Ga naar inhoud

Brunette1992 : 13 mei 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Brunette1992

Haha, geeft niks hoor!

Klopt! Ja weet wel wat ik ongeveer wil en voor wil gaan. Heb foto's al een tijdje klaar liggen!

Heb al een kleine schatting van Nio ontvangen via de mail van waar ik aan moet denken gezien mijn voorsituatie en wat ik wil.

Als hij de 29e hetzelfde voorstelt ben ik blij!! :)

Whaa spannend zeg!! Hopen dat je na het consult ook al gauw geopereerd kan worden zeg, je wacht nou al zo lang! 

Okee dat is mooi zo!! Waar wil je op uitkomen qua zicht? 

Nou nog ff drie weekjes volhouden, en dan is t eindelijk zover! :D Als jij gewoon die foto's laat zien, zal die heus wel met jou op lijn zitten hoor :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunette1992

Het hele proces is spannend! Ga alleen nog maar op consult. Maar goed het is gewoon spannend omdat ik er zoveel zin in heb :)

Qua zicht. Naar aanleiding van mijn voorbeeldfoto'a een D/kleine E. 

Het scheelt dat ik aardig lang ben dus dan oogt het niet zo snel 'te groot'

Ja ik verwacht ook wel dat Nio mij mijn droom boobies kan geven. Wat kan hij nou niet! 

Operatie word dan waarschijnlijk november als ik alles rond krijg op mijn werk. Is ook even een issue nu. (Denk aan leidinggevende plotseling voor langere tijd in de ziektewet nu. Word vervangen door iemand die ik totaal niet ken) 

Hoop dat het allemaal goed komt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Brunette1992

Het hele proces is spannend! Ga alleen nog maar op consult. Maar goed het is gewoon spannend omdat ik er zoveel zin in heb :)

Qua zicht. Naar aanleiding van mijn voorbeeldfoto'a een D/kleine E. 

Het scheelt dat ik aardig lang ben dus dan oogt het niet zo snel 'te groot'

Ja ik verwacht ook wel dat Nio mij mijn droom boobies kan geven. Wat kan hij nou niet! 

Operatie word dan waarschijnlijk november als ik alles rond krijg op mijn werk. Is ook even een issue nu. (Denk aan leidinggevende plotseling voor langere tijd in de ziektewet nu. Word vervangen door iemand die ik totaal niet ken) 

Hoop dat het allemaal goed komt!

xx

Ja zeker, en daar moet je echt van genieten ook. Achteraf is het toch allemaal wel erg leuk om naar terug te kijken haha! 

Klopt dan kan je inderdaad wat meer cc nemen. Ik ben zelf ook 1,85 dus snap wat je bedoeld :P 
Haha echt hoor, die man kan alles! :59:

Oo november is al aardig snel toch! Dat is wel iets minder ja, hoop dat de vervanger wel een relaxt iemand is :) En anders pech voor diegene, als jij je droomboobies maar krijgt toch! :D

Zal echt heus wel allemaal goed komen toch meis! Ik hoor wel hoe je consult is gegaan eind deze maand :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunette1992

Haha ja dat geloof ik zeker!

Ja en ik ben zelf 1.77 dus dan hoef ik mij niet zo snel druk te maken om 'te groot' :)

Ja ben zo blij dat ik naar hem ga! Weet ik zeker dat ik in goede handen ben. Al zo veel verhalen gelezen, allemaal positief! 

Ja heb diegene gisteren voor het eerst gezien maar vind het raar om met hem in gesprek te gaan erover. Ken hem niet :blink: Maar goed denk dat ik wel moet..

Ik ga er wel vannuit. Wil mijn vakantiedagen ervoor gebruiken dus opzich moet het dan gewoon mogen. Ja!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brunette,

ik heb net jouw topic doorgelezen. Ik heb zelf in juli 450 van Nio gekregen dual plane. Ik ben er content mee! Ik vroeg me af of ik jouw foto's mag bewonderen? Mijn foto's heb ik in m'n operatieverslag topic gezet. Voor en na en ook nog updates tm 2 weken po. Ik ben vandaag 3 weken po. Ik ben zo benieuwd of ze bij jouw al veranderd zijn qua hoogte en vorm. 

Liefs Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Brunette1992

Haha ja dat geloof ik zeker!

Ja en ik ben zelf 1.77 dus dan hoef ik mij niet zo snel druk te maken om 'te groot' :)

Ja ben zo blij dat ik naar hem ga! Weet ik zeker dat ik in goede handen ben. Al zo veel verhalen gelezen, allemaal positief! 

Ja heb diegene gisteren voor het eerst gezien maar vind het raar om met hem in gesprek te gaan erover. Ken hem niet :blink: Maar goed denk dat ik wel moet..

Ik ga er wel vannuit. Wil mijn vakantiedagen ervoor gebruiken dus opzich moet het dan gewoon mogen. Ja!

xx

Oo dan kan je idd wel wat cc hebben toch :P 

Nou echt he, je ziet geen een negatief woord over die man. Jammer dat hij nooit op dit forum kijkt, hij wordt de hemel in geprezen whaha :P 

Hmm jaa moeilijke situatie, nouja eerst maar je consult afwachten en het dan gewoon met je leidinggevende overleggen. In principe ben je niet verplicht om het te zeggen, omdat je gewoon vrije dagen opneemt. Maar snap wel dat je het wil overleggen, stel er zijn complicaties dat ze daar rekening mee kunnen houden. Ik heb ook een week extra moeten opnemen toen. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Susannah:

Hoi Brunette,

ik heb net jouw topic doorgelezen. Ik heb zelf in juli 450 van Nio gekregen dual plane. Ik ben er content mee! Ik vroeg me af of ik jouw foto's mag bewonderen? Mijn foto's heb ik in m'n operatieverslag topic gezet. Voor en na en ook nog updates tm 2 weken po. Ik ben vandaag 3 weken po. Ik ben zo benieuwd of ze bij jouw al veranderd zijn qua hoogte en vorm. 

Liefs Susannah

Heey meis!

Ik heb even een verslag gelezen, en je foto's gezien! Ziet er al heel mooi uit zeg!! Mag je trots op zijn :) Welke maat van sportbh heb je nou? En hoe voel je je nu? 

Ik zal je toevoegen aan m'n album :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunette1992

Ja precies! :P

Nee. Man met gouden handjes! :D 

En terecht dat die de hemel in word geprezen! Hij maakt zulke mooie boobies!

Wou het eigenlijk het liefst voor mijn consult al bespreken zodat ze genoeg tijd hebben om vervanging voor mij te regelen etc. Nee ben niks verplicht om uit te leggen dat klopt in dit geval! Het is ook een man dus ben een beetje huiverig ervoor :blink: 

Maarja ik moet nog even kijken.. 

Ben je de volle 6 weken weggebleven of??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Brunette1992

Ja precies! :P

Nee. Man met gouden handjes! :D 

En terecht dat die de hemel in word geprezen! Hij maakt zulke mooie boobies!

Wou het eigenlijk het liefst voor mijn consult al bespreken zodat ze genoeg tijd hebben om vervanging voor mij te regelen etc. Nee ben niks verplicht om uit te leggen dat klopt in dit geval! Het is ook een man dus ben een beetje huiverig ervoor :blink: 

Maarja ik moet nog even kijken.. 

Ben je de volle 6 weken weggebleven of??

xx

Whaha jaa zeker een ware kunstenaar!!

Oo nee dan kan je het beter maar eerder al ter sprake brengen. Mijn werkgever is ook een man, maar hij is zo gek als een deur whaha, dus had er niet heel veel moeite mee. Ik zou als ik jou was gewoon die knoop doorhakken en met m er over praten, denk dat hij eerder niet weet wat tie moet zeggen, dan jij toch :P 

Nee, ik had eigenlijk twee weken vrij genomen. Maar ik kon echt nog niet auto rijden die zondag voor ik weer zou beginnen, dus heb ik nog een derde week op moeten nemen, jammer genoeg :P 

Hoeveel weken ben je van plan om op te nemen? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunette1992

Ja ik denk dat dat dan het beste is.. Ook al moet ik mijzelf er dan wel echt toe zetten :P

Oh okee dan doe je zeker kantoorwerk ofzo? Haha vandaar! 

Nouja ik heb nog 5 weken vakantie staan en mag er maar 1 naar volgend jaar meenemen. En ik doe zwaar lichamelijk werk dus ik lig er zeker wel 6 weken uit. Dus dan wil ik 4 weken vakantie opnemen en bijvoorbeeld 2 weken onbetaald verlof. Het is mijn eigen keuze dusja. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Brunette1992

Ja ik denk dat dat dan het beste is.. Ook al moet ik mijzelf er dan wel echt toe zetten :P

Oh okee dan doe je zeker kantoorwerk ofzo? Haha vandaar! 

Nouja ik heb nog 5 weken vakantie staan en mag er maar 1 naar volgend jaar meenemen. En ik doe zwaar lichamelijk werk dus ik lig er zeker wel 6 weken uit. Dus dan wil ik 4 weken vakantie opnemen en bijvoorbeeld 2 weken onbetaald verlof. Het is mijn eigen keuze dusja. 

xx

Ja snap ik meis, 't is toch een soort van nog een onbekende voor je. 

Yess ik werk op kantoor, was na drie weken ook wel soort van 'blij' dat ik ging werken. Werd dat thuis zitten zo zat hahaha.

O dat zou ik dan ook wel doen ja. Beter dat je zo lang achter elkaar vrij mag zijn zeg! En alles voor t goede herstel van de boobies toch, daar gaat t om! :)

Nou in ieder geval succes alvast met het gesprek met je leidinggevende, you can do it! :35:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brunette1992:

Heey meis!

Ik heb even een verslag gelezen, en je foto's gezien! Ziet er al heel mooi uit zeg!! Mag je trots op zijn :) Welke maat van sportbh heb je nou? En hoe voel je je nu? 

Ik zal je toevoegen aan m'n album :) 

xx

Hoi!

ik heb nu alleen nog maar 2 sportbh's die ik overdag afwissel met het compressievest dat ik 's nachts draag. De maat is 75d. Ik ben ook trots op m'n borsten. Ik vindt ze perfect bij m'n lichaam passen. Wat een plaatjes trouwens! Jouw borsten! Wat voor bh maat had jij en heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Hoi!

ik heb nu alleen nog maar 2 sportbh's die ik overdag afwissel met het compressievest dat ik 's nachts draag. De maat is 75d. Ik ben ook trots op m'n borsten. Ik vindt ze perfect bij m'n lichaam passen. Wat een plaatjes trouwens! Jouw borsten! Wat voor bh maat had jij en heb je nu? 

Heey,

Ja dat bedoelde ik ook idd, wat voor maat je hebt van sportbh. :P  Maar die maat zal heus nog wel wat groter worden denk ik hoor. Want je bent natuurlijk pas 3 weken PO! 

Nou dat is heel fijn om te horen! T is ook echt zo'n geweldig vent!

Dank je wel! :) Ik heb nu 70F als bh maat. De maat lijkt zo groot, maar je ziet t op de foto's dat zijn ze echt totaal niet :P (Maar ik vind ze ook echt niet meer groot, ben er zo gewend aan geraakt, is echt bizar hahah)
Ik had hiervoor echt totaal niks gewoon, dus kan het gerust een AA cup noemen denk :P 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brunette1992:

Heey,

Ja dat bedoelde ik ook idd, wat voor maat je hebt van sportbh. :P  Maar die maat zal heus nog wel wat groter worden denk ik hoor. Want je bent natuurlijk pas 3 weken PO! 

Nou dat is heel fijn om te horen! T is ook echt zo'n geweldig vent!

Dank je wel! :) Ik heb nu 70F als bh maat. De maat lijkt zo groot, maar je ziet t op de foto's dat zijn ze echt totaal niet :P (Maar ik vind ze ook echt niet meer groot, ben er zo gewend aan geraakt, is echt bizar hahah)
Ik had hiervoor echt totaal niks gewoon, dus kan het gerust een AA cup noemen denk :P 

xx

 

Inderdaad, het went snel. Ik heb nu al dat gevoel alsof ze er altijd al waren. Ik ben benieuwd of ze nog groter worden inderdaad. Waren jouw bh maat van ca. 3 weken po en nu verschillend? Mag ik vragen wat voor bh maat je in het begin, zoals ik nu, had en nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Susannah:

Inderdaad, het went snel. Ik heb nu al dat gevoel alsof ze er altijd al waren. Ik ben benieuwd of ze nog groter worden inderdaad. Waren jouw bh maat van ca. 3 weken po en nu verschillend? Mag ik vragen wat voor bh maat je in het begin, zoals ik nu, had en nu? 

Haha ja gek is dat he! Nja ik moest natuurlijk die verschrikkelijke Triumph dragen, daar had ik een 75D van, en van hunkemöller had ik er ook nog een een 80D (viel klein zeiden ze al in de winkel) Nou als ik die sportbh van Hunkemöller nu aan doe, heb ik na een half uur al zere boobs omdat t veel te strak zit :P Dusja, de vorm enzo kan na zoveel maanden nog veranderen. Vandaar dat ik me nog wat gedeisd hou met bh's shoppen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Brunette1992:

Haha ja gek is dat he! Nja ik moest natuurlijk die verschrikkelijke Triumph dragen, daar had ik een 75D van, en van hunkemöller had ik er ook nog een een 80D (viel klein zeiden ze al in de winkel) Nou als ik die sportbh van Hunkemöller nu aan doe, heb ik na een half uur al zere boobs omdat t veel te strak zit :P Dusja, de vorm enzo kan na zoveel maanden nog veranderen. Vandaar dat ik me nog wat gedeisd hou met bh's shoppen :P 

Goede tip! Me inhouden, dat is lastig inderdaad :D. Ik ga zo jouw foto's proberen te zoeken. Er staan zoveel dames met een album op, dat ik eens even ga speuren naar de jouwe. Bedankt voor jouw reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Susannah:

Goede tip! Me inhouden, dat is lastig inderdaad :D. Ik ga zo jouw foto's proberen te zoeken. Er staan zoveel dames met een album op, dat ik eens even ga speuren naar de jouwe. Bedankt voor jouw reacties!

Whaha ja het is heel verleidelijk om gelijk los te gaan met shoppen :P 
O en wat ook wel fijn is, vond ik dan persoonlijk is zo'n voedingskussen te kopen. Dan kan je soort van wat rechterop slapen in bed zodat je de ochtend daarna makkelijker overeind kan komen, aangezien je niet mag steunen op je armen :)

Haha jaa is ff wennen he zo'n site. Als je op mijn naam klikt, kom je bij m'n profiel, en zie je als het goed is een tabje albums staan. Hoor wel of t lukt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Brunette1992:

Whaha ja het is heel verleidelijk om gelijk los te gaan met shoppen :P 
O en wat ook wel fijn is, vond ik dan persoonlijk is zo'n voedingskussen te kopen. Dan kan je soort van wat rechterop slapen in bed zodat je de ochtend daarna makkelijker overeind kan komen, aangezien je niet mag steunen op je armen :)

Haha jaa is ff wennen he zo'n site. Als je op mijn naam klikt, kom je bij m'n profiel, en zie je als het goed is een tabje albums staan. Hoor wel of t lukt!

xx

Goede tip. Ik ga eens op m'n laptop kijken naar het album. Op m'n mobiel is het lastig zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.