Ga naar inhoud

Tara1989 : 26 maart 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo mensen!

ik ben net nieuw hier! Deze zaterdag staat mijn BV ingepland. Eerst totaal niet zenuwachtig, maar na wat verhalen over de pijn etc. nu dus wel! Ik heb nu een 75AA, ben 1.66 en weeg 50 kg. Ik krijg 350/375 cc, maar twijfel heel erg of ik dit straks niet te 'klein' ga vinden.

Verder heb ik een dochtertje van 2,5 jaar oud (dat wordt een paar weken even niet spelen). Ikzelf ben 26 jaar en ik doe krachttraining ongeveer 5 keer in de week.

zelf heb ik nog wat vraagjes..

hoe kun je het herstel bevorderen? Veel rust natuurlijk, maar qua eten?

wanneer ongeveer weer het sporten op te pakken? Ik vind het vreselijk om in bed te moeten blijven liggen. Hoe zijn jullie de dagen doorgekomen?

 

Groetjes Tara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Tara, je hoeft niet perse in bed te liggen, de bank is prima en afw zitten en liggen de eerste dgen, en lopen anders wordt je stijf. 

Qua eten...eiwitten helpen herstellend, maar dat weet je wel. En verder veel thee, water drinken. En ja rust houden. Sporten echt pas oppakken na 6 weken...

tja en wat doe je zoal...heel veel netflix kijken, maar jij met die kleine meid zal je vast niet vervelen! Het is wel handig als je de eerste week hulp hebt in huis, want je huishouden ligt op zn gat, daar mag je veel dingen niet doen....

lekker veel boodschappen doen vandaag!

succes voor morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar . ..ik ben moeder van 4 jonge kinderen. Gelukkig anderhalve weekje bij hun papa. Zelf doe ik ook aan Krachttraining  5 a 6 dagen in de week. Word echt afzien.

Vandaag  krijg ik ze dan.....op stokje bijten en mn tijd uitzitten  hahaha  bijna 2 mnd geen sport poehhhhh 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

2 dagen po van 400 cc dual plane met ronde protheses. Ik had een lege 70A vanwege mijn zwangerschap.

 

ik hoor dat sommige geen band hoeven te dragen, maar waarom de 1 wel en de ander niet? Dit is toch om juist de borsten naar beneden te duwen?

 

ik heb nu 1 carefix Anna BH, maar als ik die wil wassen en laten drogen, mag ik dan even zonder BH zitten? Weet niet of dat erg is..

Hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Ik ben nu 2 weken po en draag sinds de bv gelijk al de borstband. Dat is omdat ze te hoog staan en goed moeten inkapselen. In de avond tijdens het slapen draag ik de annacare. Ik ben geholpen door Dr Hupkens. Als ik de band was en laat drogen is dat geen probleem. Ik draag dan de beha. A.s vrijdag ga ik voor t verwijderen van de hechtingen en hoor dan meer over het dragen van de band en beha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Sanshee:

Hi meis,

Ik ben nu 2 weken po en draag sinds de bv gelijk al de borstband. Dat is omdat ze te hoog staan en goed moeten inkapselen. In de avond tijdens het slapen draag ik de annacare. Ik ben geholpen door Dr Hupkens. Als ik de band was en laat drogen is dat geen probleem. Ik draag dan de beha. A.s vrijdag ga ik voor t verwijderen van de hechtingen en hoor dan meer over het dragen van de band en beha.

Ik ook bij dr Hupkens ja! Ik draag beide.. Band en BH, 24 uur. Ben dus alleen bang om ze beide te wassen en op de verwarming te laten drogen, maar dat dat een paar uur kan duren en is denk ik niet goed zolang zonder BH en band

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Boob1996-A:

Wel een goede vraag! Ik heb eigenlijk geen idee. Heb zelf maar 2 sport bh's aangeschaft voor de zekerheid.

Dat is inderdaad de beste oplossing, maar Diana gabriels zei dat ik deze BH, carefix Anna, maar 2 weken hoef te dragen en daarna over moet gaan naar een andere BH. Weet alleen dan niet wat ze zal aanraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Tara1989:

Dat is inderdaad de beste oplossing, maar Diana gabriels zei dat ik deze BH, carefix Anna, maar 2 weken hoef te dragen en daarna over moet gaan naar een andere BH. Weet alleen dan niet wat ze zal aanraden

Ik zou persoonlijk even niet naar Diana luisteren maar dit overleggen met je pc. Wanneer heb je een afspraak bij hem? En het is een optie om de band en beha toch om en om te wassen zodat je toch je steun hebt. Oh ja en je mag je band iets losser doen in de nacht. Je moet wel voelen dat de band er omheen zit want los mag het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Sanshee:

Ik zou persoonlijk even niet naar Diana luisteren maar dit overleggen met je pc. Wanneer heb je een afspraak bij hem? En het is een optie om de band en beha toch om en om te wassen zodat je toch je steun hebt. Oh ja en je mag je band iets losser doen in de nacht. Je moet wel voelen dat de band er omheen zit want los mag het niet.

Thanks! Ze hadden me voor de controle inderdaad al bij Diana ingepland, maar al gevraagd of dit kan bij de PC. Geeft toch een beter gevoel en weet er veel meer vanaf natuurlijk! 8 april zou nu de afspraak staan, maar even kijken wanneer Hupkens kan. Ik ga het dan inderdaad maar even afwisselen, want niks lijkt me ook niet zo goed.. Dank je! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 maart 2016 om 09:22 zei Sanshee:

Ze hadden mij ook bij Diana ingepland maar ik wilde persé bij mn pc dus dat kon. Hij kan je toch alles beter uitleggen en zeggen wat wel en niet kan. 

Succes. Xxx

Ik wil dus ook perse bij hem, maar nu proberen ze zo.. Als je vragen hebt, zet ze op de mail en dan sturen we het naar hem, maar ik wil gewoon dat hij mij controleert.. Weer contact opnemen dus. Thanks! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 maart 2016 om 09:26 zei veertje:

Ik ben 4 weken po en heb sinds een week een borstband omdat ze maar heel langzaam zakte . Moet de band nu 2 weken overdag dragen maar wat een onding zeg grrrr 

Ja he! Het beknelt heel erg. Ik heb hem heel hoog zitten en strak.. 24 uur pd aan. Snachts doe ik het dan iets losser, anders lukt het niet zo goed om te slapen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 dagen po en ik vroeg me af of het goed is om je borsten wat te masseren met olie bijv (behalve de wondjes natuurlijk) of beter juist vanaf blijven?

Kun je na je genezing ook een push up BH kopen of zorgt dit ervoor dat je siliconen weer omhoog gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Je mag je borsten heel voorzichtig insmeren met bodylotion of olie om je huid iets soepel te houden ( en dan idd niet de hechtingen/wondjes) maar je mag de eerste 6 weken niet masseren,dit omdat het kapsel in de eerste 6 weken word gevormd, en je door te masseren dit proces gaat verstoren.

Het word eigenlijk afgeraden om het eerste half jaar tot een jaar een push-up te dragen ,maar het is beter om deze vraag even te stellen aan je eigen pc,want iedere pc heeft andere richtlijnen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt aan wat je chirurg adviseert. Als hij niet aangeeft dat je moet masseren zou ik het niet doen. Insmeren van de littekens mocht bij mij pas als de littekens dicht zijn. Maar lees dat dat voor sommige weer anders is.

Bel even met je kliniek als je het zeker wilt weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

ik ben nu 6 dagen po en heb 24 uur per dag mijn carefix Anna BH en band om gehad op best strakke stand.

soms heb ik het even uit (wat een bevrijding!!) maar dit zijn een paar minuten.

Houden jullie je hier ook zo precies aan? Of laten jullie het soms ook een tijdje 'los' hangen :viannen_76:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!  Bij mij zeiden ze het verband zoveel mogelijk dragen maaaaaar niet te strak.  Een comfortabele druk is voldoende!  (comfortabel is het nooit,  ze zei dat het niet als corset moest worden gedragen).  

Geen idee hoelang ik dit moet dragen maar ik doe het zo lang mogelijk! Binnen 2weken ga ik terug voor mijn verband en draadjes en dan vraag ik het eens na ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 april heb ik controle bij Diana. Ze zeiden eigenlijk niks over de band. Hupkens kwam na de operatie kijken en zei toen dat de band wat los zat. Van iemand anders hoorde ik weer dat de band strak moet. Ik probeer zolang mogelijk strak, maar met slapen, doe ik de band wat losser. Als ik alles ff uitdoe, zie je wel heel goed de strepen lopen van de BH en band..

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij is gezegd de band echt 6 weken lang te dragen. bij hoge uitzondering mag hij een keer eventjes af. als je bv op een terrasje zit met een leuk jurkje...

maar ze doen hem bij mij veel lager dan in het filmpje hier op het forum. daar word ik dan weer onzeker van. ben nu 11 dgn po en heb er nog niet al teveel last van.

ik denk dat je het beste altijd het advies van jouw arts kunt volgen. dat doe ik wel....heb hem niet voor niets gekozen.....

flup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

ik ben nu 9 dagen po en vind mijn borsten precies mooi qua grootte. Ben alleen bang dat ze nog gaan slinken ofzo.. Gisteren mijn omvang gemeten en die was 90 cm. Ik hoop dat het zo blijft (groter mag ook, maar dat zal wel niet :( )

hoe is dit bij jullie?

ook heb ik ontzettend veel pijn in mijn linkerborst. Eigenlijk al vanaf het begin is mijn linkerborst het pijnlijkst, maar eerst was het meer de zijkant/onderkant, nu echt in m'n borst.. Is dat normaal?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.