Ga naar inhoud

ewa : 11 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian breast clinic


Aanbevolen berichten

Hoi idereen, Ik ben Ewa (38).

Ik wordt geopereerd op 11de Maart in Lichtaard, door dr. Verdonck.

Ik vindt dit forum het meest positive van alle forums die heb afgelopen tijden gelezen.

Ik kom speciaal uit Londen voor de operatie en dan ga ik met mijn zus naar haar huis in Luxembourg, even bijkomen dan ga ik terug naar weerk op 27 Maart.

Volgens dr.Verdonck moet het lukken, ik werk op het kantoor.

Ik ben zelf 178 cm , slank, en wil van A naar kleine C. Ik ben zelfs niet zeker wat voor A heb ik, ik heb gewoon niks. In UK mijn huisarts heeft mij aangeboden alles gratis laten doen alleen moet ik bewijzen dat ik zeer depressief ben , dat dus ben ik niet, ik wil ook niet op  de lange wachtlijst, en ik wil het nu! Ik heb ook alle jaren onderzoek gedaan naar NL en BE klinieken en ik heb heel erg goede contact met dr. Verdonck en Stephanie .

Op het moment dat ik heb dat besloten, het was een bliksem( ik heb alle jaren getwijfeld,) ik kreeg enorme kick, en ik kon niet  meer wachten, ik wil dit zomer me niet meer schamen. Ik ben wel gestoopt  met uitgaan,  ...... mischien ben ik wel wat depressief door geworden...maar hey, als je iets kan niet meer accepteren moet je het veranderen anders word je gewoon bitter van binnen.

Week geleden  heb ik  alle stomme behatjes van mij weggegooid, die vurgde mij alleen, ik wilde ze erst  in de fik steken maar mijn buurman was voor de deur aan tuinieren.

Wat voor bevrijding gevoel was dat, en daar gaat het om, wish me luck

 

veel liefs idereen

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat ontzettende leuk geschreven. You go girl! 

Depressief lijkt me voor jou idd niet echt van toepassing,  eerder gewoon toe aan een stel borsten!  Gelijk heb je!

Wat fijn dat je dit een leuk forum vindt, dat is het namelijk ook :P

Heel veel plezier met aftellen nog en alvast heel veel succes gewenst met je operatie!!

Xx BB  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei ewa:

Week geleden  heb ik  alle stomme behatjes van mij weggegooid, die vurgde mij alleen, ik wilde ze erst  in de fik steken maar mijn buurman was voor de deur aan tuinieren.

Wat voor bevrijding gevoel was dat, en daar gaat het om, wish me luck

 

veel liefs idereen

:45: Haha wat herkenbaar. Ik had er ook zomaar van de een op de andere dag genoeg van. Zag opeens het licht :36: en heb toen de knoop doorgehakt. Mijn oude bh's heb ik in de zak van Max gestopt. Wie weet is er een ander blij met al die schuimvulling. Ik ben van AAAAAAAAAAAAAAAA naar C gegaan en er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan. Met mijn voorsituatie had ik het wellicht ook vergoed gekregen. Zag dat bij een paar andere dames. Maar ja, geen zin om een zielig verhaal op te hangen en foto's naar mijn verzekaar te sturen....... Ben nu zo blij met een stel nieuwe tieten, had het 20 jaar eerder moeten laten doen!  

Heel veel succes en van de zomer lekker in bikini :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig om te lezen :45: Ik was er ook uit het niets klaar mee!! Was net klaar bij mijn oude werkgever en zat genoeg tijd tussen voor mijn nieuwe functie! Hop afspraak gemaakt en BAM... binnen  2 weken op de operatietafel! Hoe bedoel je, blikseminslag :)  en tot op heden geen spijt van! Had het ook veel eerder moeten doen maar zo zie je maar, het is nooit te laat!! 

Succes straks en veel plezier met je toekomstige boobs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

De operatie ging snel, mischien beetje gek maar ik vond de narkoze  lekker,zo lekker ik wou gewoon doorslapen maar ik moest van de dokter naar huis.

Dr Verdonck heeft voor mij gekozen Mentor round high profile cohesive 1- 250cc (3335 euro, btw en alles in ) dus van kleinste A of niks naar grote B, beetje C (ik ben 176cm ), een goede keuze voor iemand zoals ik en volgens hem (mij ook) het kon niet groter. Hij vondt het ook dat ik erg weing spier en vet over mijn borstkast had,(mijn ribben zijn gewoon zichtbaar waar je moet borsten hebben) als ik zou wat harder trainen en afslanken mischien de borstvergroting zou erg ongezond en pijnlijk voor mij worden. Ik ben helemaal verpakt in bandages en ik moet ze nog 14 dagen dragen dus geen fotos nog. Ik vraag de kliniek of ze kunnen mij de fotos van voor de operatie sturen, die zijn gemaakt door het verpleger.

Pijn: het is geen pijn die ik kan vergelijken met gebroken been of tanden pijn, het sort pijn van verrekte spieren, en stevige druk op je borstkast - voor mij.

Als je regelmatig je pijn medicjnen slikt je went snell aan die ongemaak, het is nu 2 PO en ik heb gelopen, ik kan eigenlijk meteen vanaf na de operatie zelf naar in toilet, makkelijke kleding aan en uittrekken, tanden poetsen. 

Ik ga nu veel rusten, ik voel dat mijn lichaam is hard an het herstellen, ik heb verhoogde lichaams temperatuur rond mijn midden, mijn buik is opgezwollen, ik word snel moe, maar ik vindt het fijn dat er is eigenlijk geen pijn;)

Mischien het is ook psychisch, ik was zo klaar voor dat ik ben blij om elke dag sinds de operatie. Nu even afwachten.

Lekker eten helpt + netflix+ lieve mensen om je heen:D

groetjes idereen

ps.Sorry dames voor mijn Nederlands ik ben Pools maar ik doe mijn best:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen meid!!! Doe lekker rustig aan, en geniet van de hulp en netflix hihi.. voor je het weet heb je straks prachtige verdonck boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 dagen PO:

Ik heb vandaag zelf mijn haar gewassen buigen doet geen pijn

Ik heb normaal horizontaal geslapen en opstaan doet niet veel pijn, mischien komt dat door dat ik had goed gevormde buik spieren.

Het buik vocht neemt af: brandnetel detox thee helpt goed er bij

En nu ben ik zo actief ik wou iets doen maar ik moet ook goed uitrusten. Ik vindt dit allemaal een goede teken van spoedig herstellen.

En die verband, heeft iemand zo last van die zweterige plekjes  onder de armen?

Ik weet niet of ik mag die advies geven want ik ben geen deskudige, maar ik denk dat het helpt te herstellen als je paar manden voor BV gewoon regelmatig sport - vooral krachtoefeningen.

Ik neem tuurlijk regelmatig alle voorgeschreven medicijnen.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat je niet te veel pijn hebt, was bij mij wel anders :(.  Je mag wel niet te overmoedig worden en moet toch wel de eerste dagen rustig aan doen. Kwestie dat alles goed kan herstellen en dat je kapsel mooi gevormd wordt.

Het verband is echt wel niet comfortabel hé, ik heb het nog geen week volgehouden... Verdonck is blijkbaar één van de enigen die dit toepast..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies ! Goed om te horen dat alles goed gaat. Ben heel benieuwd naar het resultaat.....:)

Rust goed uit en straks lekker genieten van je nieuwe aanwinsten en bh's shoppen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beterschap.... Afgelopen vrijdag was het voor mij ook boobies day!!! 

Dr Verdonck...  Was daar lekker druk vrijdag 

Moet zeggen weinig of geen pijn. Juist sinds gisteren aan de linkerkant zo wat branderige steken. Zal wel deel uitmaken van het genezingsproces zeker... Maar mag echt niet klagen.   Had het erger verwacht... Nog enkele dagen rustig aan doen = Netflix 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Celine'tje:

Beterschap.... Afgelopen vrijdag was het voor mij ook boobies day!!! 

Dr Verdonck...  Was daar lekker druk vrijdag 

Moet zeggen weinig of geen pijn. Juist sinds gisteren aan de linkerkant zo wat branderige steken. Zal wel deel uitmaken van het genezingsproces zeker... Maar mag echt niet klagen.   Had het erger verwacht... Nog enkele dagen rustig aan doen = Netflix 

 

Xxx

Ha meid! Wat leuk ook door Dr. verdonck? Hoeveel cc heb je laten zetten en welk merk? Wij vinden het altijd leuk om een operatieverslag te lezen ☺ ikzelf ben nu 12 weken PO, dr.verdonck 425 cc monobloc softone extra high profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Ha meid! Wat leuk ook door Dr. verdonck? Hoeveel cc heb je laten zetten en welk merk? Wij vinden het altijd leuk om een operatieverslag te lezen ☺ ikzelf ben nu 12 weken PO, dr.verdonck 425 cc monobloc softone extra high profile

 

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Ha meid! Wat leuk ook door Dr. verdonck? Hoeveel cc heb je laten zetten en welk merk? Wij vinden het altijd leuk om een operatieverslag te lezen ☺ ikzelf ben nu 12 weken PO, dr.verdonck 425 cc monobloc softone extra high profile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, popie said:

Goed om te horen dat je niet te veel pijn hebt, was bij mij wel anders :(.  Je mag wel niet te overmoedig worden en moet toch wel de eerste dagen rustig aan doen. Kwestie dat alles goed kan herstellen en dat je kapsel mooi gevormd wordt.

Het verband is echt wel niet comfortabel hé, ik heb het nog geen week volgehouden... Verdonck is blijkbaar één van de enigen die dit toepast..

Ja, Je hebt gelijk, niet overmoedig worden, Heb je echt je verband zomaar afgehald? Het was wel erg ik het begin, ik wil niet dat de implantanten naar boven schuiven, ik laat het zitten, 

Stephanie is bezig mijn fotos naar mij toe mailen , dan kan ik mijn metaprfoze laten zien. Tenminste fotos van net voor de operatie....

greotejs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ewa:

Ja, Je hebt gelijk, niet overmoedig worden, Heb je echt je verband zomaar afgehald? Het was wel erg ik het begin, ik wil niet dat de implantanten naar boven schuiven, ik laat het zitten, 

Stephanie is bezig mijn fotos naar mij toe mailen , dan kan ik mijn metaprfoze laten zien. Tenminste fotos van net voor de operatie....

greotejs

 

Ik had het verband al een naar beneden over mijn borsten getrokken, had zo'n ongelooflijke jeuk... :wacko:. Kon het daarna gewoon terug doen, maar merkte dat het stilletjes aan zakte. Waar de plakkers zaten begon het ook kleverig te worden.

Heb daarna met Verdonck gebeld en foto gestuurd. Ik mocht een sportbh gaan halen en het verband weg doen. Maar doe dit niet zonder hem te adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd @ewa :116:

wat gaat het toch bij iedereen verschillend. Ik heb direct mijn sportbh aangekregen. Geen band. Ben afgelopen maandag geopereerd. 500cc DP/HP mentor. Afgelpen 2 dagen geen pijn met pijnstilling, vandaag geen pijn zonder pijnstilling. 

Ik doe veel aan krachtsport, vraag me inderdaad ook af of dat een groot voordeel is. Nu ik geen pijn ervaar en makkelijk omhoog kan komen. Neem mijn rust gelukkig wel, doe wel een wandeling overdag. Merk wel dat ik snel moe word. 

Spoedig herstel toegewenst en ben benieuwd naar jouw resultaat.

 

Liefs van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nathalie*:

Gefeliciteerd @ewa :116:

wat gaat het toch bij iedereen verschillend. Ik heb direct mijn sportbh aangekregen. Geen band. Ben afgelopen maandag geopereerd. 500cc DP/HP mentor. Afgelpen 2 dagen geen pijn met pijnstilling, vandaag geen pijn zonder pijnstilling. 

Ik doe veel aan krachtsport, vraag me inderdaad ook af of dat een groot voordeel is. Nu ik geen pijn ervaar en makkelijk omhoog kan komen. Neem mijn rust gelukkig wel, doe wel een wandeling overdag. Merk wel dat ik snel moe word. 

Spoedig herstel toegewenst en ben benieuwd naar jouw resultaat.

 

Liefs van mij

Dat had ik ook! Maar ik ben nu 12 weken PO, en ik kan nog niet eens 1 kg reverse fly haha ☺ en zo ook met deadliften en nog meer oefeningen nog niet..maar ook dat komt goed, geduld hihi

Ben benieuwd wanneer jij zo'n beetje alles weer kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Nathalie*:

Daar ben ik ook benieuwd naar.. maar inderdaad geduld. 

Ben je blij met die van jou? @TessaDLCDP

Heb je foto's?

Ja ikke wel, oke ze hadden groter gemogen :154: echt hoor! Ooit!!

 

Foto's in mijn album, kun je die niet zien? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was niet ingelogd, vandaar. 

Zijn mooi zeg! Haha groter ja? Hoeveel cc heb je? Ow zie 't al.. ietsie minder dan ik, maar vind die van jou groter lijken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.