Ga naar inhoud

Pijn langs borst


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Zondag ging ik na 6 weken op m'n rug slapen weer voor het eerst op m'n zij slapen. Dit leek best okee, maar na een tijdje ging de borst waar ik op lag branden. Uiteindelijk maar op m'n rug geslapen en af en toe op m'n zij. 

Maar nu heb ik al 2 dagen aan de binnenzijde van m'n linkerborst een stekend gevoel. Ik heb al contact gehad met de kliniek en die zegt dat waarschijnlijk m'n kapsel is gescheurd . 

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit hebben en of jullie weten of het erg is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Bobbi09:

Hoi meiden!

Zondag ging ik na 6 weken op m'n rug slapen weer voor het eerst op m'n zij slapen. Dit leek best okee, maar na een tijdje ging de borst waar ik op lag branden. Uiteindelijk maar op m'n rug geslapen en af en toe op m'n zij. 

Maar nu heb ik al 2 dagen aan de binnenzijde van m'n linkerborst een stekend gevoel. Ik heb al contact gehad met de kliniek en die zegt dat waarschijnlijk m'n kapsel is gescheurd . 

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit hebben en of jullie weten of het erg is.

 

xx

Mag ik vragen wie jouw vraag beantwoord heeft? Een pc?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bobbi09:

Ik mocht volgens de verpleging gewoon op m'n zij blijven slapen en het moet gewoon opnieuw genezen 

Ik zou het navragen bij je pc meid.. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een kapsel zomaar scheurt nadat je op je zij gelegen hebt... Heb je al contact gehad met je pc erover?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Ik zou het navragen bij je pc meid.. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een kapsel zomaar scheurt nadat je op je zij gelegen hebt... Heb je al contact gehad met je pc erover?

xx

Nee ik heb contact gehad met de verpleging  maar zal morgen even contact opnemen met m'n pc. 

Heb jij hier al eerder van gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bobbi09:

Nee ik heb contact gehad met de verpleging  maar zal morgen even contact opnemen met m'n pc. 

Heb jij hier al eerder van gehoord?

Nee.. nog nooit.. en ik kan het me ook moeilijk voorstellen.. Als jij na 6 weken weer op je zij gaat liggen, dan is het kapsel sterk genoeg, normaal gesproken.. Tenzij je misschien allerlei capriolen uitgehaald hebt in bed haha.. Maar er zijn zelfs meiden die weer gewichten gaan heffen dan.. Die hebben ook geen gescheurd kapsel..

Ik vind het raar dat dit zomaar boem baf gezegd word... Oke, stel dat je pc het ook zegt, dan zou het natuurlijk wel eens waar kunnen zijn, maar ik zou zo een uitspraken altijd van je pc willen horen.. Nooit van een verpleegkundige of consulente :) Gewoon omdat de pc het beter weet normaal gesproken :)

Bij welke pc was je ook alweer geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door vd Weij geopereerd. En voor zover ik weet doe ik geen rare dingen in mijn slaap!:p

vooral ook omdat ik in de hele 6weken niks aan m'n boobs gevoeld hebt vind ik het zo bijzonder dat het nu ineens zo brand en op dat stukje steekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het aan een bepaalde kant? Ik heb het ook bij de binnenkant van mijn linkerborst bij op mijn zij liggen (soms) en bepaalde dingen die ik doe, volgens de PC kan dit niet zo heel veel kwaad omdat ze onafhankelijk herstellen en de wond binnenin langer tijd nodig heeft dan de 6 weken die ervoor staan ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Is het aan een bepaalde kant? Ik heb het ook bij de binnenkant van mijn linkerborst bij op mijn zij liggen (soms) en bepaalde dingen die ik doe, volgens de PC kan dit niet zo heel veel kwaad omdat ze onafhankelijk herstellen en de wond binnenin langer tijd nodig heeft dan de 6 weken die ervoor staan ☺

Nou hier zit zeker wat in wat jij zegt!! :35:
Maar daarom dat ik ook al zei dat ik het verhaal van het kapsel een raar verhaal vind :)

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel bijzonder verhaal want ik ben ook na 6 weken op mijn zij gaan slapen en dit welliswaar opgebouwd want lukte niet in een keer, en voelde ook niet gelijk prettig met de volume aan mijn zijkant. ( sliep met kussen er tegenaan) Voelde ook een beetje branderig en had ook nog last van steken zo nu en dan op de dag. Was ook weer gaan werken/ bewegen dus wellicht kan dat er ook mee te maken hebben? Ik heb wel constant mijn sportbh aangehad ( ook s'nachts ) om de boobs alsnog rust te gunnen en is ook langzamerhand weggetrokken. Maar heb niet CONTINU last ervan gehad zover ik mij dat kan herinneren. 

Ben ook benieuwd wat je PC te zeggen heeft! 

Sterkte ermee!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend! Lijkt mij ook niet zomaar dat een kapsel scheurt.... Ik mocht van Nio na 10 dagen op mn zij slapen, ik doe dat met een opgerold washandje tussen mn boobs, omdat die bovenste tegen de onderste aan ligt en dan trekt het aan binnen en buitenzijde. Ohja en ik slaap tegen een voedingskussen aan die ik omhels, anders rol ik te ver door, op mn buik.

Ook 's ochtends wordt ik wakker met was trekkerige spieren aan de buitenzijde, maar zodra ik weer even rechtop sta/zit trekt dat weer weg. Ik hoop dat het bij jou ook snel wegtrekken dat je je pc kunt bereiken! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TessaDLCDP:

Is het aan een bepaalde kant? Ik heb het ook bij de binnenkant van mijn linkerborst bij op mijn zij liggen (soms) en bepaalde dingen die ik doe, volgens de PC kan dit niet zo heel veel kwaad omdat ze onafhankelijk herstellen en de wond binnenin langer tijd nodig heeft dan de 6 weken die ervoor staan ☺

Ik heb het ook aan 1 kant, maar tijdens het liggen voelde ik het niet . Pas de volgende ochtend.  Ebben die dag ook voor het eerst gaan sporten, uurtje fietsen en op de loopband op rustig tempo, maar had het idee dat dat het erger heeft gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nonky:

Ik heb t ook wel eens gehad. Ik denk steeds dat het maar een aanhechting vd spier kan zijn...

maar ik ben geen arts....

Okee dat dacht ik ook eerst ja.. Maar dat zou dan kunnen door het zware gewicht wat er dan ineens aan heeft gehangen? 

en wel raar dat heel m'n tieten gelijk op hol zijn hahah  maar hoop dat dat het is! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei DreamLou:

Wat vervelend! Lijkt mij ook niet zomaar dat een kapsel scheurt.... Ik mocht van Nio na 10 dagen op mn zij slapen, ik doe dat met een opgerold washandje tussen mn boobs, omdat die bovenste tegen de onderste aan ligt en dan trekt het aan binnen en buitenzijde. Ohja en ik slaap tegen een voedingskussen aan die ik omhels, anders rol ik te ver door, op mn buik.

Ook 's ochtends wordt ik wakker met was trekkerige spieren aan de buitenzijde, maar zodra ik weer even rechtop sta/zit trekt dat weer weg. Ik hoop dat het bij jou ook snel wegtrekken dat je je pc kunt bereiken! 

X

Ik had ook met een rond kussentje tussen m'n boobs geslapen, maar misschien toch met Voedingskussen proberen als de pijn weg is. 

Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je weer normaal op je zij kon liggen zonder pijntjes en hulpmiddelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook na het slapen, niet tijdens..kan de 'inwendige' wond zijn of wat @Nonky zegt, je spieraanhechting..ik ben 10 weken PO en heb dagelijks soms nog steekjes/branderig en eergisteren de PC gesproken en nog steeds niks om zorgen over te maken, die herstelt gewoon minder snel waarschijnlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Bobbi09:

Okee dat dacht ik ook eerst ja.. Maar dat zou dan kunnen door het zware gewicht wat er dan ineens aan heeft gehangen? 

en wel raar dat heel m'n tieten gelijk op hol zijn hahah  maar hoop dat dat het is! 

 

Er zit toch iets onder de spier geschoven dus zo raar is het eigenlijk niet. In het midden bij je borstrand zit een aanhechting..... En als dat dan spant of rekt....

ik heb t ook wel als ik mn bh uitdoe aan het eind vd dag, alsof ze dan niet goed hebben gezeten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Nonky:

Er zit toch iets onder de spier geschoven dus zo raar is het eigenlijk niet. In het midden bij je borstrand zit een aanhechting..... En als dat dan spant of rekt....

ik heb t ook wel als ik mn bh uitdoe aan het eind vd dag, alsof ze dan niet goed hebben gezeten....

Ja klopt! Dat denkt ook mijn PTer, en aanhechtingen genezen velen malen langzamer van een overrekking..dat kan weken duren en doe je niks aan.. het os toch ineens zwaar he ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bobbi09:

Ik had ook met een rond kussentje tussen m'n boobs geslapen, maar misschien toch met Voedingskussen proberen als de pijn weg is. 

Hoelang heeft het bij jou geduurd voor je weer normaal op je zij kon liggen zonder pijntjes en hulpmiddelen?

Ik ben donderdag pas 4 weken po, ik slaap nog steeds met een 'knuffelkussen' en washandje. Hoop dat ik straks weer op mn buik kan slapen. Maar gaat per week beter met zijslapen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Ja klopt! Dat denkt ook mijn PTer, en aanhechtingen genezen velen malen langzamer van een overrekking..dat kan weken duren en doe je niks aan.. het os toch ineens zwaar he ☺

Ik heb alleen geen dual plane.. Maar voor de spier.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei DreamLou:

Ik ben donderdag pas 4 weken po, ik slaap nog steeds met een 'knuffelkussen' en washandje. Hoop dat ik straks weer op mn buik kan slapen. Maar gaat per week beter met zijslapen. :)

Lucky you! Dat is fijn zeg!! Zal vast niet lang meer duren voor je chill op je buik kan liggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.