Ga naar inhoud

ervaringen met kliniek Diana Gabriels?


Wannie

Aanbevolen berichten

Hi lady's!

Zijn er dames met ervaringen bij kliniek Diana Gabriels? Las wel dat er problemen waren met plannen qua operaties? Is dat een enkele ervaring? of delen veel personen deze mening? Wat voor protheses/ silicone gebruiken zij? wat is een goede prothese?  Ik zelf wil graag een borstvergroting maar moet wel betaalbaar zijn want ik heb geen grote spaarrekening... Nu wil ik natuurlijk wel bij een betrouwbare hygiënische kliniek terecht en niet bij Beun de Haas ;-)

Ik hoop op veel reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou ze doet de operaties niet zelf hoor! Dat nog net niet! :D

de reacties hier zijn vrij wisselend.....Diana is een tussenpersoon en geen arts en dat heeft ze zelf af en toe niet door... Ze beloven ook operatiedata die dan ineens niet blijken door te kunnen gaan.....allemaal heel lastig voor jou als klant...Soms gaat het ook goed :huh:...Nou weet ik het niet van allemaal maar volgens mij zijn veel van de pc's die via Diana werken wel ok. Lees even wat ervaringen hier en misschien kan je ook bij 1 van hun terecht voor consult maar dan direct en niet via via....en volgens mij scheelt dat nauwelijks in prijs...las laatst iets over 150 E verschil......

ik zou zowieso adviseren om meerdere consulten in te plannen en je goed in te lezen op dit forum.

succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij praktijk gabriels is inderdaad niet altijd alles op tijd....

En de artsen zijn geen beun hazen, dat gelukkig niet ! 

Ik moet zeggen dat bij mij toch niet echt wat gebeurt is, maar bij sommige wel....

Bij mij is 1 keer datum verplaats naar 3 dagen later...

Behandeling en de rest is gewoon wel goed....en ik heb diabetes en daar was ook alles voor goed geregeld.

 

Succes met je keus !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig niet veel problemen gehad....eind november gesprek bij Diana gehad. Stelde voor 375cc. Afspraak gemaakt voor consult met dokter Straten begin jan. (aanrader) en ook gelijk de operatiedatum vastgelegd begin maart. Ik heb de afspraak zelf een keer verzet van begin jan naar eind jan. Maar kreeg wel een aantal smsjes dat de oude afspraak van begin jan nog in stond. Paar keer gebeld maar de nieuwe afspraak stond er goed in. Dokter straten zei ook 375 cc rond hp dp. Nog een aantal keer gebeld en t vervelende is dat je eigenlijk naar diana moet bellen i.p.v. naar de kliniek zelf en dat vind ik vervelend. 7 maart was mijn dag en wilde toch graag t grootste. Dus er is 400 in gegaan. Als ik het over kon doen had ik wss ook rechtstreeks voor die paar 100 euro meer kliniek Heyendael zelf gegaan. Veel dichter bij en je kunt gewoon zelf contact met ze opnemen. Morgen controle en naar diana is voor mij 2 uur rijden. Kliniek zelf maar n half uurtje...

Dokter straten is zeker een aanrader!!! Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een van die mensen die op ok dag naar huis is gegaan zonder nieuwe boobs. Vanwege een communicatie fout was er niet bekend dat ik niet geopereerd mocht worden. Ze kwamen er pas achter toen ik me melden... dus toen mocht ik weer naar huis..

 

Hoe ze met de situatie om gingen was ook absoluut onprofessioneel en ben heel blij dat ze mijn centen uiteindelijk niet heeft.

 

Ben bij olvg door dr Nio uiteindelijk geopereerd en hij heef mij echt droom boobs gegeven.... al zeg ik het zelf :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MS_yvonnevk:

Ik heb gelukkig niet veel problemen gehad....eind november gesprek bij Diana gehad. Stelde voor 375cc. Afspraak gemaakt voor consult met dokter Straten begin jan. (aanrader) en ook gelijk de operatiedatum vastgelegd begin maart. Ik heb de afspraak zelf een keer verzet van begin jan naar eind jan. Maar kreeg wel een aantal smsjes dat de oude afspraak van begin jan nog in stond. Paar keer gebeld maar de nieuwe afspraak stond er goed in. Dokter straten zei ook 375 cc rond hp dp. Nog een aantal keer gebeld en t vervelende is dat je eigenlijk naar diana moet bellen i.p.v. naar de kliniek zelf en dat vind ik vervelend. 7 maart was mijn dag en wilde toch graag t grootste. Dus er is 400 in gegaan. Als ik het over kon doen had ik wss ook rechtstreeks voor die paar 100 euro meer kliniek Heyendael zelf gegaan. Veel dichter bij en je kunt gewoon zelf contact met ze opnemen. Morgen controle en naar diana is voor mij 2 uur rijden. Kliniek zelf maar n half uurtje...

Dokter straten is zeker een aanrader!!! Succes xx

Bij praktijk gabriels is inderdaad niet altijd alles op tijd....

En de artsen zijn geen beun hazen, dat gelukkig niet ! 

Ik moet zeggen dat bij mij toch niet echt wat gebeurt is, maar bij sommige wel....

Bij mij is 1 keer datum verplaats naar 3 dagen later...

Behandeling en de rest is gewoon wel goed....en ik heb diabetes en daar was ook alles voor goed geregeld.

 

Succes met je keus !

 

 

 

 

 

Dr straten is zeker aanrader....over deze arts is verder niks verkeerds te zeggen....doet zijn eerk ook prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag het me ook af, hoe kunnen zij nou een borstvergroting van rond de 2600 euro aanbieden als de overige klinieken minimaal 3800-4100 euro ervoor vragen. Ik vind het vreemd.. Ik Spaar dan liever door!! :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

De protheses zijn goedkoper omdat Diana met veel klinieken samen werkt en zei dus groot inkoopt waardoor ze de prijzen dus goedkoper kan maken dan anderen. Zo heb ik dat begrepen. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

Hai meis,

Ik vind het best moeilijk om hier een oordeel over te geven uiteindelijk, maar hier komt het :  

Ik ben zelf via DG geopereerd, terwijl, als ik heel eerlijk ben, daar achteraf toch wel spijt van heb. 

Zolang je, naar mijn mening, makkelijk in elkaar zit, is het prima via DG . Zodra je complicaties krijgt wordt het een ander verhaal.

De intake met Diana was een leuk gesprek, ze was heel vriendelijk, maar qua advies................. Ik zei dat ik geen barbie borsten wilde, heb één maat gepast, vond het mooi en de cc's werden genoteerd. Achteraf denk ik dan pas, waarom niet nog meer maten laten passen om zeker te zijn? Dat is uiteindelijk ook in hun voordeel : meer tevreden klanten en scheelt tijd (extra consulten vanwege twijfel over de maat). Bovendien is er totaal niet over profielen gesproken, niet door Diana en niet door pc, terwijl dat heel belangrijk is. 

Na mijn borstvergroting, je voelt m al aankomen, was ik niet tevreden na de hersteltijd. Maat was veel kleiner dan bij de passessie, maar, veel erger, borsten waren enorm ongelijk. Gelukkig nam pc het direkt serieus en zei gelijk dat dat hersteld zou worden. Omdat ik de maat te klein vond, dan maar direkt een maatje groter (wat ik niet had gedaan als ze gelijk waren geweest hoor, maar als je toch onder narcose moet.......... ). Dus een revisie met prothesewissel ingepland. Uiteraard was de revisie gratis, maar de protheses moest ik betalen.  

Nu heb ik de revisie ondertussen gehad en ze zijn nog niet gelijk !!! Het verschil is wel kleiner dan ervoor, maar ik word hier niet blij van. Bij de controle kon ik duidelijk aan de pc merken dat hij het maar aanstellerij vond (hij vond het verschil heel klein ).  Hij zei dat, als ik het onverdraaglijk vond, ik dan over een aantal maanden weer kan, maar dan met het risico op een te lage borst...............

Je begrijpt dat ik heeeeeel erg hoop dat die ene borst nog zakt , zodat alles gelijk komt. Want om een derde operatie door dezelfde pc te laten doen................... 

IN totaal heb ik nu 3400 euro betaald (2600 + 800 ).

Ze zijn echt wel  vriendelijk en kundig allemaal, maaaaaar, het is te veel lopende band werk geworden om je alle aandacht te geven die nodig is, vóór en ná de operatie. 

Vind het best rot om dit hier zo neer te zetten , wil niemand afbranden zeg maar, maar dit is gewoon wat ik heb meegemaakt en ik kan het niet mooier maken dan het is. Als leek vraag je je toch af of een en ander voorkomen had kunnen worden......... 

Succes met je beslissing ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag (16-4) mooie nieuwe boobs dankzij Hupkens via Gabriels.

Ik ben erg tevreden, over zowel het voortraject als de dag van de behandeling zelf. Over nazorg kan ik nog weinig zeggen, behalve dat ik zondag door praktijk Gabriels werd gebeld met de vraag hoe het ging qua pijn en hoe het zaterdag was verlopen. Dat vind ik wel attent.

Ik heb ondanks dat ik enkele negatieve ervaringen had gelezen over praktijk Gabriels (beter gezegd over Diana en haar dochter), toch voor die praktijk gekozen, omdat de gesprekken mij goed zijn bevallen en ik een goed gevoel had bij Hupkens. Ook het feit dat 2 vriendinnen via die praktijk zijn geholpen en nu nog steeds zeer tevreden zijn ( 1 bijna 2 jaar later en de ander half jaar later) heb ik meegenomen in mijn uiteindelijke beslissing . En tot slot vanwege de gunstige ligging vanaf mijn huis en de gunstige prijs (deze laatste 2 hebben uiteraard minimaal meegewogen, maar waren ook weer niet betekenisloos).

Ik denk dat er geen 1 kliniek is met 100% klanttevredenheid. Elke kliniek heeft wel patiënten met negatieve ervaringen in het voortraject of ontevredenheid over het resultaat. 

Ik zou goed inlezen op dit forum, 2 of consulten inplannen en dan op gevoel én met verstand een keuze maken.

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Girll:

Ik ben afgelopen vrijdag via Diana Gabriels geopereerd door P. Hupkens. Ik ben zeer tevreden! Geen kwaad woord zul jij van mij horen :-) 

Bedankt voor je reactie! Ben benieuwd naar het verdere verloop. Straks met een mooie boezem de zomer in! Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb ook via Diana Gabriels een afspraak  gemaakt. In Uden in het Berne kliniek een consult gehad met haar Dochter. Ze nam echt alle tijd voor mij en gaf veel informatie. Heb nu een afspraak staan 16 juni bij Bas Rysavy waar tevens mijn afspraak met hem ook allemaal heel goed verliep.  

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei cianty:

Hey ik heb ook via Diana Gabriels een afspraak  gemaakt. In Uden in het Berne kliniek een consult gehad met haar Dochter. Ze nam echt alle tijd voor mij en gaf veel informatie. Heb nu een afspraak staan 16 juni bij Bas Rysavy waar tevens mijn afspraak met hem ook allemaal heel goed verliep.  

 

Groetjes

Spannend!  Laat je horen hoe het is verlopen?  Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik ben begonnen bij Diana maar heb uiteindelijk toch gekozen voor de privé kliniek van Frans Straten. Zelfde chirurg alleen andere voorwaarden. Heb ook maar 300 euro meer betaald en tot de dag van vandaag geen spijt.

Belangrijk om te weten is het volgende

  • Bij Diana zitten goede en erken chirurgen waarvan meeste een eigen praktijk hebben (ene ook voor 2600 andere voor 3150 met garantie!! Etc)
  • Je werkt via een tussen persoon dus bij eventuele complicaties zou je nooit direct met de pc spreken maar adviezen krijgen van niet medische mensen.
  • Je controles zijn 9 van de 10 keer van niet medische mensen
  • de administratie is niet op orde, je medische gegevens kunnen bij een ander te recht komen, afspraken worden niet doorgegeven en vaak is er een wachttijd van 1,5 uur. 
  • De meeste PC's worden zo volgeboekt dat ze worden gekort in hun operatie tijd waardoor ze je afraffelen. (Overigens niet bij alle, ligt er aan waar)
  • Langere wachttijden voor afspraken (direct hebben de doktoren veeeeeel meer ruimte, uiteindelijk mijn operatie vervroegd) 

Verschil tussen kliniek Heyendael

  • Je krijgt persoonlijk contact
  • Controles met verpleegkundig personeel
  • Prive kamer ipv een gezamenlijke kamer (was er de hele dag en dat was mij heel veel waard)
  • Eventuele borstband heb ik gekregen
  • Je kan kiezen voor de garantie 1 of 3 jaar. 

 

Dit zijn even in de hoofdlijnen het verschil. Ik heb het grondig onderzocht en ben echt mega gaan twijfelen. Uiteindelijk kon ik het mijzelf niet vergeven dat als er wat mis zou gaan ik spijt zou hebben voor mijn leven. En dat was die 300 euro niet waard. Ik spaar liever een maand langer dan dat ik een verkeerde behandeling bij eventuele complicaties krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bruisend:

Hoi hoi, ik ben begonnen bij Diana maar heb uiteindelijk toch gekozen voor de privé kliniek van Frans Straten. Zelfde chirurg alleen andere voorwaarden. Heb ook maar 300 euro meer betaald en tot de dag van vandaag geen spijt.

Belangrijk om te weten is het volgende

  • Bij Diana zitten goede en erken chirurgen waarvan meeste een eigen praktijk hebben (ene ook voor 2600 andere voor 3150 met garantie!! Etc)
  • Je werkt via een tussen persoon dus bij eventuele complicaties zou je nooit direct met de pc spreken maar adviezen krijgen van niet medische mensen.
  • Je controles zijn 9 van de 10 keer van niet medische mensen
  • de administratie is niet op orde, je medische gegevens kunnen bij een ander te recht komen, afspraken worden niet doorgegeven en vaak is er een wachttijd van 1,5 uur. 
  • De meeste PC's worden zo volgeboekt dat ze worden gekort in hun operatie tijd waardoor ze je afraffelen. (Overigens niet bij alle, ligt er aan waar)
  • Langere wachttijden voor afspraken (direct hebben de doktoren veeeeeel meer ruimte, uiteindelijk mijn operatie vervroegd) 

Verschil tussen kliniek Heyendael

  • Je krijgt persoonlijk contact
  • Controles met verpleegkundig personeel
  • Prive kamer ipv een gezamenlijke kamer (was er de hele dag en dat was mij heel veel waard)
  • Eventuele borstband heb ik gekregen
  • Je kan kiezen voor de garantie 1 of 3 jaar. 

 

Dit zijn even in de hoofdlijnen het verschil. Ik heb het grondig onderzocht en ben echt mega gaan twijfelen. Uiteindelijk kon ik het mijzelf niet vergeven dat als er wat mis zou gaan ik spijt zou hebben voor mijn leven. En dat was die 300 euro niet waard. Ik spaar liever een maand langer dan dat ik een verkeerde behandeling bij eventuele complicaties krijg. 

Bedankt voor je duidelijke uitleg!  Frans van Straten heeft dus ook een eigen kliniek. Ik zal ff gaan zoeken waar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Wannie:

Spannend!  Laat je horen hoe het is verlopen?  Succes!

Ja zal ik zeker doen! Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.