Ga naar inhoud

Studeren/leren/schrijven na borstvergroting


meisje95

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en mag t/m dag 6 3x daags diclofenac slikken. Nu kwam ik er alleen net achter dat ik maar 10 pilletjes diclofenac van de apotheek heb gekregen en dus morgenochtend al de laatste neem...

Ik moet zeggen dat ik echt weinig pijn heb, maar op dag 3 alleen paracetemol is misschien wel erg weinig..

Wat denken jullie? Aankijken hoe het met de pijn gaat? (Ik heb overigens wel nog oxycontin..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gehad bij mijn apotheek, nu kon ik er ook niet tegen (had naproxen vergelijkbaar iets) en ben ik ermee gestopt. Oxycontin alleen al is best heftig, kijk het even aan, probeer een spiegel op te bouwen met pcm.

Je zegt zelf dat je weinig pijn hebt, misschien nu ook wel vanwege de pijnstilling, maar hoe minder rommel hoe beter. 

Mocht de pijn toch toenemen kun je altijd bij je huisarts om een herhaalrecept vragen, neem aan dat hij ook op de hoogte is van je bv? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maar 4 dagen medicijnen gepakt. 4de dag was niet eens nodig, ik had wel wat pijn hoor, maar die was gewoon te doen. Ik pak dan liever niks. Als ik dan een beetje pijn heb dan doe ik ook geen dingen die eigenlijk niet goed voor het herstel zijn. Als je ze niet nodig hebt of je hebt nog een klein beetje pijn dan zou ik niks slikken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Summer2:

Ik heb maar 4 dagen medicijnen gepakt. 4de dag was niet eens nodig, ik had wel wat pijn hoor, maar die was gewoon te doen. Ik pak dan liever niks. Als ik dan een beetje pijn heb dan doe ik ook geen dingen die eigenlijk niet goed voor het herstel zijn. Als je ze niet nodig hebt of je hebt nog een klein beetje pijn dan zou ik niks slikken. 

 

18 minuten geleden zei Lotje81:

als het lukt zonder pijnstillers zou ik het zonder doen. let je beter op je grenzen

 

 

8 minuten geleden zei jaino:

Ik mocht  elke 6 uur 1000 pcm en elke 8 uur celebrex.  Dag 4 slikte ik niks meer.. mij zou het lukken alleen pcm ik zou het proberen en anders kun je altjd die andere slikken

 

58 minuten geleden zei Marietje:

Ik heb dat ook gehad bij mijn apotheek, nu kon ik er ook niet tegen (had naproxen vergelijkbaar iets) en ben ik ermee gestopt. Oxycontin alleen al is best heftig, kijk het even aan, probeer een spiegel op te bouwen met pcm.

Je zegt zelf dat je weinig pijn hebt, misschien nu ook wel vanwege de pijnstilling, maar hoe minder rommel hoe beter. 

Mocht de pijn toch toenemen kun je altijd bij je huisarts om een herhaalrecept vragen, neem aan dat hij ook op de hoogte is van je bv? 

Bedankt allemaal! Ik ga het gewoon proberen met alleen paracetamol!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helemaal geen pijnstilling gekregen. Ze adviseerden mij om om de 6 uur 1000 mg pcm te slikken. Als jij geen pijn voelt zou ik het ook gewoon bij pcm houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.