Ga naar inhoud

oksels scheren na bv


Aanbevolen berichten

Sorry voor het wat onsmakelijke onderwerp :unsure:

Maar zat me weer eens wat af te vragen..

Wanneer mag/ kan je eigenlijk weer je oksels scheren?

Wordt vd zomer geholpen maar zie het niet zo zitten met een dot haar rond te lopen haha

Wordt waarschijnlijk dual plane en wanneer kan je je armen dan weer zo houden dat je er fatsoenlijk bij kan en niet de littekens openhaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze van te voren laten harsen. Ja, dat doet zeer, maar je bent er tussen de 4 en 6 weken vanaf.

Maar, ik zag al op de foto's dat het wel weer mag, dat harsen...

Ik kan sinds een dag op 10 wel weer dusdanig met mijn oksels dat er een scheermesje tussen past. Voor alle veiligheid, laten we zeggen een dag of 12 PO/dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deed na me dual plane ervaring samen,ik deed voorzichtig me arm iets omhoog,me man scheerde

en bij me 2de voor de spier ervaring,deed ik het zelf,na 4dagen scheerde ik gewoon,iets met me ellebogen tegen me lichaam houdend,maar het ging goed,ze zeggen wel 6weken niet je armen omhoog enzo,maar goed,je moet in die 6weken ook je haar wassen,en dan kom je ook met je armen boven je kin enzo. :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ik vind dit een hele goeie vraag

vroeg me ook al af hoe je dat eigenlijk moet doen ik ben daar dan ook echt niet heel erg handig in maar probeer heel voorzichtig het meerste weg te halen maar vind het wel moeilijk dat je arm niet helemaal omhoog mag vind ik toch lastig bij komen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar niet alleen je oksels!

hoe moet je in godsnaam daar beneden scheren?

ik bedoel lijkt me geen lekker gevoel als je moet bukken?of valt dat wel mee?

ja misschien rare vraag hoor maar straks ben ik een behaarde aap met mooie tieten hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou mij lukte het wel om alles daaronder + benen te scheren. Haren wassen was lastiger, maar dan moet je ook met je armen omhoog he. En dat is veel lastiger als omlaag :rolleyes: bij mij dan.

Ik ben nogal preuts dus ik moest en zou het allemaal alleen doen haha.

Maare, ik was ook aan het nadenken over het scheren enzo... en uiteindelijk had ik hulp nodig bij hele andere dingen. Ik kreeg geen dopjes losgedraaid van nieuwe flessen, en ik kon niet eens mijn bed uitkomen zonder hulp :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 dagen PO maar heb vanaf dag 3 alweer mijn oksels weer geschoren hoor. En mijn benen en bikini-lijn!

Wat Moontje ook al eerder zei, je moet toch ook je haar wassen enzo.

Ik denk dat het erg is om je armen even van je lichaam af/omhoog tge houden maar of je kracht moet zetten. En kracht heb je er niet voor nodig om te scheren...

Komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hhahaha nee ik kan me voorstellen dat je alle mogelijkheden zoekt om niet behaard door het leven te gaan!

zo ben ik ook wel dan zoek ik een creatieve manier!

het is me ook gelukt met een dikke hoogzwangere buik om daaronder te scheren hahaha dan moet dit ook wel lukken hoop ik :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stond me de dag na de bv alwwer onder de douche te scheren.

haren wassen ging als volgt...

men neme een emmer of een krukje,deze zet je zo neer onder de douche dat je erop kunt zitten..(emmer dus omdraaien anders kom je er nooit meer uit) :152:

vervolgens buig je je hoofd naar voren zodat je met je ellbogen op je knieen kunt rusten en tegelijkertijd je hoofd kan volsmeren met shampoo..

dit ging bij mij erg goed

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.