Ga naar inhoud

oksels scheren na bv


Aanbevolen berichten

haha grappig dat je het zegt moon want ik heb t zelf ook met een plastic huishoudkrukje gedaan...maar terwijl ik dat zat te typen bedacht ik me..he niet iedereen heeft een krukje maar waarschijnlijk wel een emmer dus dan neem ik dat maar als voorbeeld!!haha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of....

Men neme een zusje met geweldig veel humor die jou en zichzelf uitkleed (anders werd ze zo nat van 't gespetter. Nou ja, haar kleding dan!). Plus een plastic tuinstoel.

Klapt deze onder de douche, zet mij erop en begint moppen te vertellen onder het inzepen van het haar. Dit resulteerde in de slappe lach bij beide, veel pijn bij mij en bevredigende wraakgevoelens bij haar (bij haar blindedarm operatie had ik de slappe lach bij haar veroorzaakt en dit was pay back time; 7 (!!!) jaar later).

Trouwens, dit was 2 dgn. na de operatie.

Inmiddels kan ik mezelf weer redden onder de douche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha...wat relaxt dat je zusje gewoon schijt heeft en bij je onder de douche is gaan staan,dat zie ik mijn zusje echt niet doen hoor!

dat zal idd wel de nodige lachstuipen hebben veroorzaakt!! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.