Ga naar inhoud

4 weken po; sportbeha mag uit maar vind geen passende lingerie!


Chantelle

Aanbevolen berichten

Vandaag ben ik iets langer dan 4 weken po en mocht ik van mijn pc gewone bh's dragen. Vandaag naar de stad geweest en heel veel gepast maar niets gevonden!!!

in Hunkemöller bvb moet ik al zeker een f-cup hebben maar dat zat echt helemaal niet goed. Daar zal ik volgens mij niets meer vinden. Mijn borsten voelen nog zo stroef en ben bang om ze teveel op te hijsen. 

En bij veel bh's zit er onderaan een verdikking of extra rand waardoor mijn borsten lager lijken te beginnen.

het enige model dat enigszins mooi zat was een model wat mijn moeder niet zou misstaan (en zij is al een oma). Ik hou het meest van voorgevormde beha's en dit was echt zo'n gewoon los gevalletje.

niet echt sexy dus. Wat een desillusie. Ik die dacht dat ik nu veel mooie setjes zou vinden. Helemaal niets. Nu loop ik nog met die sportbeha.

begin al langer hoe meer spijt te krijgen. Ik vind mijn borsten ineens zo groot nu. Zeker met al die grote cups die ik vandaag heb vastgehad Zou er na 4 weken nog zwelling opzitten? Verminderd het volume bovenin nog een beetje? 

Ook heb ik nog steeds af en toe het gevoel bij een bepaalde beweging of mijn prothese onderin nog wat zakt of dubbel plooit. Echt een raar gevoel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantelle!

wat een domper. kan het me helemaal voorstellen, daar heb je je zoooo op verheugd.... 

ik denk dat het misschien nog wat meer tijd nodig heeft. als ik alleen al kijk dat ik de sport bh 6 weken moet dragen en ik heb al vaker gelezen dat het zelfs na 6 weken lastig was een passende bh te vinden.  nog heeeeeel eventjes wachten denk ik......

en dan straks......bammmmmmm vette bh's scoren!

liefs flupke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantelle,

Zit je niet mee he...mja je wil ook zooooo snel :44:

Denk dat de meeste van ons hier niet zijn geslaagd in het begin met Bh's omdat het nog een soort van harde ballen zijn en nog niet meevormen in je bh! Moet ook eerlijk zeggen dat het ook echt niet lekker zit in het begin met beugels. Tis echt opbouwen voordat ze comfortabel gaan zitten. Ik slaag ook niet bij de hunkemoller ...misschien troost dat je een beetje...op Sapph na dan!! Zou niet naar de cups kijken want "onze borsten" vallen in grotere maten ondanks dat ze kleiner ogen. 

Je borsten zijn nog steeds bezig om zich te vormen en naarmate de zachtheid erin gaat zitten, ogen ze ook anders, voelen ze ook anders en gaan ze steeds meer bij je horen. je laaste foto zag er trouwens heeel mooi uit en zag al een hoop veranderd :35: Je wordt al pro in tietselfies :45: 

Effe volhouden nog en tijd zijn werk laten doen...ook jij loop straks in mooie sexy setjes rond! En als je straks ook je maat en merk weet...oh lalaaaa..dan gaat er wereld open voor je xx

BrownieG

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chantelle:

Vandaag ben ik iets langer dan 4 weken po en mocht ik van mijn pc gewone bh's dragen. Vandaag naar de stad geweest en heel veel gepast maar niets gevonden!!!

in Hunkemöller bvb moet ik al zeker een f-cup hebben maar dat zat echt helemaal niet goed. Daar zal ik volgens mij niets meer vinden. Mijn borsten voelen nog zo stroef en ben bang om ze teveel op te hijsen. 

En bij veel bh's zit er onderaan een verdikking of extra rand waardoor mijn borsten lager lijken te beginnen.

het enige model dat enigszins mooi zat was een model wat mijn moeder niet zou misstaan (en zij is al een oma). Ik hou het meest van voorgevormde beha's en dit was echt zo'n gewoon los gevalletje.

niet echt sexy dus. Wat een desillusie. Ik die dacht dat ik nu veel mooie setjes zou vinden. Helemaal niets. Nu loop ik nog met die sportbeha.

begin al langer hoe meer spijt te krijgen. Ik vind mijn borsten ineens zo groot nu. Zeker met al die grote cups die ik vandaag heb vastgehad Zou er na 4 weken nog zwelling opzitten? Verminderd het volume bovenin nog een beetje? 

Ook heb ik nog steeds af en toe het gevoel bij een bepaalde beweging of mijn prothese onderin nog wat zakt of dubbel plooit. Echt een raar gevoel.

 

Maar maar maar.... Je bent pas 4 weken po!!

echt nog ffies geduld meis, dat komt echt wel, ze veranderen zoveel die 1e paar weken. Is ook heel moeilijk hoor om dat geduld op te brengen, heel lang uitgegekekn naar de operatie, nu heb je eindelijk je boobs en dan moet je nog wachten tot je er echt van kan gaan genieten, maar echt meis, ze worden steeds zachter en gaan beter bij je lichaam passen en dan weet je van gekkigheid niet welke bh je in godsnaam moet kopen want ze passen allemaal en zijn allemaal zo mooi... Echt waar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe tailleert Sapph? Op maat of eerder ruim? En hebben ze daar ook wat grotere slips bij? Of enkel laag uitgesneden broekjes en strings. Zo online lijken ze me allemaal zo klein. Ik wil liever mijn buikje een beetje verhullen haha.

Ik vind ze wel heel mooi en goed van prijs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Chantelle:

Hoe tailleert Sapph? Op maat of eerder ruim? En hebben ze daar ook wat grotere slips bij? Of enkel laag uitgesneden broekjes en strings. Zo online lijken ze me allemaal zo klein. Ik wil liever mijn buikje een beetje verhullen haha.

Ik vind ze wel heel mooi en goed van prijs!

Je hebt ook hele mooie body's met bh's aaneen ;) zoooo sexy!! En Sapph past precies goed bij mij maar zie idd niet hoogsluitende broekjes/shorts. Andere merken wel. Top dat je nu iig wat heb gevonden :35: Succes voor straks met shoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.