Ga naar inhoud

Harsen/waxen!


lesilla

Aanbevolen berichten

Ik heb een salon en doe/geef brazilians/hollywood waxes. De huid kan direct na de tijd nog wat geïrriteerd zijn, dus doe het in ieder geval een dag of 2 van te voren. Dan heb je er ook zo lang mogelijk profijt van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat iemand met ervaring dit wel zou kunnen doen, met je eigen hulp. De wax moet op de huid worden gebracht, wanneer de huid wat strak is. En zeker als je de wax eraf trekt, moet de huid goed gespannen zijn. Daarbij zou jij kunnen helpen.

Ik vraag 't mijn klanten ook wel eens, is ook prettiger werken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1x alles daar laten harsen, en ik lag dus met mijn benen wijd, ook daartussen ging alles weg.

Maar volgens mij gaan ze normaal door tot je kont. Haha. Bij mij deed ze alleen voor en d'r tussen, want ik vond het mega pijnlijk. Echt een eenmalige actie hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moahhh, valt wel mee hoor. Hangt ook af van je pijngrens...

Natuurlijk ben je de 1e x wat gespannen, waardoor pijntjes nog duidelijker voelbaar zijn. Maar, vergelijk 't met een pleister die van je huid afgetrokken wordt. En ik doe niet alles in 1 x hoor, het zijn stukjes van 2 bij 5 cm. ongeveer.

Het meest pijnlijke is net boven je venusheuvel. Daar zitten per cm2 de meeste haartjes (bij de meeste vrouwen) en dat eruit trekken is pijnlijk. Als je dat hebt gehad, dan is de rest a piece of cake. Ik werk dan ook meestal zo snel mogelijk naar die plek toe, dan is dat achter de rug en valt de rest echt mee.

Hoe meer je er tegenop ziet, hoe meer het je mee zal gaan vallen. Alle vrouwen bij mij zeggen altijd: ow... is dát alles?

Hoe was dat ook alweer? Men lijdt het meest van de pijn die men vreest? Ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd 2-3 dagen een beetje irritatie/rode huid na een wax down under. Dus inderdaad het een paar dagen van te voren doen is wel een goed idee.

De pijn valt wel mee (vind ik dan) en anders moet je je bedenken dat het voor het goede doel is :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik zou nooit zo snel bij een man mezelf zo durven laten harssen.

En ik vond het ook meevallen tussen me benen, daarboven op deed het veel meer pijn jah!

Dus Famke, eigenlijk zou ik het nog eens moeten doen zeg je. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand wel eens bodysugaring geprobeerd?

Met turkse Camsakizi (google het!) bijvoorbeeld? Ik heb dat spul gekocht vandaag en ga dat eens proberen binnenkort..als dat werkt bespaart het me een hoop centjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evanja,

Heb zelf al twee maal suikerwax gemaakt ondertussen, je kunt het normaal op twee manieren gebruiken, de balmethode en de warme methode, bij mij lukt echter alleen de warme methode (met repen stof dus) net als wasstrips van veet maar dit werkt echt veel beter en is ook nog eens spotgoedkoop!

Ik blijf wel proberen om m'n wax zo te krijgen dat ik ook de balmethode kan gebruiken, lijkt me nog handiger, maar heeft met het koken te maken, maar ik geef niet op, moet me ooit eens gaan lukken, hahaha.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het vandaag eens proberen die balmethode. Volgens de mevrouw uit de winkel vergt dat wat oefening, maar is het geweldig. We zullen zien! Zou me alleen voor mijn benen al een berg geld besparen. Blijven proberen dus Eefje haha

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.