Ga naar inhoud

Pijn langs borst


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Nonky:

Ok...ging ik eigenlijk van uit....mmmm lastig...

Hahah zo'n vermoeden had ik al! Maar thats okay.. Morgen ga ik gewoon even m'n pc bellen en dan hopen dat hij me precies kan vertellen hoe en wat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Bobbi09:

Lucky you! Dat is fijn zeg!! Zal vast niet lang meer duren voor je chill op je buik kan liggen :D

Ja hoop t ook,lees hier van verschillende meiden dat dat niet meer prettig voelt na bv....

 

7 minuten geleden zei best_boobie:

oh sorry, dit is echt hilarisch.. Vind het de opmerking van de dag!! :45:

Allerlei adviezen over hoe het is bij dual plane borsten, maar jij hebt ze gewoon voor de spier :P

Whahahha echt he! :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei DreamLou:

Ja hoop t ook,lees hier van verschillende meiden dat dat niet meer prettig voelt na bv....

 

Whahahha echt he! :45: 

 

10 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Hahaha echt he.....:75:

 

11 minuten geleden zei best_boobie:

oh sorry, dit is echt hilarisch.. Vind het de opmerking van de dag!! :45:

Allerlei adviezen over hoe het is bij dual plane borsten, maar jij hebt ze gewoon voor de spier :P

Ennnnn toen was ik weer terug bij af .. Hahah xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei DreamLou:

 

 

Whahahha echt he! :45: 

Ja.. er wordt soms te snel van iets uit gegaan als meiden iets lezen.. Altijd oppassen geblazen hihi, dat is ook de reden waarom ik vaak zoveel vragen stel, wat soms echt irritant gevonden wordt...., maar dit was wel echt hilarisch.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bobbi09:

 

 

Ennnnn toen was ik weer terug bij af .. Hahah xD

Nou.. ik vind eigenlijk niet dat je weer terug bij af bent...
Je moet echt contact opnemen met je pc, zoals ik al eerder aangaf.. We kunnen hier wel een verhaal gaan zitten verzinnen, maar daar heb je ook niks aan.. de pc moet jou een plausibele verklaring kunnen geven en je kunnen geruststellen, evt je op controle laten komen als hij het niet vertrouwd :)

Dus niet bij de pakken neerzitten, er wordt nog wel een oplossing gevonden, maar deze zal wel vanuit je pc moeten komen denk ik :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Nonky:

Ja stom, ik had er niet vanuit moeten gaan...was voor mij wel herkenbaar maarja..

Geeft niks hoor!! Ik snap best dat je dat dacht! 

9 minuten geleden zei best_boobie:

Nou.. ik vind eigenlijk niet dat je weer terug bij af bent...
Je moet echt contact opnemen met je pc, zoals ik al eerder aangaf.. We kunnen hier wel een verhaal gaan zitten verzinnen, maar daar heb je ook niks aan.. de pc moet jou een plausibele verklaring kunnen geven en je kunnen geruststellen, evt je op controle laten komen als hij het niet vertrouwd :)

Dus niet bij de pakken neerzitten, er wordt nog wel een oplossing gevonden, maar deze zal wel vanuit je pc moeten komen denk ik :)

xxx

Nee klopt! Maar het was wel even fijn om wat ervaringen te horen! 

Sowieso morgen even bellen en kijken wat hij te zeggen heeft. Jullie horen van me wanneer ik mijn pc's verklaring heb :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.