Ga naar inhoud

ewa : 11 maart 2016 : Dr. Verdonck : Belgian breast clinic


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Nathalie*:

Was niet ingelogd, vandaar. 

Zijn mooi zeg! Haha groter ja? Hoeveel cc heb je? Ow zie 't al.. ietsie minder dan ik, maar vind die van jou groter lijken.. 

Hahaha bizar he ☺ de ene keer denk ik bamm die zijn aanwezig, en de andere keer vind ik ze klein :154: heb je nog andere foto's? En hoelang ben je PO? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/16/2016 at 3:43 PM, Nathalie* said:

Liefs en badankt! ik Voel me steeds goed, omdat ik ingepakt ben ik heb me nog psychisch niet beseft dat ik borsten, heb (KIjk in mijn fotos zie je waarom). Maar vandaag liep ik langs een lingerie winkel en ik dacht ,,dit is allemaal is van mij nu!,,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

ben afgelopen vrijdag ook geopereerd by Verdonck.

wel spannend nu ,met de tape.

gaan de borsten groter of kleiner zijn als de tape eraf is? 

Want ni is er nog wat zwelling maar ze worden ook bij elkaar gehouden....

spannend. Wie heeft hier al ervaring mee?

heb wel veel last aan de rechterkant, zou zijn omdat ik rechtshandig ben en de spier er beter ontwikkeld is....

ook smorgens veel last aan m'n rug doordat je niet op je zij mag slapen.

nu nog goed rusten....

veel beterschap iedereen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Riri7:

Dag dames,

ben afgelopen vrijdag ook geopereerd by Verdonck.

wel spannend nu ,met de tape.

gaan de borsten groter of kleiner zijn als de tape eraf is? 

Want ni is er nog wat zwelling maar ze worden ook bij elkaar gehouden....

spannend. Wie heeft hier al ervaring mee?

heb wel veel last aan de rechterkant, zou zijn omdat ik rechtshandig ben en de spier er beter ontwikkeld is....

ook smorgens veel last aan m'n rug doordat je niet op je zij mag slapen.

nu nog goed rusten....

veel beterschap iedereen xxx

Allemaal normaal die pijntjes hoor meid ☺ ze worden nog groter met de tijd, ik heb een foto in mijn album met het verloop mocht je een idee willen wat er met je boobies gaat gebeuren..ze worden even kleiner en daarna als de spier ontspant worden ze groter

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! En fijn om te horen dat je niet veel pijn hebt. Ben heel benieuwd naar het resultaat..... ;)

Succes met het verdere herstel en straks lekker genieten van nieuwe bikini's shoppen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me steeds good, maar ik voel allemaal sorten krampen in mijn borsten,kleine pijntjes af en toe gaan mijn tepels hard staan zomaar , maar voor de rest ik kan niet wachten om ze te zien.

250cc zou moeten niet te groot zijn maar ik heb een zekere C, geen volle B wat vindt ik ok, eigenlijk hell yea ok.

vocht uit de buik helemaal weg, helaas geen sporten nog, alleen netflix en wijn, vandaag vlieg ik terug naar Londen hopelijk niemand gaat  mij in de cabine een ellebog verkopen,:blink:.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve Dames, ik Ben 20 dagen PO ik had zeer platte A en ik kreeg 250cc onder het spier round high profile, ik ben op zoek naar de  verslagen , fotos galleries van dames met hetzelfde cc's en lichaam bouw om te kunnen kijken hoe gaat het me hun.

Ik kon nog geen hier vinden.

Bij mij alles gaat toppie ( ik ben dr Verdoncks kunstwerk) , alleen zitten ze nog hoog en zijn wat harder.

groetjes

 

Ewa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.