Ga naar inhoud

Dit wil ik ff kwijt over praktijk Diana Gabriels


Phoebee

Aanbevolen berichten

Ik ben Phoebee en ben sinds een paar weken actief hier op het borstenforum.

Ik ben sinds dat ik borsten heb ontevreden over mijn (hang)borsten. Zwangerschappen, toenemen in gewicht en afvallen hebben mijn borsten alleen nog maar meer op hangende zakjes met manderijn erin laten lijken. Na lang nadenken en twijfelen toch besloten om een borstvergroting te laten doen.  Na speurwerk terechtgekomen bij Diana Gabriels. Veel goede recensies over haar gelezen.

 

Op 16 februari intake gesprek en eerste passessie gehad bij Joanna ( dochter Diana). Voordat ik bij Joanna kwam werd mij al verteld dat Dr. Straten (door wie ik de operatie wilde laten doen) al tot eind mei vol stond. Joanna heeft mijn borsten opgemeten en er zou een borstlift nodig zijn. Een borstlift had ik ook wel op gerekend. Omdat ik mijn verlof op het werk voor borstvergroting in april moest opnemen heb ik aan Joanna gevraagd of dit nog mogelijk was bij Dr Straten. Zei telefoneerde met iemand en vertelde me dat er 5 april een uitvaller was en dat ze me daar zou indelen. Ze gaf zelfs aan om me eventueel als eerste te laten opereren als ik dat wenste. Meteen ook een afspraak gemaakt voor een consult bij Dr. Straten in praktijk Gabriels. Thuis aangekomen al een mailtje met bevestiging  16 maart consult Dr. Straten in Barendrecht en 5 april operatie borstvergroting kliniek Heyendaal Groesbeek. Was helemaal happy.  Verlof werk geregeld, opvang kids geregeld, manlief verlof geregeld enz.

Vandaag naar Barendrecht gereden (reis van bijna 2 uur) voor consult. Waren ruim op tijd aanwezig. Moesten ruim anderhalf uur langer wachten dan de afgesproken tijd. De dame die voor mij was kwam terug van consult bij Dr. Straten en kreeg aan de balie van een medewerkster van praktijk Gabriels te horen dat de eerder geplande operatiedatum niet doorging. Of ze niet een andere datum kon of eventueel bij een andere chirurg. Mijn man en ik hoorde dit en wilde aan Dr. Straten vragen of mijn operatiedatum 5 april wel zeker was. 

Eindelijk was ik aan de beurt. Dr. Straten kwam heel sympathiek over en ik voelde mij op mijn gemak bij hem. We hebben hem ook meteen gevraagd of de operatiedatum 5 april voor mij vaststond. Hierop antwoorde hij dat er pas een planning wordt gemaakt van operaties en datums na consult bij hem. Hij zei ook dat hij al zeker meer dan 500 keer tegen praktijk Gabriels gezegd heeft dat het zo gaat en niet anders. Toch blijven ze operatiedatums inplannen die ze niet kunnen nakomen. Na een fijn consult met Dr. Straten weer aangekomen aan de balie. Ook ik kreeg te horen van medewerkster van praktijk Gabriels dat mijn operatiedatum 5 april niet door kon gaan. Of ik eventueel eind Mei door Dr. Straten geopereerd wilde worden of eerder bij een ander chirurg. Als ik koos voor een andere chirurg moest ik wel weer terug op consult bij deze chirurg in praktijk Gabriels. We hebben aangegeven dat we alles al geregeld hadden voor 5 april en erna en dat ik echt geen andere chirurg wilde. We zijn er weggegaan met de afspraak dat ze me 's avonds zouden bellen of er een oplossing zou zijn.

Ik ben boos, teleurgesteld, en verdrietig. Hoe kan praktijk Gabriels operatiedatums inplannen op een intake gesprek terwijl ze weten dat er pas een operatieplanning wordt gemaakt na consult chirurg? Hoe kunnen ze dames die eindelijk de stap durven te nemen om een borstlift en of borstvergroting te laten doen zo teleur te stellen. Bij mij hebben ze het idee gewekt dat het alleen gaat om geld. Gelukkig heb ik niets betaald en mijn geld zullen ze ook niet krijgen! Ik heb de operatie via hun afgezegd!

Gelukkig heeft dit verhaal toch een happy end. Ik heb contact opgenomen met Kliniek Heyendaal en daar kunnen regelen dat ik 12 april (een week later) toch geopereerd wordt door Dr. Straten( over hem geen kwaad woord). De medewerkster van Kliniek Heyendaal zijn super aardig en hebben me optimaal geholpen om toch een oplossing te vinden voor de schade die Praktijk Gabriels heeft aangericht.

Sorry Ladies voor dit lange verhaal :blush:

Maar dit moest ik kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Phoebee, 

ja dat is gewoon goed waardeloos! Helaas is het iets wat wel vaker voorkomt bij Diana, die nemen het daar niet zo nauw met normen en waarden, in dit geval afspraken. Ik snap ook niet hoe ze hier zomaar steeds mee weg komen....

Maar wat goed van je dat je zelf de kliniek hebt benaderd en nu toch terecht kunt. Het is ook niet zomaar wat! 12 april is al lekker snel en nu heb je nog wat tijd om je voor te bereiden op de operatie. 

Goed gedaan en vergeet die toestand maar... Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Phoebee,

Jeetje wat een verhaal zeg. Wel heel fijn om te horen dat het uiteindelijk toch nog goed is gekomen en dat dr. Straten jou toch kan opereren. Geen goede reclame dit voor praktijk Gabriels. 

Lekker relaxed voorbereiden en binnenkort aftellen... spannend!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee Phoebee, dat is inderdaad iets wat je wel ff kwijt wil.

Het is heel belangrijk dat de operatie wordt uitgevoerd door de chirurg van jouw keuze. Het is tenslotte een zeer persoonlijke ingreep. Wel heel fijn om te horen dat de kliniek alles is het werk heeft gesteld om jou te helpen.

Nog een kleine 4 weken en dan is voor jou ook de "grote" dag daar......:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardeloos zeg die praktijk gabriels. Wat heb ik toch een spijt dat hun mijn geld hebben mogen innen.  Als ik het opnieuw had mogen doen dan had mijn operatie zeker niet daar plaatsgevonden. Bij mij is alles zogoed als alles goed gegaan maar als ik al die verhalen lees. Gewoon weg Triest zijn ze. Ben blij voor je dat je toch nog een beetje op tijd geopereerd kunt worden.  Heel veel succes nog even!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch gevalletje Gabriels... ik vind het echt schandalig hoor hoe ze daar met klanten omgaan, dit kun je niet maken.. keer op keer!

Fijn dat je nu bij Heyendaal terecht kunt, Straten is een goeie!

Oh en wat ga je krijgen, en inderdaad een lift zoals Joanna zei?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt meegemaakt, maar wel dat ik een afspraak wilde inplannen, en per ongeluk kliniek amstelveen belde ipv naar Diana zelf. Daar geven ze al aan beter dus zo te bellen ipv naar Diana ivm afspraken die soms niet helemaal goed gepland staan, of soms helemaal niet ingepland worden. 

De afspraak die ik had gemaakt stond er dus niet in, en kwam er gelukkig optijd achter omdat ik deze wilde verzetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies bedankt voor jullie reacties :1:.

Nu na een nacht slapen ben ik blij dat ik er op tijd achtergekomen ben hoe de zaken reilen en zeilen bij praktijk Gabriels. Mij zien ze daar nooit meer!  Ik hoop met mijn verhaal ook te bereiken dat ,de dames die een borstlift en/of een borstvergroting overwegen, goed nadenken of ze met deze praktijk wel in zee willen gaan. Nogmaals wil ik benadrukken dat ik geen kwaad woord zeg over de chirurgen die de operaties uitvoeren. Zij hebben wel degelijk verstand van met wat ze bezig zijn en hoe ze patiënten moeten behandelen. Excuses voor de dames die wel nog via Gabriels geopereerd worden!:huh:

Ik ben superblij dat ik nu toch door Frans Staten geopereerd wordt ook al is het dan een weekje later:D. Frans zei dat een lift inderdaad nodig is. Ik had qua cc mijn zin gezet op 500 cc. Frans rade dit af (450cc max) om te voorkomen dat de borsten weer snel gaan hangen. Heb me erbij neergelegd dat het 450cc wordt. Hij is de chirurg en zal het beste weten wat voor mij het beste is. Dus het wordt borstlift met mentor rond 400cc medium profiel( vanwege breedte borst 16 cm) dualplane geplaatst. En dat maar voor €125,- meer dan bij Gabriels !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je Phoebe maar gelukkig heb je het om kunnen zetten!

Aan de balie wilden ze mijn geplande afspraak van 5 april inderdaad ook verschuiven, weliswaar "maar" naar 8 april maar toch.. (ivm de drukte had Straten een extra OP dag ingelast zei ze) Ik heb gezegd komt niks van in, we hebben mijn op-datum 5 februari al ingepland en ik heb alles al geregeld, en toen kon het ineens wel.. toch erg als het zo moet:wacko:

oh ze belden mij ook 's middags of ik ipv 19.00 uur al om 17.15 uur aanwezig kon zijn omdat Straten naar een overleg moest. Nou wij alles omgegooid en netjes op tijd konden wij inderdaad ook nog 3/4 uur wachten....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij DG geweest, Kon gisteren nog maar net me operatiedatum krijgen die ze had gezegd.. Helaas na meer zoeken vond ik er meer over betreft afspraken plannen ect. Ik ben verder wel blij met de arts en die opereert mij tenslotte.

Wel goed dat je het deelt.

Mijn operatie staat de 23e gepland spannend.

Liefs kell

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

Ik zou in je titel kunnen vermelden dat je iets kwijt wilt over praktijk diana gabriels, zodat het beter te zoeken is voor anderen?

Typisch gevalletje dit....

Xxx

Als je dat zou willen doen graag.

Ik had eerst als titel " dit wil ik even kwijt" . Heb " even " toch maar weggehaald  nadat ik zag hoelang mijn verhaal geworden was :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd ook op consult geweest bij DG. Kwam daar aan toen werd mij vermeld dat het druk was en of ik kon wachten. Nou dat wachten was 2 uur. Omdat ik die dag toch had vrijgenomen heb ik maar gewacht. De arts die mij hielp was niet echt spraakzaam wat mijn gevoel ook niet echt opbeurde aangezien ik toch een stap heb moeten nemen om daarheen te gaan. Uiteindelijk heb ik gezegt dat ik er over wilde nadenken. En heb toen besloten naar Boerhaave te gaan en ben zo blij dat ik dat gedaan heb dan zie je dat er ook een hele andere manier van werken is. Daar werd echt de tijd genomen ook om me op me gemak te stellen. En alles duidelijk uit te leggen. Had die dag zoveel informatie gekregen dat sommige vragen me onschoten zijn. En ik later gebeld heb. Werd gezegt dat de arts me s'avonds zou terugbellen en dat is idd ook gebeurt. En wederom de tijd genomen om me alles uit te leggen. Ik ben blij dat ik dus naar me gevoel heb geluisterd. Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden maar wilde het wel ff kwijt. Mochten er dames nog wel heengaan wil ik ze niet ontmoedigen. Raad ze alleen aan om niet alleen 1 consult te nemen bij 1 kliniek en dan meteen te besluiten. Maar de tijd te nemen. Je heb maar 1 lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Phoebee:

Ik ben Phoebee en ben sinds een paar weken actief hier op het borstenforum.

Ik ben sinds dat ik borsten heb ontevreden over mijn (hang)borsten. Zwangerschappen, toenemen in gewicht en afvallen hebben mijn borsten alleen nog maar meer op hangende zakjes met manderijn erin laten lijken. Na lang nadenken en twijfelen toch besloten om een borstvergroting te laten doen.  Na speurwerk terechtgekomen bij Diana Gabriels. Veel goede recensies over haar gelezen.

 

Op 16 februari intake gesprek en eerste passessie gehad bij Joanna ( dochter Diana). Voordat ik bij Joanna kwam werd mij al verteld dat Dr. Straten (door wie ik de operatie wilde laten doen) al tot eind mei vol stond. Joanna heeft mijn borsten opgemeten en er zou een borstlift nodig zijn. Een borstlift had ik ook wel op gerekend. Omdat ik mijn verlof op het werk voor borstvergroting in april moest opnemen heb ik aan Joanna gevraagd of dit nog mogelijk was bij Dr Straten. Zei telefoneerde met iemand en vertelde me dat er 5 april een uitvaller was en dat ze me daar zou indelen. Ze gaf zelfs aan om me eventueel als eerste te laten opereren als ik dat wenste. Meteen ook een afspraak gemaakt voor een consult bij Dr. Straten in praktijk Gabriels. Thuis aangekomen al een mailtje met bevestiging  16 maart consult Dr. Straten in Barendrecht en 5 april operatie borstvergroting kliniek Heyendaal Groesbeek. Was helemaal happy.  Verlof werk geregeld, opvang kids geregeld, manlief verlof geregeld enz.

Vandaag naar Barendrecht gereden (reis van bijna 2 uur) voor consult. Waren ruim op tijd aanwezig. Moesten ruim anderhalf uur langer wachten dan de afgesproken tijd. De dame die voor mij was kwam terug van consult bij Dr. Straten en kreeg aan de balie van een medewerkster van praktijk Gabriels te horen dat de eerder geplande operatiedatum niet doorging. Of ze niet een andere datum kon of eventueel bij een andere chirurg. Mijn man en ik hoorde dit en wilde aan Dr. Straten vragen of mijn operatiedatum 5 april wel zeker was. 

Eindelijk was ik aan de beurt. Dr. Straten kwam heel sympathiek over en ik voelde mij op mijn gemak bij hem. We hebben hem ook meteen gevraagd of de operatiedatum 5 april voor mij vaststond. Hierop antwoorde hij dat er pas een planning wordt gemaakt van operaties en datums na consult bij hem. Hij zei ook dat hij al zeker meer dan 500 keer tegen praktijk Gabriels gezegd heeft dat het zo gaat en niet anders. Toch blijven ze operatiedatums inplannen die ze niet kunnen nakomen. Na een fijn consult met Dr. Straten weer aangekomen aan de balie. Ook ik kreeg te horen van medewerkster van praktijk Gabriels dat mijn operatiedatum 5 april niet door kon gaan. Of ik eventueel eind Mei door Dr. Straten geopereerd wilde worden of eerder bij een ander chirurg. Als ik koos voor een andere chirurg moest ik wel weer terug op consult bij deze chirurg in praktijk Gabriels. We hebben aangegeven dat we alles al geregeld hadden voor 5 april en erna en dat ik echt geen andere chirurg wilde. We zijn er weggegaan met de afspraak dat ze me 's avonds zouden bellen of er een oplossing zou zijn.

Ik ben boos, teleurgesteld, en verdrietig. Hoe kan praktijk Gabriels operatiedatums inplannen op een intake gesprek terwijl ze weten dat er pas een operatieplanning wordt gemaakt na consult chirurg? Hoe kunnen ze dames die eindelijk de stap durven te nemen om een borstlift en of borstvergroting te laten doen zo teleur te stellen. Bij mij hebben ze het idee gewekt dat het alleen gaat om geld. Gelukkig heb ik niets betaald en mijn geld zullen ze ook niet krijgen! Ik heb de operatie via hun afgezegd!

Gelukkig heeft dit verhaal toch een happy end. Ik heb contact opgenomen met Kliniek Heyendaal en daar kunnen regelen dat ik 12 april (een week later) toch geopereerd wordt door Dr. Straten( over hem geen kwaad woord). De medewerkster van Kliniek Heyendaal zijn super aardig en hebben me optimaal geholpen om toch een oplossing te vinden voor de schade die Praktijk Gabriels heeft aangericht.

Sorry Ladies voor dit lange verhaal :blush:

Maar dit moest ik kwijt!

Wat fijn voor je dat je in zijn eigen kliniek geholpen wordt. Die super aardige medewerkerster van hem is vrijwel zeker zijn vrouw die voor hem werkt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word volgende week geopereerd  door dr Hupkens via DG. Ik heb idd ook gewacht bij de intake bij de dokter. Maar ik kon juist eerder worsen ingedeeld had er namelijk  om gevraagd. Ze belde mij netjes op. Heb echt leuke gesprekken gehad met de medewerkster die daar achter de balie zat en ook met dr Hupkens. Ik moey eerlijk zeggen dat ik positieve ervaringen heb meegemaakt . 

 

Maar kan me goed voorstellen   als je dat hebt meegemaakt dat je denkt hell no...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig kom je er op tijd achter! Wat zijn ze slecht zeg, ben blij dat ik heb gewisseld.

Enneuh voor die "125"  euro meer krijg je meer dan alleen goede afhandeling van zaken hoor, zo ook 1 jaar nazorg, een prive kamer straks als het goed is en nog meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.