nooit door een aanbieding laten leiden. Het is een fijne bijkomstigheid als je gevoel bij de kliniek goed is en je toch van plan was om daar je BV uit te laten voeren.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig was er 1 deze dagen ook iemand op het forum.

Weet niet meer cker of het dezelfde chirrurg was maar zei had pcies hetzelfde.

Zou iets 4400 euro worden zei hij en op de website zag ze inderdaad ook die aanbieding van 3500!

Was haar ook niks van gezegd..

Dat noem ik inderdaad zakken vullen.

ik persoonlijk vind dat een kliniek geen aanbiedingen/lokkertjes horen te maken, een goede chirurg heeft het liefst mond op mond reclame en heeft ook geen stuntacties nodig, want die hebben het al druk zat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je door de aanbieding gelokt wordt, dan vraag je toch naar de aanbieding als je een hogere prijs hoort? Dan legt hij vanzelf uit dat het een ander merk is.

Dan maak jij de keuze: bekend merk en duur of onbekend merk en goedkoop. Kun je hem zelfs nog vragen de kwaliteit te vergelijken.

Hij zegt daarmee niet wat jij 'moet', dat bepaal jij nog altijd zelf.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun zagen de aanbieding achteraf op inet.

Zei wisten dus niets van de aanbieding af.

En werd hen dus ook niet verteld, das het rare.

Als zei die aanbieding zelf achteraf niet hadden gezien, hadden ze dus gewoon de volle mep betaald..

Welkom trouwens op het forum :), na meer dan 2 maanden aangemeld te hebben nu pas een 1e post, vanwaar ineens de intresse? :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig was er 1 deze dagen ook iemand op het forum.

Weet niet meer cker of het dezelfde chirrurg was maar zei had pcies hetzelfde.

Zou iets 4400 euro worden zei hij en op de website zag ze inderdaad ook die aanbieding van 3500!

Was haar ook niks van gezegd..

Dat noem ik inderdaad zakken vullen.

ik persoonlijk vind dat een kliniek geen aanbiedingen/lokkertjes horen te maken, een goede chirurg heeft het liefst mond op mond reclame en heeft ook geen stuntacties nodig, want die hebben het al druk zat :)

Haha kan hier wel om lachen....

Je hebt idd niet goed gelezen.

Ik was daar op consult en wist niks van die aanbieding af.

Zag het naderhand pas toen ik nog eens op de site zat te kijken.

Gr marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loes,

Ik zou, als je ermee door gaat, toch voor een bekend merk prothesen gaan.

Die voldoen toch aan bepaalde eisen.

In de Velthuis betaal je inderdaad ook rond de 4000 euro (ronde) voor een goed merk prothesen, dus ik denk dat je daar wel op moet tellen als je de BV in Nederland laat uitvoeren.

Ik persoonlijk zou me nooit door een aanbieding laten leiden. Het is een fijne bijkomstigheid als je gevoel bij de kliniek goed is en je toch van plan was om daar je BV uit te laten voeren.

Succes

Aller eerst bedankt voor de reactie!

Wil idd zowiezo een borstvergroting laten doen in nederland....

En ik wil zoals iedereen hier een goede borstvergroting en de prijs tja het is gewoon veel geld maar dat is iets wat ik en iedereen die een beetje rond vraagt vantevoren wel weet.

Maar er zit toch wel wat verschil in en tuurlijk kijk je ook naar wat je kan en wat wordt aangeraden op een consult.

Maar wat zijn dan eigenlijk de bekendere en goeie prothesen ?

Want zie hier toch verschillende voorbij komen...

Gr marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee toch niet haha, er is nog iemand met t zelfde verhaal als jij, maar jij bent natuurlijk de starter van dit topic..blond, maar ik vind der nog wel :)

McGhan (=allergan/inamed) en Mentor zijn erg goed en ook de duurste ;)

Denk wel dat je mij bedoeld.... :154:

Ik heb me eigen netjes :141: voorgesteld en daar had ik al het 1 en ander neer gezet dus zal je het waarschijnlijk daar van hebben.

dus dan heb je toch de goeie voor je

Gr marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

ik heb zelf Mc ghan en heb voor de bv in NL 3650,- betaald!

ik ben bij MediConsult geweest in Haarlem en dat is een privekliniek.

ik vind 4450,-zowiezo ook een erg hoog bedrag..en als ze je al niet informeren over een evt aanbieding,zou ik er al een naar gevoel aan overhouden en er niet eens geholpen willen worden...!

maargoed,dat ben ik dan weer hoor..miss dat jij daar anders over denkt,maar ik vind het een beetje achterbaks van die pc/kliniek!!

zou idd nog even op t gemakje "verder consulten" tot je iets vind wat en een goede prijs heeft en een fijn gevoel geeft!

succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

4450- euro, echt veel! Als ik het geld had zal ik het wel in nederland hebben gedaan, voor als er iets mis gaat......

Maar ben erg tevreden over Beaucare voor 2450. Snap het wel dat je het in nederland doet maar dan was ik nog aan het sparen ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.