Ga naar inhoud

Kaatje : 19 april 2016 & hersteloperatie 11 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

Ik ben Kaatje en ik word 19 april geopereerd! Erg spannend, maar de keuze is gemaakt en ik ga voor 390 cc anatomisch, dual plane en high profile. Ik heb al een tijdje heel geïnteresseerd met jullie meegelezen dus het werd toch eens tijd om me voor te stellen! :) Het aftellen is begonnen ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Het komt al dichtbij, deze week nog even veel dingen afmaken voor school zodat ik daarna goed mijn rust kan nemen. Dat gaat natuurlijk voor geen meter omdat ik de hele dag op dit forum aan het lezen ben :P

Nog even een sport bh kopen, heeft iemand tips? Triumph tri-action en shock-absorber worden geadviseerd maar ik zag al dat er verschillende soorten van zijn. Ik zal waarschijnlijk uitkomen op een volle C of een D dus ik bestel er maar vast 2! 

Succes bij je consult, leuk dat passen! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah leuk Lique! Word jij ook door Frans geopereerd of ergens anders? 

Hoe lang geleden ben jij geopereerd Joy? Je hebt al mooie bh's gekocht zie ik! :) Ik kan er bijna niet meer op wachten, ookal geloof ik nog steeds maar half dat het nu echt gaat gebeuren! 

Mijn voorsituatie is 1,70, 55 kg en cup A 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het is gebeurd! Ik heb ze, afgelopen dinsdag was de operatie. 

Ik heb gister gedoucht en het resultaat voor het eerst gezien en ik ben tot nu toe erg tevreden :) 

Ik heb nog even gewacht met dit stukje typen omdat ik merk dat als ik alle spieren zo veel mogelijk ontspan de pijn het beste wegzakt. De verzorging doet het super, mijn vriend helpt me met alles en we logeren een tijdje bij mijn ouders zodat er elk moment iemand is om me te helpen. Het was de eerste 2 dagen toch wel afzien hoor maar ik merk nu dat er al veel verbetering is :D

Op de operatiedag zelf, eergister, moest ik al om 7 uur aanwezig zijn en was ik als eerste aan de beurt. Rond 10 uur was ik alweer terug op de kamer en heb ik de hele dag een beetje gedut. Ik werd goed verzorgd. Ben wel een paar momenten misselijk geweest en trok wit weg toen we mochten gaan, dus toch weer even het bed in. Na nog wat te hebben gegeten zijn we naar huis gereden. Dat was niet zo'n pretje maar gelukkig was het niet ver. Thuis even wat gegeten en daarna heerlijk 8 uur geslapen! 

Omdat ik toch wel redelijk wat pijn had mocht ik 4x per dag celebrex ipv 3x. Morgen proberen weer wat af te bouwen want voel me een stuk beter. Wel stijf in mn rug maar heb net wel wat door de tuin gelopen. 

Ik heb gister een foto gemaakt dus die zal ik zo even toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Goeiemorgen lieve dames, 

 

Afgelopen maandag ben heb ik na ruim anderhalf jaar mijn hersteloperatie gehad bij dr. Straten! In mijn album staan foto's van hoe mijn borsten er uit zagen na de eerste operatie .. erg ongelijk en aan één kant niet goed gezakt en gedraaid.

 

Maandag gemeld, medicatie genomen, veeeeel zenuwachtiger geweest op het laatste moment dan verwacht :P, onder narcose gegaan en hier ook weer heel goed uitgekomen! Na een uurtje voelde ik me al weer zo goed dat we al weer naar huis mochten. We waren ondanks code rood en een 'ga-de-weg-niet-op' waarschuwing al weer rond half 2 thuis! :) 

 

De prothese die niet goed zat is er even uitgehaald en recht gedraaid. Ook is er aan de onder/binnenkant wat meer ruimte gemaakt zodat de prothese daar mooier naartoe kan gaan zakken en minder hoog en richting oksel zit. Ik heb de martelband dan ook meteen om gekregen en moet deze 8 weken gaan dragen. Ik zal meteen ook even een nieuwe foto toevoegen van hoe het er gisteren uit zag. M'n borsten zijn nog niet gelijk en zullen ws ook nooit 100% gelijk worden maar ik zie zelf al een hele verbetering en heb van opzij ook niet meer zo'n rare bolling aan één kant. 

 

Verder heb ik gisterochtend voor het laatst paracetamol genomen en doe ik het verder zonder pijnstilling. Heb wel weer alle ongemakken van het niks mogen doen maar merk nu wel dat de pijn een stuk minder is dan bij de eerste operatie :) En ik ben zoooo benieuwd hoe het er over een paar weken uit ziet maar dat gevoel kennen jullie natuurlijk ook maar al te goed! 

 

Liefs, 

Kaatje 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 15-12-2017 om 09:19 zei Kaatje:

Goeiemorgen lieve dames, 

 

Afgelopen maandag ben heb ik na ruim anderhalf jaar mijn hersteloperatie gehad bij dr. Straten! In mijn album staan foto's van hoe mijn borsten er uit zagen na de eerste operatie .. erg ongelijk en aan één kant niet goed gezakt en gedraaid.

 

Maandag gemeld, medicatie genomen, veeeeel zenuwachtiger geweest op het laatste moment dan verwacht :P, onder narcose gegaan en hier ook weer heel goed uitgekomen! Na een uurtje voelde ik me al weer zo goed dat we al weer naar huis mochten. We waren ondanks code rood en een 'ga-de-weg-niet-op' waarschuwing al weer rond half 2 thuis! :) 

 

De prothese die niet goed zat is er even uitgehaald en recht gedraaid. Ook is er aan de onder/binnenkant wat meer ruimte gemaakt zodat de prothese daar mooier naartoe kan gaan zakken en minder hoog en richting oksel zit. Ik heb de martelband dan ook meteen om gekregen en moet deze 8 weken gaan dragen. Ik zal meteen ook even een nieuwe foto toevoegen van hoe het er gisteren uit zag. M'n borsten zijn nog niet gelijk en zullen ws ook nooit 100% gelijk worden maar ik zie zelf al een hele verbetering en heb van opzij ook niet meer zo'n rare bolling aan één kant. 

 

Verder heb ik gisterochtend voor het laatst paracetamol genomen en doe ik het verder zonder pijnstilling. Heb wel weer alle ongemakken van het niks mogen doen maar merk nu wel dat de pijn een stuk minder is dan bij de eerste operatie :) En ik ben zoooo benieuwd hoe het er over een paar weken uit ziet maar dat gevoel kennen jullie natuurlijk ook maar al te goed! 

 

Liefs, 

Kaatje 

 

Hoi hoi, 

 

Ik ben zelf op 21 november 2017 geopereerd aan een borstvergroting en ik heb de foto op je profiel gezien van de niet goed gezakte prothese. Bij mij ziet het er dus nu ook zo uit... Ik ben echt een beetje bang dat mijn prothese ook niet meer goed gaat zakken. Ik ben bij Bergman geopereerd en heb geen borstband hoeven dragen.. weet wel dat het pas 8 weken PO is en dat het allemaal nog kan veranderen, maar er zit zo'n groot verschil tussen de twee dat ik een beetje bang ben. Kun je vertellen hoe het bij jou een beetje is gegaan??

Dan kan ik eventueel nog vroeg aan de bel trekken voor een herstel operatie.. (moest je daar weer zo veel voor betalen trouwens??)

 

Liefs van deze stresskip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Dobbelsteen!

 

Wat vervelend voor je dat het nog niet goed gelijk is gezakt. Ik snap dat het je veel stress geeft maar zoals je al zegt.. 8 weken po is nog steeds erg kort! Je kunt natuurlijk wel altijd even je pc bellen en evt voorstellen om ook een borstband te gaan dragen. Na 8 weken heb je denk ik nog niet je eindcontrole gehad, of wel?

 

Heb je zelf ook al foto's toegevoegd? Dan zou ik even met je mee kunnen kijken. 

 

Voor mijn hersteloperatie heb ik niets hoeven betalen gelukkig. En ik ben heeeel blij dat het hersteld is :lol: Maar maak je nu nog geen zorgen.. ik heb hier de afgelopen 2 jaar al heel wat verhalen gelezen van dames waarbij het echt een tijdje duurde voordat beide kanten mooi op hun plaats zaten!!

 

Liefs, Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 15-1-2018 om 18:16 zei Kaatje:

Hoi @Dobbelsteen!

 

Wat vervelend voor je dat het nog niet goed gelijk is gezakt. Ik snap dat het je veel stress geeft maar zoals je al zegt.. 8 weken po is nog steeds erg kort! Je kunt natuurlijk wel altijd even je pc bellen en evt voorstellen om ook een borstband te gaan dragen. Na 8 weken heb je denk ik nog niet je eindcontrole gehad, of wel?

 

Heb je zelf ook al foto's toegevoegd? Dan zou ik even met je mee kunnen kijken. 

 

Voor mijn hersteloperatie heb ik niets hoeven betalen gelukkig. En ik ben heeeel blij dat het hersteld is :lol: Maar maak je nu nog geen zorgen.. ik heb hier de afgelopen 2 jaar al heel wat verhalen gelezen van dames waarbij het echt een tijdje duurde voordat beide kanten mooi op hun plaats zaten!!

 

Liefs, Kaatje

Nou we zijn ondertussen een paar maanden verder. Ik ben vandaag bij mijn pc geweest voor de nacontrole en hij heeft geconstateerd dat rechts niet goed is gezakt door de nabloeding en ik een herstel operatie nodig heb >>> aanstaande dinsdag al!! Ik ben super zenuwachtig en bang voor alle pijn die weer gaat komen. Ik was net weer een beetje hersteld.. (sorry trouwens ik zit niet heel dagelijks op dit forum haha en ik was dit gesprek kwijt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoii Kaatje,

 

Ik kwam toevallig je topic en albums tegen. Erg fijn om te zien dat de herstel operatie al zoon verschil heeft kunnen maken. Zelf ben ik ook aan 1 kan afgelopen dinsdag geopereerd, zelfde situatie, prothese met een gekke bolling en gedraaid die niet wilde zakken. Nu hoop ik maar dat het dit keer goed gaat en op zijn plek blijft zitten. Hoe gaat met nu met jou? En tevreden met het resultaat na je herstel?

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.