Ga naar inhoud

Brunette1992 : 13 mei 2016 : Dr. Nio : Olvg-west (SLAZ)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Boekjoe:

Hi @Brunette1992,

 

Hoe is het gegaan en hoe voel je je?

Mag ik ook toegang tot je foto's :)

Ik ga ook naar nio en twijfel nog tussen de 450 en 500 dus ben heel benieuwd hoe het bij jou geworden is.

Liefs bkj

Hi @Boekjoe!

Ik heb je toegang gegeven tot het album! Ga denk elke 5 dagen ff foto's maken denk haha! 

Het is me best wel meegevallen allemaal gelukkig! :) Heb gisteren m'n operatieverslag geschreven die staat iets verder terug in dit topic! De eerste drie dagen waren wel het zwaarst vooral met opstaan van de bank of uit bed, en slapen is een drama haha maar t is voor een goed doel!

Leuk dat je ook naar dr Nio gaat! T is echt een leuke vent he :P Je leest bij veel meiden dat ze twijfelen om het aantal CC maar als ik alles zo lees, maakt die 50cc niet zo veel uit, dus kies gewoon voor de 500 zou ik zeggen! :D want wat is jouw voorsituatie? En wordt het voor de spier of dual plane geplaatst?

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brunette1992:

Hi @Boekjoe!

Ik heb je toegang gegeven tot het album! Ga denk elke 5 dagen ff foto's maken denk haha! 

Het is me best wel meegevallen allemaal gelukkig! :) Heb gisteren m'n operatieverslag geschreven die staat iets verder terug in dit topic! De eerste drie dagen waren wel het zwaarst vooral met opstaan van de bank of uit bed, en slapen is een drama haha maar t is voor een goed doel!

Leuk dat je ook naar dr Nio gaat! T is echt een leuke vent he :P Je leest bij veel meiden dat ze twijfelen om het aantal CC maar als ik alles zo lees, maakt die 50cc niet zo veel uit, dus kies gewoon voor de 500 zou ik zeggen! :D want wat is jouw voorsituatie? En wordt het voor de spier of dual plane geplaatst?

xxx

 

Hoi!

 

Mooi dat het je is meegevallen! Zou ik ook je foto's mogen zien? Ben benieuwd! 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaiiiiii mede boob controle friend :1bouncingboobs::D leuk om jou verslag te lezen.. Maarja had ook al deel gehoord gisteren haha.. Hoe vond Nio van zijn kunstwerken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 uur geleden zei Alexandra:

Mag ik ook je foto's zien?

:blush:

Heb je toegevoegd :)

2 uur geleden zei Manon_h:

Zou ik ook je foto's mogen zien? :blush: ben heel benieuwd! 

Yess heb je toegevoegd! :) wanneer ben jij nou aan de beurt? En weet je al wat je wil?

x

1 uur geleden zei Mamalisa:

En ik ook? Ik ga ook bij Nio in augustus:116:

Oee leuk hoor!! Weet je al een beetje wat je wil? Voor je t weet is t augustus! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Brunette1992:

 

Oee leuk hoor!! Weet je al een beetje wat je wil? Voor je t weet is t augustus! :D

Ja ik krijg 600cc uhp ronde protheses van eurosillicone dual plane geplaatst. Ik heb nu ee 70D (met 275cc) als het goed is ga ik op een 70F uitkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Brunette1992:

 

Yess heb je toegevoegd! :) wanneer ben jij nou aan de beurt? En weet je al wat je wil?

 

Ik ben 15 augustus aan de beurt, duurt nog zo lang! Het word 500cc 85% gevuld. Maar er kon meer in zei hij.. want toch zit ik te twijfelen of ik niet iets groter moet gaan. Mijn huidige situatie is  80B of 75C. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Manon_h:

Ik ben 15 augustus aan de beurt, duurt nog zo lang! Het word 500cc 85% gevuld. Maar er kon meer in zei hij.. want toch zit ik te twijfelen of ik niet iets groter moet gaan. Mijn huidige situatie is  80B of 75C. 

Aah jaa echt he, je leeft echt naar zoiets toe! T liefst vandaag nog als morgen :P 

Okee, ja weet niet waar je op uit wil komen? Als er meer in kan en jij wil dat zelf ook :) Alleen de 85% gevulde gaan maar tot 500 he. Want ik wilde zelf eerst misschien toch 600 maar dat zijn dan wel de ronde. Je moet gewoon kiezen wat jou het mooiste lijkt! Wat adviseerde Nio zelf?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal goed is verlopen! Ben heel benieuwd naar de foto's, zou ik die misschien mogen zien? :) Ik wens je een goed herstel toe ^_^ Zelf heb ik aankomende woensdag een consult bij Nio, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei xShar:

Fijn dat het allemaal goed is verlopen! Ben heel benieuwd naar de foto's, zou ik die misschien mogen zien? :) Ik wens je een goed herstel toe ^_^ Zelf heb ik aankomende woensdag een consult bij Nio, spannend!

Ja zeker! Dacht alleen na 2 weken alweer te kunnen auto rijden, nou niet dus whaha. Dus ben nog een week langer thuis dan gepland. Heb je toegevoegd! Ik ben een beetje onhandig met foto's toevoegen maar als t goed is staat tie van 14 dagen PO er nu ook op!

Spannend hoor! Ga je in parkkliniek of Slaz? Weet je al een beetje waar je op wil uit komen? Ik ga je volgen, super leuk allemaal meis! :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Brunette1992:

Ja zeker! Dacht alleen na 2 weken alweer te kunnen auto rijden, nou niet dus whaha. Dus ben nog een week langer thuis dan gepland. Heb je toegevoegd! Ik ben een beetje onhandig met foto's toevoegen maar als t goed is staat tie van 14 dagen PO er nu ook op!

Spannend hoor! Ga je in parkkliniek of Slaz? Weet je al een beetje waar je op wil uit komen? Ik ga je volgen, super leuk allemaal meis! :) 

xx

Ik zag het, dank je! Hmm dat is wat minder dat je nog niet kunt auto rijden, maar wel lekker nog een weekje extra thuis! Ik ga jouw herstel ook volgen, ben benieuwd hoe het wordt ^_^

Ik ga naar het Slaz en zit te denken aan rond de 400/500cc, maar ik zal woensdag wel van Nio horen wat er nodig is om het resultaat van mijn voorbeeldfoto's te bereiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brunette1992:

Aah jaa echt he, je leeft echt naar zoiets toe! T liefst vandaag nog als morgen :P 

Okee, ja weet niet waar je op uit wil komen? Als er meer in kan en jij wil dat zelf ook :) Alleen de 85% gevulde gaan maar tot 500 he. Want ik wilde zelf eerst misschien toch 600 maar dat zijn dan wel de ronde. Je moet gewoon kiezen wat jou het mooiste lijkt! Wat adviseerde Nio zelf?

xx

Hij zei dat als ik het zelfde resultaat wil als de voorbeeld foto's die ik liet zien, ik 700cc moet nemen! Maar dat klonk wel echt te groot. Maar mijn omvang is in cm 78, dus ik weet niet waar ik ongeveer op uit zal komen met die 500cc 85%. Vind het zo moeilijk.. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30 mei 2016 om 15:49 zei Manon_h:

Hij zei dat als ik het zelfde resultaat wil als de voorbeeld foto's die ik liet zien, ik 700cc moet nemen! Maar dat klonk wel echt te groot. Maar mijn omvang is in cm 78, dus ik weet niet waar ik ongeveer op uit zal komen met die 500cc 85%. Vind het zo moeilijk.. :blink:

Kunnen we aan @best_boobie vragen :36: 

best boobie wilde je sowieso al taggen whah, wilde graag wat aan jou en je glazen bol vragen :P

Voor m'n operatie was ik echt plat plat, hij meette m'n omvang bij t consult en kwam uit op 78, ik heb de 85% gevuld 500cc van eurosilicone gekregen volgens mij achter de spier maar dat weet ik niet zeker, anders vraag ik het hem desnoods nog. En moest van dr Nio 75D van sportbh's kopen. Nou is mijn vraag, gaat die maat nog heel erg veranderen of denk je dat ik wel op die 75D ga blijven? Ik voeg je toe in m'n album

Thanks alvast voor je antwoord :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brunette1992 hoe gaat het nu? :D alles weer beetje op de rit? Hier gaat eigenlijk alles wel erg goed haha. 

Heb je nu 75D? Denk wanneer spier losser gaat worden misschien nog wel iets groter kan gaan worden hoor, lees veel op forum dat dit gebeurd met 6-8 weken na de operatie. 

Was ik ook al toegevoegd in je album :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nicky1992:

@Brunette1992 hoe gaat het nu? :D alles weer beetje op de rit? Hier gaat eigenlijk alles wel erg goed haha. 

Heb je nu 75D? Denk wanneer spier losser gaat worden misschien nog wel iets groter kan gaan worden hoor, lees veel op forum dat dit gebeurd met 6-8 weken na de operatie. 

Was ik ook al toegevoegd in je album :D

Heey meis! Ja gaat eigenlijk best goed, behalve dat ik nog steeds niet kan autorijden, dus zit nog een week langer thuis whahah :P 

hoe gaat het met jou verder? Nog last van pijntjes of valt het wel mee?

ja klopt heb nu 75D! Haha jaa ik hoop t, ze mogen van mij wel iets groter nog :P 

Ja ik had je gelijk toen ik het album aanmaakte al toegevoegd, ben benieuwd wat je van m'n recentste foto vindt! :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, en mijn glazen bol ook :45: dat je in beugelbh's uit zult komen op een 75D/E... 
Het kan zijn dat je een 80 omvang beter gaat zitten, en dat je dan een 80D moet nemen.

Sorry voor korte reactie, morgen naar Berlijn, dus nu ff snel alle berichtjes afwerken :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Ik denk, en mijn glazen bol ook :45: dat je in beugelbh's uit zult komen op een 75D/E... 
Het kan zijn dat je een 80 omvang beter gaat zitten, en dat je dan een 80D moet nemen.

Sorry voor korte reactie, morgen naar Berlijn, dus nu ff snel alle berichtjes afwerken :P 

xxx

Whahah thanks @best_boobie!! :D 

Nee is begrijpelijk toch, have fun! :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Op 14-6-2016 om 14:46 zei Sweetboobs16:

He meis,

Hoe gaat het nu met je herstel? Al een kleine 2 weken niks meer van je voorbij zien komen. Was benieuwd ^_^

Liefs

Ik ben echt erg dat ik dit nooit heb gelezen :P 
Jij hebt eind augustus je consult toch?? Weet je al een beetje hoe of wat je wil? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.