Ga naar inhoud

Studeren/leren/schrijven na borstvergroting


meisje95

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Wat is reëel? Ik heb zelf ingepland om twee weken echt helemaal niets te doen, en vanaf twee weken rustigjes aan te beginnen met studeren (heb tentamen 4,5week na geplande operatiedatum). Dit lijkt me opzich wel oké toch? Kan ik na 2 weken ook al weer schrijven? Ik schrijf namelijk altijd nogal veel tijdens het leren. 

Bedankt alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm oké, ja het zal inderdaad wel verschillen per persoon natuurlijk! Nog anderen die een idee hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 21 jaar oud die woont in het mooie Brabant in een gat gelegen dichtbij Breda. Ik heb nooit echt borsten gehad. Ik heb een 75AA tegen een 75A aan. Ik wil dan ook al vanaf mijn 15de grotere borsten, maar ze zijn helaas nooit gegroeid. Ik ben eind februari afgestudeerd en heb sinds deze maand een nieuwe baan als telefoniste/administratiefmedewerkster op kantoor in Tilburg. Ik kon een borstvergroting nooit financieren, nu kan ik er voor sparen. Ik heb 31 mei een consult met dhr Kolkman in het Amphia ziekenhuis in Breda. Zijn er hier meerdere vrouwen die ervaring hebben met de arts of het ziekenhuis? Ik denk er zelf over na om in september geopereerd te worden. Ik ga in de zomer graag naar festivals en geniet graag van het zonnetje waardoor ik de operatie niet eerder plaats wil laten vinden zodat ik lekker kan genieten van de zomer. Ik kijk enorm uit naar mijn consult bij het Amphia en ben enorm blij dat het er nu echt aan zit te komen! Ik krijg dit jaar eindelijk borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Meisje1995:

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 21 jaar oud die woont in het mooie Brabant in een gat gelegen dichtbij Breda. Ik heb nooit echt borsten gehad. Ik heb een 75AA tegen een 75A aan. Ik wil dan ook al vanaf mijn 15de grotere borsten, maar ze zijn helaas nooit gegroeid. Ik ben eind februari afgestudeerd en heb sinds deze maand een nieuwe baan als telefoniste/administratiefmedewerkster op kantoor in Tilburg. Ik kon een borstvergroting nooit financieren, nu kan ik er voor sparen. Ik heb 31 mei een consult met dhr Kolkman in het Amphia ziekenhuis in Breda. Zijn er hier meerdere vrouwen die ervaring hebben met de arts of het ziekenhuis? Ik denk er zelf over na om in september geopereerd te worden. Ik ga in de zomer graag naar festivals en geniet graag van het zonnetje waardoor ik de operatie niet eerder plaats wil laten vinden zodat ik lekker kan genieten van de zomer. Ik kijk enorm uit naar mijn consult bij het Amphia en ben enorm blij dat het er nu echt aan zit te komen! Ik krijg dit jaar eindelijk borsten!

Hoi meisje, welkom op het forum! Ik word ook in september geopereerd, leuk, misschie zjn we wel beetje rond dezelfde tijd. De pc die je noemde ke k iet, maar er is vast wel iemand op het forum die hem kent. Je kunt ook de zoek balk rechts bovenin gebruiken om inforatie over hem (of haar) op te zoeken. iK wordoor dr Nio geholpen in het olvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Mamalisa:

Hoi meisje, welkom op het forum! Ik word ook in september geopereerd, leuk, misschie zjn we wel beetje rond dezelfde tijd. De pc die je noemde ke k iet, maar er is vast wel iemand op het forum die hem kent. Je kunt ook de zoek balk rechts bovenin gebruiken om inforatie over hem (of haar) op te zoeken. iK wordoor dr Nio geholpen in het olvg

Hoi! Spannend he? Duurt nog zoooo lang! Maar kijk er nu al naar uit. Wat is bij jou de reden om het dan pas te laten doen als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meisje,

Welkom op het forum en leuke nickname heb je haha ! :)

Leuk dat je volgende maand op consult gaat! September is dan denk ik een ideale maand, hoef je van de zomer niet 6 weken 'rust' te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei meisje95:

Hee meisje,

Welkom op het forum en leuke nickname heb je haha ! :)

Leuk dat je volgende maand op consult gaat! September is dan denk ik een ideale maand, hoef je van de zomer niet 6 weken 'rust' te houden!

Hoi! Dankjewel! Jij ook, haha! Ja het liefste ga ik volgende week al onder het mes maar ik moet nog bijsparen want erg goedkoop is het niet, en ik wil niet herstellen terwijl het buiten 28 graden is en al mijn vrienden met de voetjes van de vloer gaan op festivals, haha. Maar september duurt nog zo vreselijk lang! Ben er al mee bezig vanaf mijn 15de, nu kan ik echt niet meer wachten. Wordt ook enorm ongeduldig door al die mooie foto's en verhalen hier op het forum, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Meisje1995:

Hoi! Spannend he? Duurt nog zoooo lang! Maar kijk er nu al naar uit. Wat is bij jou de reden om het dan pas te laten doen als ik vragen mag?

Ik heb simpelweg het geld nog niet. Heb ongeveer 2400 euro. Dat laatste beetje duurt erg lang om te sparen daar ik maar 1 a 2 dagen in de week werk. Nio had in juni al plek, was erg moeilijk om niet te zeggen nou doe maar in juni dan leen ik het laatste beetje wel. Maar mijn ouders hebben me altijd op het hart gedrukt geen geld uit te geven dat je niet hebt, dus dat zit er helemaal ingebakken. Ik heb gewoon netjes geduld tm september

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik heb simpelweg het geld nog niet. Heb ongeveer 2400 euro. Dat laatste beetje duurt erg lang om te sparen daar ik maar 1 a 2 dagen in de week werk. Nio had in juni al plek, was erg moeilijk om niet te zeggen nou doe maar in juni dan leen ik het laatste beetje wel. Maar mijn ouders hebben me altijd op het hart gedrukt geen geld uit te geven dat je niet hebt, dus dat zit er helemaal ingebakken. Ik heb gewoon netjes geduld tm september

Ik wilde eerst ook lenen zodat ik het na mijn studie in maart al kon laten doen. Maar heel slim dat we er gewoon voor sparen! Voordat je het weet is het september joh! De zomer vliegt voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meisje,

welkom op het forum!! :) Nog maar even en het is september, zodra de festivals beginnen en het mooi weer is dan vliegt de tijd!

Is er een specifieke reden dat je naar Amphia gaat? Ik zal je aanraden een artsen te bezoeken zodat je op je gevoel kunt afgaan van waar je je het meest comfortabel mee voelt. Op het forum kun je al heel veel vinden, van prijzen tot resultaat, de zoekbalk rechtsboven is je vriend.

En herstellen tijdens de warmste maanden is niet ideaal inderdaad :P

 

liefs, xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei marjon_nl:

Hoi Meisje,

welkom op het forum!! :) Nog maar even en het is september, zodra de festivals beginnen en het mooi weer is dan vliegt de tijd!

Is er een specifieke reden dat je naar Amphia gaat? Ik zal je aanraden een artsen te bezoeken zodat je op je gevoel kunt afgaan van waar je je het meest comfortabel mee voelt. Op het forum kun je al heel veel vinden, van prijzen tot resultaat, de zoekbalk rechtsboven is je vriend.

En herstellen tijdens de warmste maanden is niet ideaal inderdaad :P

 

liefs, xx

 

Hoi! Dankjewel! Dat klopt inderdaad, de tijd vliegt voorbij! Omdat Amphia dichtbij is en ik veel goede dingen hoor en lees over dhr Kolkman. Vriendin van mama heeft het ook laten doen in het Amphia in Breda en was er erg over te spreken. Het idee dat het in een ziekenhuis gebeurd en ik er een nachtje mag blijven slapen vind ik fijn. Mensen kunnen gewoon langskomen aangezien Breda niet verweg is. Nog even geduld maar dan is het snel september inderdaad! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand enig welke maat prothese en welke bh-maat deze borsten ongeveer zullen zijn? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt inderdaad pas schatten hoeveel cc dit ongeveer is als je weet hoe groot en breed de persoon is.

Ik ben ook wel benieuwd hoor haha want zo wil ik ze ook ongeveer. Ik schat ook dat dit zo rond de 400 cc is.

Maar je kunt deze foto gewoon meenemen naar een pc hoor en zeggen dat je dit mooi vindt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Boekjoe:

Je kunt inderdaad pas schatten hoeveel cc dit ongeveer is als je weet hoe groot en breed de persoon is.

Ik ben ook wel benieuwd hoor haha want zo wil ik ze ook ongeveer. Ik schat ook dat dit zo rond de 400 cc is.

Maar je kunt deze foto gewoon meenemen naar een pc hoor en zeggen dat je dit mooi vindt.

X

Haha nou m'n pc zei dus dat het er bij mij waarschijnlijk ongeveer zo uit ging zien. Ongeveer zelfde voor-situatie. Dus dan ga ik er vanuit dat deze persoon dezelfde prothese heeft gehad als ik ga krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa tuurlijk wel! Ik krijg 295cc mentor 322. Maar ik vond deze er zo groot uitzien, dus ik dacht echt huhhh gaat dat lukken dan met 'maar' 295cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou valt mee hoe tenger ik ben hoor! Nogal peerfiguur, met best stevige benen en billen, maar smalle borstkas. Ben 1,72 ongeveer en weeg 58 kilo, heb nu een 70A. M'n borstbreedte is 12cm geloof ik. En m'n pc is Moojen-Zaal van de Velthuiskliniek in Hilversum. Hopelijk houdt ze zich aan dr woord hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze 325 cc gokken. Maar ik neem aan dat jij anatomisch krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Bruisend:

Ik zou ze 325 cc gokken. Maar ik neem aan dat jij anatomisch krijgt?

Klopt! Met een projectie van 4,9. Dus projecte is maar 0,3cm minder dan jouw protheses, die qua cc weer een stuk groter zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, meisje95 said:

Klopt! Met een projectie van 4,9. Dus projecte is maar 0,3cm minder dan jouw protheses, die qua cc weer een stuk groter zijn! 

Klopt, dat is heel erg het verschil tussen rond en anatomisch. Bij rond is het volume verdeeld in het rond en bij anatomisch is het echt meer onderaan. Daardoor heb je grote projectie met minder cc. Moet eerlijk zeggen dat ik wel vermoed dat jouw voorbeeld ronde protheses zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha das toevallig! Ik vermoedde ook al dat dit voorbeeld inderdaad ronde protheses heeft. Ik vind ze zelf persoonlijk al iets te 'rond' namelijk. Maar blijft lastig beoordelen vanaf een foto natuurlijk.

Ach, ik moet gewoon nog even geduld hebben en dan weet ik hoe het er bij mezelf uit komt te zien! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.