Ga naar inhoud

BoysMom : 2 mei 2016 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste Reactie

Alle pillen op met 30 min naar ok. Wat zijn jullie allemaal super lief voor me. Het doet mij erg goed, dank jullie wel <3

heb nu slaappillen op dus ben benieuwd. Veel liefs en ik waardeer het zo verschrikkelijk jullie steun!! Ontzettend bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, even een update van mij. 
Operatie is goed gegaan. Daarna voelde ik mij niet echt heel fijn. Best pijn en flink moe. 's Avonds heb ik toch een morfine prik gekregen (wilde ik eigenlijk niet) maar toch blij dat ik dat had! Voelde mij zoveel beter! Eerst had ik koorts (38.5) 's Avonds 37.9 dus dat ging ook goed. Slapen lukt niet echt. Lichten aan, en he hoort zoveel. Om 4 uur nog een morfine prik tegen de pijn en toen 2 uurtjes geslapen. Nu voel ik mij wel goed. Temp is normaal en bloeddruk is goed. Straks mag als het goed is mijn katheter eruit. Nog wel infuus met antibiotica. 
Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je snel zal herstellen! Gisteren was net een vriendin op bezoek die 2 weken geleden geopereerd was. Ze heeft een paar dagen echt pijn gehad en daarna begon het steeds beter te gaan. Ze is nu al weer helemaal op de been. Dat is natuurlijk voor iedereen anders, net als voor het herstel na een borstoperatie, maar ik vond het toch wel positief om te horen dat het herstel goed kan gaan. Ze voelt zicht nu veel beter dan voor de operatie. 

 

Veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom,

Oh meis, wat fijn dat je de operatie achter de rug hebt en dat deze goed verlopen is. Je zult inderdaad best wel pijn hebben en daarom is het fijn dat er zoiets als morfine bestaat. Maar het ergste heb je gehad; vanaf nu gaat het alleen maar beter en zul je iedere dag wat meer opknappen. En straks kun je de hele wereld weer aan, samen met je hubbie en je drie boys, waar je zo trots op bent. Lekker zonder pijn van het leven genieten. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. Alles komt goed. 

Dikke knuffel van mij :54:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me eigenlijk tot nu wel goed, maar ik heb zo het gevoel dat ik vandaag een andere dag ga krijgen. Ben inmiddels thuis GELUKKIG (jeetje wat ben ik geschrokken hoe slecht de zorg hier is in Nederland zeg :(). Gister en eergisteren prima dagjes gehad en kon al best veel doen. Nu voelt mijn lijf zich onrustig. Heb nu ook verhoging 38.2 en plassen lukt niet echt. Ben bang misschien wel een blaasontsteking van de katheter. Las dat dat vaker voorkomt... Maar goed ik kijk het even aan. Merkte dat beneden zijn nu too much is met de kids dus lig weer in bed. Och wat vind ik dit vervelend. Wou dat dit snel over is. 

Groetjes en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach lieverd.. vandaag een minder dagje dus :( maar die zijn ook nodig om alles te verwerken hè.. gewoon aan toegeven en vandaag eens even lekker uithuilen als je dat kan, dat lucht ook op meissie!! En dan ziet morgen er misschien alweer heel anders uit :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom eindelijk thuis! Wel ongelofelijk balen dat je vandaag een dip hebt, koorts is wel een signaal van je lichaam en een katheter heb je idd grote kans op blaasontsteking. Anders laat je voor de zekerheid wat urine nakijken ? Hoe eerder je evt. AB start hoe sneller je je beter voelt los van je verder herstel .

doerustig aan meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom,

Hey meis, wat vervelend, je dipje. Maar wel heel verstandig dat je weer lekker je bed in gedoken bent.... heel belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. En zorg dat je vooral ook goed blijft drinken, vooral als je denkt dat je blaasontsteking hebt. Heb je geen cranberry sap in huis? Laat je urine maar ff naar de dokter brengen door je hubbie, dan kan hij een antibioticakuur voorschrijven. Je hebt al genoeg polonaise aan je lijf nu.... daar kun je geen blaasontsteking bij gebruiken. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. En je kunt hier natuurlijk altijd je ei kwijt, meis. We zijn er voor je!

Dikke knuffel van mij. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Daar is ie dan, dag 3 na een operatie. Heel vaak de dag van de tranen.  Geef er maar ff aan toe, ff pas op de plaats en rustig aan doen. Heel vervelend natuurlijk als je eigenlijk gewoon beneden wilt zijn met je kindjes, maar morgen is er weer een dag :53:

Verder kan het heel goed zijn dat je wat koorts ontwikkelt door een blaasontsteking, al komt die verhoging ook vaak voor een paar dagen na operatie. 

Zou idd wel vandaag of morgen meteen ff urine weg laten brengen, zodat je op tijd aan een ab kan beginnen, mocht het nodig zijn. Des te eerder ga je je ook weer wat beter voelt. 

Liefs, BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoysMom,

Hoe gaat het nu met je, meis? Had je idd een blaasontsteking?... en heb je een ab-kuur gekregen? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt dan maandag. Al zal het niet meevallen voor je, met dat hete weer. Morgen ben je alweer een weekje verder sinds je operatie... ik hoop dat je herstel al lekker is ingezet. Rustig aan, hè meis. 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het eindelijk mooi weer en heb ik eindelijk boobs, zit ik binnen omdat de warmte me te veel is... Hahahaha... Dan er maar om lachen. 

Het was inderdaad een blaasontsteking, kort ab kuur gekregen.
Gister voelde ik mij na het eten helemaal niet goed worden. Kreeg enorme buikpijn en had diaree.. Zweten en koud en was helemaal aan het rillen. Voelde mij echt beroerd... Nu gelukkig weer beter en de hele dag pijnstillers vrij.. Gaat de goede kant op dus...

Hoe gaat het met jou @Jaydee? En @best_boobie lekker van het weer aan het genieten?

Iedereen een ontzettende fijne dag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BoysMom:

Is het eindelijk mooi weer en heb ik eindelijk boobs, zit ik binnen omdat de warmte me te veel is... Hahahaha... Dan er maar om lachen. 

Het was inderdaad een blaasontsteking, kort ab kuur gekregen.
Gister voelde ik mij na het eten helemaal niet goed worden. Kreeg enorme buikpijn en had diaree.. Zweten en koud en was helemaal aan het rillen. Voelde mij echt beroerd... Nu gelukkig weer beter en de hele dag pijnstillers vrij.. Gaat de goede kant op dus...

Hoe gaat het met jou @Jaydee? En @best_boobie lekker van het weer aan het genieten?

Iedereen een ontzettende fijne dag!

Liefs

Een hele tijd niet op t forum geweest en dus gemist dat je je operatie al hebt gehad... Had je nog zo graag heel veel sterkte en alles willen wensen.

Goed om te lezen dat je je nu beter voelt en dat alles achter de rug is.

Hoop zo dat je snel kan gaan genieten van je boobs, je man en je kids! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BoysMom:

Is het eindelijk mooi weer en heb ik eindelijk boobs, zit ik binnen omdat de warmte me te veel is... Hahahaha... Dan er maar om lachen. 

Het was inderdaad een blaasontsteking, kort ab kuur gekregen.
Gister voelde ik mij na het eten helemaal niet goed worden. Kreeg enorme buikpijn en had diaree.. Zweten en koud en was helemaal aan het rillen. Voelde mij echt beroerd... Nu gelukkig weer beter en de hele dag pijnstillers vrij.. Gaat de goede kant op dus...

Hoe gaat het met jou @Jaydee? En @best_boobie lekker van het weer aan het genieten?

Iedereen een ontzettende fijne dag!

Liefs

Hey lieverd,

Pffffff, gelukkig dat het weer wat beter met je gaat... ik schrok wel hoor gisterenavond, toen je me meldde dat je in het ziekenhuis was omdat je je helemaal niet lekker voelde. Was idd weer de perfecte timing van mij om je precies op dat moment een berichtje te sturen :38: ... laten we het maar houden op telepathie. Maar goed dat je weer bent opgeknapt. En lekker buiten zitten; ik sluit me ook de hele dag binnen op hoor, lekker met de rolluiken dicht, zodat het binnen lekker koel blijft.... dat vinden mijn hondjes ook een stuk prettiger. Dan moet je maar met je mooie boobs gaan pronken als het ietsie minder warm is... zulke dagen komen er vast nog genoeg. Voor mij valt er nog ff niks te pronken, dus ik sla maar een zomerse over :38:. Ik hoop over een jaartje weer "normale" borsten te hebben. 

Fijn herstel nog, meissie. Je blijft in mijn gedachten. 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid

Idd, dan maar de humor ervan inzien. Ik houd ook niet van dat overdreven warme weer hoor, maar ach, gewoon doen waar je je goed bij voelt ;) 

Dus toch een blaasontsteking he.. Zat er dik in, gelukkig lijkt dat weer de goede kant op te gaan!
Wie weet dat je gisteren niet goed werd van de ab? Kan soms gebeuren namelijk, en zeker als je dan al niet lekker bent, of net een operatie achter de rug hebt, dan hakt dat er extra in..

Lees in het bericht van Jaydee dat je zelfs naar het ziekenhuis bent geweest gisteravond? Dan heb je je echt beroerd gevoeld zeg... :( 

Lekker rustig aan herstellen hoor :35: 

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.