Ga naar inhoud

gertaschrude : 27 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei gertaschrude:

 

Ik kan alleen nauwelijks foto's van Dr. Nio's werk vinden. Zouden jullie Nio-meisjes misschien jullie foto's met mij willen delen?

 

 

Er is een heel topic waarin meiden die door Nio geopereerd zijn, zich wat verzamelen. Misschien dat je deze meiden kunt benaderen?
Op de laatste pagina's heb je uiteraard de meeste kans op actieve leden :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei gertaschrude:

Ja, ik vond het ook heel raar. Hij is op zich heel beleefd, maar toch voelde ik me niet erg serieus genomen. De eerste keer was hij heel anders. Hij ging echt meedenken, advies geven etc.

Jammer maar probeer bij Nio en kijk hoe dit aanvoelt en wat ik zei, gooi anders nog een mailtje er achteraan met specifieke vragen. Zal wel niet z'n dag hebben gehad? Geen idee.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Een kleine Update: ik zal mijn heroperatie bij dr. Nio ondergaan. Ik had met hem een telefonisch consultgesprek en heb hem foto's gestuurd. Hij heeft me van een tepellift afgeraden omdat ik anders lelijke langgetrokken tepels zou kunnen krijgen. Mijn gewenste maten waren geen probleem. 

Nu nog een definitieve datum prikken. Ik heb er een goed gevoel bij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 6-7-2016 om 07:34 zei gertaschrude:

Een kleine Update: ik zal mijn heroperatie bij dr. Nio ondergaan. Ik had met hem een telefonisch consultgesprek en heb hem foto's gestuurd. Hij heeft me van een tepellift afgeraden omdat ik anders lelijke langgetrokken tepels zou kunnen krijgen. Mijn gewenste maten waren geen probleem. 

Nu nog een definitieve datum prikken. Ik heb er een goed gevoel bij.

 

Succes deze week bij Dr.Nio.

Misschien is het handig om je topic te veranderen naar Dr.Nio ( of heb ik hier overheen gelezen).

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ank:

Succes deze week bij Dr.Nio.

Misschien is het handig om je topic te veranderen naar Dr.Nio ( of heb ik hier overheen gelezen).

xx Ank

Ik heb echt geen idee hoe dat moet. Ik heb al heel lang hierna gezocht maar kan geen functie vinden om de naam van je topic te veranderen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei gertaschrude:

Ik heb echt geen idee hoe dat moet. Ik heb al heel lang hierna gezocht maar kan geen functie vinden om de naam van je topic te veranderen :-(

Kun je zelf niet, doen wij :)

Als je me hier nog even wil melden wanneer en w aar en bij wie, dan veranderen we je titel. (Hoef ik niet je hele topic door te zoeken :) )

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Weet hier misschien iemand, waar ik online een Crisalix-simulatie kan maken met implantaten boven de 1000cc? Bij bergman stopt het op de een of ander manier bij 800cc en kan ik ook alleen maar een Allergan Natrelle implantaten kiezen?!

 

Ik wil er ook best voor betalen, maar ik weet gewoon niet waar dat kan.

 

Bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik ben even een tijdje niet meer veel online geweest omdat ik gefrustreerd was door een heel traag herstel van mijn laatste operatie.

De hechtingen gingen iedere keer ontsteken bij het oplossen en ik moest twee antibiotica kuren nemen. Waarschijnlijk was het helemaal niet zo erg, maar kreeg er enorm stress van, omdat ik bang was voor een ontsteking en eventuele verwijdering van het implantaat.

Ik had dus eigenlijk gepland om voor 1050cc implantaten te gaan maar kreeg op het laatste moment toch een beetje koude voeten. Dr. Nio adviseerde bij mij 825cc en ik ben er dan ook maar voor gegaan. Helaas bleek tijdens de operatie dat er in mijn verharde borst zo'n 350cc vocht zat. Deze 350cc plus de 615cc implantaten, die ik destijds had waren dus al 965cc in totaal.

Hierdoor is nu met de 825cc de pocket waarschijnlijk te groot en draaien de implantaten vaak als ik bijvoorbeeld ga bukken onder de douche. Ik kan ze vrij makkelijk weer terug draaien en het doet geen pijn, maar een fijn idee is het niet...

Ik had al contact met dr. Nio en hij zei dat het probleem zou kunnen verdwijnen als het capsel weer aan wordt gemaakt en steviger wordt (het capsel werd tijdens de laatste operatie verwijderd omdat het verhard was). Als het niet beter wordt, zou je of kunnen kiezen voor grotere implantaten, die het kapsel dus wel mooi vullen of kiezen voor een borstlift met implantaten, alhoewel hij wel zei, dat de kans op infecties bij een lift met grote implantaten vrij hoog is.

Kent iemand hier het probleem van draaiende protheses? Wat zouden jullie doen? Grotere implantaten? Lift? Pfff... ik weet het inmiddels niet meer. Ik heb er geen zin meer in. Ik hou heel erg van grote borsten maar heb nu eigenlijk even geen zin meer in weer een operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Jeetje wat een ellende dat het nog niet goed is, maar wat ik niet helemaal begrijp :  waarom is dan tijdens de operatie je pocket niet verkleind? Want dan was waarschijnlijk alles helemaal goed gegaan, en zou de prothese geen kans meer hebben om te draaien.

En het is natuurlijk wel zo dat des te meer er geopereerd word, des te groter de kans kan worden op complicaties.

Als ik jou was zou ik eerst inderdaad nog iets verder herstellen, goed je sport bh blijven dragen, omdat deze toch de meeste steun geeft, en misschien op deze manier de protheses iets meer in gaan kapselen, en hopelijk lost alles zich vanzelf op, want ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het een beetje zat bent, en ik denk ook dat je jezelf ook in je koppie eerst even een beetje rust moet gaan gunnen. 

En dan kun j, als het na een tijd nog steeds niet lekker zit, en de protheses blijven draaien, weer een afspraak maken en dan weer eens alles goed bespreken.

Wil je wel een lift? Wil je misschien een lift en iets kleinere protheses? en zo zijn er misschien nog meer opties.

Maar denk dat het voor nu allemaal te veel stof is om over na te denken.

Sterkte meis, 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie. Ja, ik ga sowieso nog even wachten met een beslissing, kijken of de implantaten over 3-4 maanden nog steeds draaien.

Een lift wil ik liever niet. Maar als het dan toch ooit moet, wil ik in ieder geval geen kleinere implantaten, maar eerder grotere. Ik hou gewoon van groot ;-) 

Hopelijk komt het nog goed. 

Als er nog iemand een tip heeft of zelf ervaring hiermee heeft gemaakt hoor ik het graag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.