Ga naar inhoud

gertaschrude : 27 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben nu al een tijdje niet meer actief geweest op dit forum. Maar ik nu ben al een tijdje mijn volgende prothesewissel aan het plannen. Gisteren ben ik eindelijk op consultgesprek bij dr. Plovier geweest. Mijn plan was mijn huidige 615cc te upgraden naar iets tussen de 1000 en 1500cc. Maar toen ik dan uiteindelijk de 1050cc protheses in mijn handen hield leken me deze we echt groot zat ;-) Dus die gaan het worden voor mij. Dr. Plovier was heel aardig en ik kreeg echt een heel goed gevoel bij hem.

Nu moeten we nog plannen wanneer het allemaal gaat gebeuren. Maar dit jaar of volgend jaar krijg ik dan eindelijk mijn nieuwe boobies :-))

Nu heb ik nog een vraag aan alle meiden hier die ook rond de 1000cc hebben: Lukt het jullie met deze maat nog ze in het dagelijkse leven een beetje te verbergen? Nou ben ik sowieso niemand die zich al te sexy kleed en draag meestal toch wijde truien en blousen, maar een beetje zorgen maak ik me hier toch wel over. Ik wel gewoon niet dat iedereen altijd naar mijn borsten staart. Thuis kan ik ze niet groot genoeg hebben, maar op straat wil ik ze ook een beetje kunnen "downdressen".

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me jou wel ;). Leuk dat je nu gaat wisselen - veel succes alvast!

En met betrekking tot je vraag...Ja dat kan. Sowieso is het al een wereld van verschil of je huid laat zien (décolleté) of niet.

Daarnaast natuurlijk je kleding gewoon zorgvuldig uit kiezen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik reageer maar heb niet zoveel cc, i wish whahaha

En denk niet dat je ze kan verbergen maar...je kan je er wel op kleden! Denk persoonlijk als jij je er classy op kleed dat mensen eerder denken " zo die heeft borsten maar ze staan haar wel goed" En mensen zullen altijd kletsen en een mening hebben, tis hoe jij ermee omgaat! Ook wil 1050cc niets zeggen als dat in verhouding is met je lichaam, dan valt het ook niet op! En is het niet in verhouding..tja dan heb je gewoon big boobs! Naar mijn inziens niets mis mee!! Als jij ze met zelfvertrouwen draagt en gezond en gelukkig ermee bent, gewoon voor gaan :35: 

Succes met de volgende stap en op naar mooie boobs :) 

BrownieG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai spannend hoor. Ik vraag me dan alleen vaker  af bij zulke grote maten of je dan niet enorme rugklachten krijgt :blush:. Verder denk ik dat je met blousjes mooi kunt verbergen en classy look kunt geven.. Veel succes!!! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor,ik heb zelf ook 1050 cc en kan ze perfect "verstoppen"als dat nodig is...kan ze natuurlijk ook extra in de kijker zetten haha maar dat doe ik zoiezo niet als ik buiten ga...

Je kan je er dus zeker op kleden dat mensen je niet als bezienswaardigheid zullen bezien...1050 cc klinkt mischien veel maar eigenlijk valt dat echt reuze mee hoor...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Barb wire:

Ja hoor,ik heb zelf ook 1050 cc en kan ze perfect "verstoppen"als dat nodig is...kan ze natuurlijk ook extra in de kijker zetten haha maar dat doe ik zoiezo niet als ik buiten ga...

Je kan je er dus zeker op kleden dat mensen je niet als bezienswaardigheid zullen bezien...1050 cc klinkt mischien veel maar eigenlijk valt dat echt reuze mee hoor...

xxx

super. thanks voor je reactie. ik ben echt blij dit te horen. want toen ik bij de doc gisteren een kilo silicoon in mijn handen hield, dacht ik toch echt wow. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Barb al zegt, je hoeft je echt geen zorgen te maken hierover (ik heb zelf wat meer cc). Mocht je nog tips 'nodig' hebben, laat het maar weten. 

En je hebt al 615cc hè, dus het is minder shockerend, dan wanneer je van 0 naar 1050cc zou gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Love_boobies:

Ik herinner me jou wel ;). Leuk dat je nu gaat wisselen - veel succes alvast!

En met betrekking tot je vraag...Ja dat kan. Sowieso is het al een wereld van verschil of je huid laat zien (décolleté) of niet.

Daarnaast natuurlijk je kleding gewoon zorgvuldig uit kiezen.

xx

 

dank je voor je reactie. nee huid laat ik echt nooit zien. ik heb bijna geen kleding met decolletee. het enige waar ik me zorgen om maak zijn passende behas te vinden. ik heb nu al 75 G. dus dat wirdt vast heeeeel moeilijk. maar het is het me wel waard, als ik daarvoor mijn droomboobs krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, gertaschrude said:

dank je voor je reactie. nee huid laat ik echt nooit zien. ik heb bijna geen kleding met decolletee. het enige waar ik me zorgen om maak zijn passende behas te vinden. ik heb nu al 75 G. dus dat wirdt vast heeeeel moeilijk. maar het is het me wel waard, als ik daarvoor mijn droomboobs krijg.

Als het zo ver is en je kunt echt geen bh vinden, laat het dan even weten. Kan ik je mee helpen als je dat zou willen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

super, dank jullie wel allemaal. ik ben blij te horen, dat het toch nog wel mogelijk is zich enigzins 'incognito' op straat te kunnen bewegen, zonder enorm op te vallen. daar was ik toch een beetje bang voor. 

en ook super bedankt voor jullie aanbod voor hulp met behas. ik heb alvast een beetje bij webshops gespeurd... het schijnt echt mogelijk te zijn. alleen de hunkemoller zal wel verleden tijd zijn :-(.

 

xx en fijne pasen allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt echt van de kleding af die je draagt, als het er too much uit ziet doe ik gewoon een leuke sjaal erbij.

Bh `s scoor ik het best bij Zeeman, heb ook zonder beugel en niet voorgevormd gekocht bij  de Hunkemuller.

Draag een 95E, enigste probleem is soms dat een jasje od niet dicht kan, dan zoek ik gewoon verder.

Ik was al breed van boven, waarschijnlijk ben jij wat smaller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens nog een vraagje: Heeft iemand hier een tepellift gehad? Volgens dr. Plovier zijn er namelijk twee mogelijkheden:

Hij zou gewoon het oude litteken weer kunnen gebruiken om het implantaat te plaatsen of een kleine tepellift doen en dan het implantaat via een sneetje boven mijn tepel plaatsen. Dat zou het voordeel hebben, dat hij mijn tepel nog een paar centimeters naar boven kunnen liften. Daardoor zouden mijn borsten iets minder gaan hangen en nog voller en ronder lijken. Ik ben alleen bang dat het misschien moeilijker geneest of ik misschien het gevoel in mijn tepels zou kunnen verliezen.

Ik weet nu niet zo goed wat beter zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het zeker doen! Ik heb wel wat dames voorbij zien komen met een benelli lift maar niet die van jou. Wel geplaatst via de tepel. Het gevoel kan je altijd verliezen, ook bij onder de borst.... En de tepel gaat niet los toch? 

en Plovier kan goed knutselen, als hij zegt dat het mooier wordt zo.... Je gaat er wel lang mee doen dan toch?

ik ben heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ik heb ook een tepellift gehad bij Plovier, ik had tubulaire borsten en hij zei om het beste resultaat te bekomen dit beter was.. Ik was daar toch wel tevreden over .. Was mooi en goed genezen , hopelijk deze keer weer , want hadden samen besproken ditzelfde litteken nu opnieuw te gebruiken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2016 om 19:08 zei Aardbeitje:

Ik heb een tepellift gehad bij plovier, en mag terug voor een correctie dit keer bij Nio.
Zelf ben ik niet tevreden over de tepellift van plovier, maar dat is mijn mening....

Dat is balen. Waar ben je er precies niet tevreden over dan? Ik zie bij jou maar een foto, en dat ziet er echt supergoed uit (ook al is het een beetje onscherp).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik mijn consult bij Dr. Plovier. Helaas moet ik zeggen dat dit niet helemaal goed voelde. Hij was best ongeduldig en nam nauwelijks de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Hij was erg ongeorganiseerd, wist niet meer wie ik was en waarvoor ik er opnieuw kwam. Ik weet nu niet zo goed wat ik hiermee moet. 

Waarschijnlijk zal ik toch nog een consult bij Dr. Nio aanvragen. Balen, want door de kapselverharding wordt mijn linkerborst steeds harder en groter. Ik wil er zo snel mogelijk iets aan doen.:(

Ik kan alleen nauwelijks foto's van Dr. Nio's werk vinden. Zouden jullie Nio-meisjes misschien jullie foto's met mij willen delen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Wat een vreemd consult, hoor je niet vaak van deze tietatovenaar! Maar komt wel eens bij de beste chirurgen voor want, lees ook wel eens dat iemand dit ervaart bij Nio. Gelukkig komt dit zelden voor. Persoonlijk zou ik er nog een mail aan wagen en aangeven " dat ik mij niet echt prettig voelde bij het consult omdat......maar genoeg vertrouwen erin heb om u nog enige vragen per mail te stellen" bla bla bla... Wel voorzichtig aangeven dat je enigzins teleurgesteld bent maar alsnog effe duidelijkheid wenst en sowieso...effe bij die andere tietengoeroe op visite gaan. Zeker nu met je harde pijnlijke borst :(

Ik kan je wel toevoegen aan mijn album maar heb dus niet dit aantal CC he ;) Er zijn wel een aantal Niootjes bijgekomen met deze maat prothesen, als je rechtsboven 1050 Nio invoert, komen ze eruit en kun je ze wellicht een pb-tje sturen? Moet zeggen dat hij prachtig werk levert en ook ik ben tevreden. 

Sterkte met je borst en hopelijk een beter consult bij Nio!

Groetjesss

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.