Ga naar inhoud

post up bh wassen?


Aanbevolen berichten

Ik krijg.. nou krijg niet, ik koop een bh van de kliniek :rolleyes: .

Die je dus dag en nacht moet aanhouden 6 weken lang, met warm zomer weer..

Maar mag je hem dan nooit wassen??

Snel wassen duurd een half uurtje/3 kwartier en dan nog drogen, weet niet hoe snel ze drogen?

Weet niet of het in de droger mag?

Maar mag hij eens in de week uit omdat te doen of gewoon 6 weken aan houden?

En met de band het zelfde verhaal mag dat of gewoon omhouden?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg ook 1 bh van het ziekenhuis, maar heb er een tweede bijgekocht van ze. Kon ik het afwisselen met wassen. Beetje ranzig om er 1 6 weken aan te houden en niet heel verstandig om hem lang uit te doen de eerste weken. Mijne mogen in de droger, maar dat zal er vast opstaan op de jouwe ook?

Van de band weet ik het niet, die had ik niet.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook 1 bh van de kliniek.

Die gooide ik in de wasmachine (idd 45 min. tot 1 uur). Daarna gelijk in de droogtrommel en dan trok ik 'm weer aan.

In de tussentijd deed ik niks bijzonders, dus denk dat het geen kwaad kon. Dan keek ik op de bank tv en ik moest ze ook masseren dus dan deed ik dat ook nog.

2 bh's is idd stukken fijner maar ik wou voor die paar weken geen sportbh erbij aanschaffen, ik draag dat normaal nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van hema zijn heel goed, die voor heavy sports zitten zalig. Er staan gewone cupmaten in hoor, dus gewoon enkele bijkopen. Ik heb er nu vier, wissel graag eens af, witte en zwarte, dan hoef ik niet direct snel te wassen. Ik gebruik ze nadien waarschijnlijk toch nog voor het lopen (als m'n borsten niet te hard gaan slinken, aiaiaiai, hoop écht van niet )

En Lesilla, via deze weg al heel veel succes gewenst voor vrijdag ! Ik ga aan je denken !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow €60! Dan zou ik er een tweede bij kopen van hema ofzo ja.

Mijne waren €25 per stuk (zonder cupmaat erin trouwens, ze gingen op S/M/L/enz)

als je tijdens het wassen niks bijzonders doet zou dat ook gewoon kunnen denk ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gooide 'm ongeveer 2x per week in de was, maar ik werd vorig jaar in juli geholpen en daarna werd het ineens bloedheet. Dus vond dat wel zo fris.

Verder had ik een bh met band, dus wou liever geen 'gewone' sportbh aan, dan maar 1,5 uur wachten.

Je zou er idd wel 1 van de hema bij kunnen kopen. Heb er uiteindelijk wel 1 gehaald voor het sporten, maar trek uiteindelijk toch een gewone bh aan tijdens het sporten :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 3 weken deed ik de bh+band 2x per week een uurtje uit om te wassen (en tijdens douchen natuurlijk). Omdat mijn huid lichtelijk kriebelig raakte, heb ik 'm na ongeveer 2,5 week 2x per dag een half uurtje uit gedaan om lekker te krabben, schoonmaken met washandje en in te smeren met bio oil en littekencreme.

Nu 4,5 week PO doe ik het tuig elke dag 2x een uurtje uit. Even lekker vrij en niet zo strak ingepakt. Heb niet het gevoel dat dat kwaad kan. Moet ook zeggen dat ik sinds mijn bv (21 mei) ik denk 3 of 4 dagen in totaal een Hema sportbh heb aangehad (de padded), maar alleen zodat je die stomme bh banden in huidskleur dan niet zou zien onder m'n kleren.

Ben blij als ik er eenmaal vanaf ben, helemaal die band!!! Maar ach, de tijd vliegt zo voorbij! Voor je het weet ben ook jij alweer 6 weken PO joh!

Volgens mij maakt het niet uit wat voor sportbh je draagt met die band. Zolang ie lekker stevig zit en alles in het gareel houdt, kan er niet veel mis gaan lijkt mij! Dat is bij mij iniedergeval tot op heden niet gebeurd gelukkig!

Alvast veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je van dat lekkere zonnetje wat er nu is? De mijne (Tri Action Triumph) is binnen no time weer droog in de zon! Het is maar een heel dun stofje.

Ik was 'm op de hand, goed naspoelen, droogdeppen met een handdoek (in de handdoek goed uitknijpen) en op het heetst van de dag over een tuinstoel en voila :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Helleu :)

Ik had ook zo'n Tri Action van Triumph. Deed hem in een fijne was van 30 graden en dan extra centrifugeren (totaal 30 minuten durende wasbeurt) Vervolgens 10 min. in de droger en schoon was mijn kunstgebit!

En terwijl ik dat wasje deed, ging ik even op bed zitten tv kijken. Ik kon toen echt nog niet op mijn rug liggen zonder die sportbeha.

Maar je kan gewoon wel eventjes zonder beha hoor.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 4 dagen trug gegaan naar de kliniek en vroeg daar om advies welk merk etc ik zou moeten kopen,want ik wilde m echt wel eens wassen,toen kwam de verpleger aangelopen met een nieuwe bh en zei: met de complimenten van het Velthuiskliniek haha.

Dus,je kan t ook proberen.....hihirolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ze vanmorgen toevallig aan de lijn en toen vroeg ik het meteen.

Ze zei je kan er wel 1tje bijkopen hoor... :rolleyes:

Maar van de Hema mocht ook gewoon :)

Nu weet ik in ieder geval dat een andere bh ook mag en dat er ook meiden zijn die ff zonder zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.