Ga naar inhoud

Diva11 : 2juli 2010: Dr.Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Gast diva11

Aanbevolen berichten

hallo allemaal heb vandaag mijn consult gehad bij dr.hoogbergen in de veldhuis kliniek in eindhoven,is allemaal goed verlopen en hebben gelijk een datum geprikt 2 julie word mijn grote dag 225cc anatomisch onder de borstspier ben wel benieuwd of er meer zijn die deze maa cc's hebben genomen? ik kan de daagjes al gaan af tellen 2 weekjes zijn zo om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diva,

Wat leuk om te horen!!

Krijgen we dezelfde PC, alleen ik moet nog super lang wachten :103: Maar goed dat ging niet anders.

Ik ben erg benieuwd naar je verslagje straks.....

Nog twee weekjes maar....

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diva,

welkom :)

wat spannend,dat is al bijna ja,en de dagen vliegen voorbij wat dat betreft,al zal je de laatste dagen daar anders over denken :D

wat heb je van jezelf aan cup?

en wou jezelf anatomische of is dat door je arts besloten?

sucses met aftellen de dagen...

greetzz moontje

veel post en lees plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diva

Welkom hier op het forum! :43:

En je datum is ook al snel zeg,spannend!

Ik ben ook in de velthuiskliniek in Eindhoven geholpen

maar dan door Dr. Tits hihi. :3:

Het aftellen kan beginnen voor jou....

maar hier intussen op het forum hangen is kei gezellig.

Groetjes Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal djw voor jullie leuke reacties,ben ondertussen flink aan het snuffelen geweest,en heb inmiddels ondekt dat anatomisch 225cc onder de spier toch wat klein is :68: ben vrij tenger met een aatje maar wil het natuurlijk ook kunnen zien erna mischien kunnen jullie mij een beetje helpen? maar wil wel een leuke b cup krijgen dus zie jullie reacties graag tegenmoed alvast bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diva,

Welkom!!! :54:

Ik heb zelf 200 cc anatomische boven de spier gekregen, als je m'n foto's wilt zien, stuur me dan effe een pbtje! Ben hiermee van een 70A/AA naar een 70C gegaan, en je ziet zeker het verschil met ervoor, dus dat gaat wel goed komen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal ga vandaag nog 1x passen en kijken of er toch iets meer in kan pfff begint nu eg te kriebelen nog 8 daagjes en dan is het zover hou jullie op de hoogte gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend !

Ik ga zelf ook nog een keer voor de po passen, ben beniewd of we op de eerste keuze blijven...

Gek is dat he, je blijft twijfelen of je het nu wel goed doet ?!

Succes vandaag !

Groetjes angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diva11

heb je net even een bericht gestuurt,of je even de kliniek en arts wilt vermelden :1bouncingboobs: dan zetten we dat even in je titel,is handiger volgen.

en jee,passen,ja dat vond ik toen ook zo ontzettend spannend,al het helaas bij MIJ een heel ander beeld gaf dan achteraf de werkelijkheid.

sucses en lees graag wat het word,spannend......

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal ben vandaag nog 1 x geweest passen en heb toch voor een maatje meer gekozen we hadden 225 cc anatomisch achter de borstspier staan maar het word nu 260cc meer kon ook niet bij mij nog 8 daagjes en dan eindelijk krijg ik ze begint nu al te kriebelen maar hou jullie op de hoogte.gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diva,

Fijn dat je nog eens hebt kunnen gaan passen, beter eens te veel dan eens te weinig! :3: Nu ben je zeker dat je krijgt wat je graag wilt en als dat het maximum is wat mogelijk is hoef je achteraf ook geen spijt te hebben dat je niet groter hebt genomen, geeft je vast een geruster gevoel!

Nog maar een weekje aftellen, yiihaa, dan heb je ze! :43: Spannend!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diva,

Alvast veeeeeeel succes gewenst voor morgen!!! :1bouncingboobs: Hoop dat alles je goed zal meevallen! Nog een goed laatste nachtje zonder :1boobs: !

En is alles thuis zo'n beetje aan de kant? Hoe is 't met de zenuwen? Alles onder controle? Wanneer ben je aan de beurt?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ben ik nog ff ja het is raar maar ben helemaal niet zenuwachtig nog 1 nachtje slapen en morgen om 11 uur is het dan zover heb hier in huis al alles op orde dus doe lekker rustig aan vandaag ga op tijd mijn bedje in vanavond ben gelukkig een goede slaper en we zien morgen wel hoe het gaat hou jullie op de hoogte gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

je laatste Acup dagje :1bouncingboobs:

eindelijk is het dan zo ver morgen,spannend.

ben je er al klaar voor?

nog even alles doen wat je moet doen want erna heb je 6weken rust :rolleyes:

je zult een mooie cup overhouden met 260cc.

wil je alvast veel sterkte en sucses toewensen voor morgen....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

gm allemaal hier ben ik dan ik heb ze ben zo blij ff een klein verslagje de operatie is goed verlopen was gister om half 3 alweer thuis heb lekker met mijn mannetje voetbal gekeken veel bezoek gehad en ben tegen 11 uur na bed gegaan en heb geslapen tot 7 uur voel natuurlijk wel druk maar het is goed uit te houden weet niet of het nog erger gaat worden dat is afwachten maar ben er verder heel goed aan wil graag foto's maken maar durf nog ff mijn bh niet uit maar ze komen wel ga nu ff de bank op jullie horen van mij gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diva,

GEFELICITEERD!!! :64: Fijn dat alles goed is verlopen! :101: Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen! Hoop dat de pijn zo draaglijk blijft voor je! Je hebt blijkbaar ook al goed 8 u aan één stuk kunnen doorslapen, dat zal je wel deugd gedaan hebben! :100: Geniet van je nieuwe aanwinsten :55: en als je er klaar voor bent zie ik je foto's graag tegemoet!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diva,

Nog gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Hoe gaat het nu met je?

Hoe vond je dokter van Hoogbergen?

Ik mag vrijdag a.s. nog een keer gaan passen. Erg spannend wat er uitkomt :141:

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo hier ben ik weer ff ben nu 5 dagen po ben er heel goed aan alleen wat stijfjes het zit ook allemaal strak moet er zo aan wennen heb al een foto geplaats maar weet niet of het gelukt is ga zo ff kiijken weet ook niet precies hoe het allemaal werkt ga nu ff een stukje wandelen tot snel weer gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.