Ga naar inhoud

post up bh wassen?


Aanbevolen berichten

Butterfly....ik ga dr heel eerlijk in zijn he..ik was t binnen zitten na 2 wkn zo zat,ik wilde zo graag nieuwe bh kopen/passen,nou dat heb ik geweten!

Was heel snel weer thuis,had soort van koorts,en was bang dat mensen tegen mn boobs aan botsten,dus liep heel ongemakkelijk,en een beugel bh zit dan echt nog heel erg raar...dacht echt ..die kan ik nooit meer aan met die neppers,maar dat moest nog indalen enzo,wist ik veel haha.

Maar ik was versleten zeg,lopen was heel vermoeiden gewoon nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel vind ik van lift is dat ik kleine tepels krijg haha, weg pannekoekjes :)

Daar moet ik maar aan denken, want ja de littekens zijn heftig int begin.

Maar goed heb nu ook altijd het licht uit en pyama aan omdat ik me schaam.

Nu kan er een colablikje onder en straks hoop ik dat er een potlood onderuit valt haha.

Dat is me dat ene streepje naar beneden wel waard :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops was vergeten dat ik BH 1 nog moest wassen. Dus nu zitten ze allebei in de was..mag ik fijn 1,5 uur wachten tot ik er weer een aan kan. Hoop dat dat geen kwaad kan :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik waste me bh om de 3dagen en deed ik op moment dat ik tv keek ofzo,had dan niks aan,maar was dat beu op den duur,en heb er een van de hema bijgehaald,en die doe ik nog steeds aan als ik ga sporten,en koste maar 15euro,blijft mooi na tig keer wassen,blijft goed zitten ook,en beter dan 2x60euro uitgeven toch.

ik vind een 2de bh op voorhand toch wel ideaal,me kleine had ook eens gemorst op me trui en drenkte door naar binnen,spuug :unsure: dus was toch blij dat ik dan meteen een 2de bh had om die aan te doen na het douchen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik moet zo'n band met compressie bh dragen (nog 2,5 week!!!). Die bh kostte me € 150,-!! :mellow:

Maar, ik zag dat Excella dezelfde maat bij dezelfde kliniek aan heeft gehad, dus heb ik gevraagd of ik die kon lenen. En dat mocht! *kusje voor Excella*

Zij heeft er een zwarte band bij, ikke een witte, dus ik kan heel mooi afwisselen. De ene in de wasmachine + op het rekje drogen. De andere dragen. Helemaal top!

Je kunt ook online bij de Hema kopen, ook bh's!

Misschien ook nog een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gelijk zelf een bh gaan halen in de hema, op dag 3. Kon ik lekker zelf passen welke me het beste zat (maar zal voor jou wat moeilijker gaan, ik had alleen maar een kleine vergroting) Ik had er eentje 'heavy sport' en een iets lichtere versie. Nu die kruipt de laatste dagen echt omhoog en drukt enorm op m'n wondjes, heel irritant. Ik draag dus het liefste die heavy sport bh. Jammer is wel dat de randen soms zichtbaar zijn onder een t-shirtje met V-hals...

En het nadeel van hema hier in België, wij kunnen kleding ed niet online bestellen! Alleen foto's ofzo.Dat is zo jammer want ze hebben er ook soms zo'n leuke dingen voor kinderen en ben altijd te laat. Ahja, en bij jullie is daar alles nog goedkoper !

ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb net als Excella ook bh van kliniek alleen die van ons koste 200,- ik deed hem ook gewoon in de droger op koel programma dat is een knop die je indrukt en dan doet ie de helft minder warmte kan er niets gebeuren.

En onder tussen heb je gewoon geen bh aan doe je ze lekker masseren heb je dat ook weer gedaan of lekker relaxen op de bank met een boek of film,

kan geen kwaad om hem effe uit te hebben als je maar niets gaat doen (poetsen enz)

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.