Ga naar inhoud

5 keer scheepsrecht? 30 augustus 2016


Gast Lisaliza

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

@Lisaliza, Ik schrik daar niet zo van hoor. Maar ik vind het wel dapper dat je zo'n foto plaatst. Ik heb een complicatie na mijn operatie van 13 mei en ik kan amper in de spiegel kijken, laat staan dat ik zo een foto plaats. En dat ziet er nog niet eens zo erg uit als bij jou. Dus petje af, meis. :35: Je bent een sterke en dappere vrouw. Fijn dat je je verhaal met ons wilt delen. 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Lisaliza:

@Sabi thx Sabi. Hoe gaat het met jou, want jij was ook één van de gelukkige. 

Ja we zijn speciale gevallen hoor ik telkens. Mijn pc zei ook dat ik zijn eerste patiënt ben waar het zo mee ging in zijn carrière , Lucky me!!!

Durf het net zoals jou nog niet van de toren te gillen, maar het doet Iig niet zo'n pijn. Niet dat dat een graatmeter is voor wel/ niet bacterie hebben, maar ok het is al fijn dat de pijn meevalt. Nu is het een kwestie van de tijd vooruit kijken, antibiotica netjes innemen,allesschoon houden en hopen dat de wonden snel dicht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Lisaliza:

@Jaydee @Sabi Het gaat gewoon ook met ons goedkomen :136:

Natuurlijk!!! Ik ga vanmiddag voor een so naar Nio... kijken of hij er nog iets leuks van kan maken :45:.

Maar uiteindelijk komt het allemaal goed. Ze zeggen dat je van iets waar je heel veel moeite voor moet doen, hééél veel houdt. Nou meiden... wat zullen wij straks van onze boobs houden :38:

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Natuurlijk!!! Ik ga vanmiddag voor een so naar Nio... kijken of hij er nog iets leuks van kan maken :45:.

Maar uiteindelijk komt het allemaal goed. Ze zeggen dat je van iets waar je heel veel moeite voor moet doen, hééél veel houdt. Nou meiden... wat zullen wij straks van onze boobs houden :38:

Veel liefs, Jaydee 

Hahaha zullen we ze ooit nog loslaten dan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bayleef

Durf nog steeds niet te juichen. Na 3,5 week po nog steeds een zeer opgezette borst. Lijkt wel of hij niet kan zakken of zo. Heb sinds vandaag het gevoel dat het ietsjes minder wordt, maar misschien wil ik dit zien. Geduld geduld geduld geduld etc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lisaliza:

Hoi @Bayleef

Durf nog steeds niet te juichen. Na 3,5 week po nog steeds een zeer opgezette borst. Lijkt wel of hij niet kan zakken of zo. Heb sinds vandaag het gevoel dat het ietsjes minder wordt, maar misschien wil ik dit zien. Geduld geduld geduld geduld etc 

Hoi meis

Hierbij wil ik je erg veel geluk :71: wensen met je herstel het is niet niks wat jou is overkomen.

Ik denk als leek dat het herstel bij jou wel iets langer zal duren gezien je voor situatie.

Wanneer is je volgende controle bij je PC ,als je ongerust bent neem dan eerder contact met hem op.

xx Ank :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisaliza, komt wel goed, meis. Ik snap heel goed dat jij het vertrouwen kwijt bent geraakt, dat het ook wél goed kan gaan, door alles wat je hebt mee gemaakt. En dat is niet meer dan logisch. Maar probeer er een beetje vertrouwen in te krijgen dat het ook wel goed kan gaan. Een positieve kijk erop is ook goed voor je lichaam. Heb je lichaam lief en vertrouw erop dat je lichaam je niet in de steek laat ditmaal. Komt vast helemaal goed. Ook jij zult prachtige borsten krijgen. Alleen is het toverwoord "geduld", voor iedereen, maar voor jou is dat extra moeilijk na alles wat je hebt mee gemaakt. Sterkte meis.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Mijn laatste update :

Helaas is ook de laatse operatie niet gelukt. Ik stop er mee, voor mij geen borsten meer. Afgesproken met de arts dat ik beide protheses in mei 2017 laat verwijderen. En dan ga ik weer gewoon plat door het leven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lisaliza:

Mijn laatste update :

Helaas is ook de laatse operatie niet gelukt. Ik stop er mee, voor mij geen borsten meer. Afgesproken met de arts dat ik beide protheses in mei 2017 laat verwijderen. En dan ga ik weer gewoon plat door het leven. 

 

Ach meid, dat meen je niet,vind dit zo erg voor je,het feit dat je eigenlijk niet kunt vertrouwen op je eigen lichaam is zo hard, en een expantatie is zuur, heel zuur, helemaal als het definitief is.

 

Is er enig idee over waardoor het deze keer ook weer niet goed is gegaan?

 

Heel veel respect voor je dat je nu toch zegt, ik stop er mee,maar soms kun je niet anders, en moet je jezelf gaan beschermen, want dit houd niemand vol, steeds de hoop op een goed herstel, en steeds weer de teleurstelling.

 

Dit zal ondanks dit voornemen een harde en emotionele tijd voor je gaan worden, en daar heb je dadelijk echt de tijd voor nodig om dat te verwerken.

 

Ik wens je heel veel sterkte.

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisaliza, ach meissie toch. Wat vervelend voor je. Wat is er mis gegaan dat de protheses er weer uit moeten? 

Ik snap dat dit heel hard aankomt voor je. Wel goed dat je zover bent dat je er een streep onder kunt zetten; je hebt er vaak genoeg je best voor gedaan en het toch geprobeerd. Maar je moet idd realistisch blijven en als het 5x niet lukt, dan zal het de 6e keer waarschijnlijk ook niet lukken. Maar dat neemt niet weg dat het een hele moeilijke beslissing is, die je genomen hebt en dat je er wel mee moet zien te dealen. Respect voor jou, meis. 

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en uiteraard heel veel kracht en sterkte in mei. Ik ben in gedachten bij je. 

 

Veel liefs, Jaydee 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Lisaliza:

Mijn laatste update :

Helaas is ook de laatse operatie niet gelukt. Ik stop er mee, voor mij geen borsten meer. Afgesproken met de arts dat ik beide protheses in mei 2017 laat verwijderen. En dan ga ik weer gewoon plat door het leven. 

 

Jeetje! Had zn goede hoop dit keertje voor je! Heel naar dat je dit weer heb moeten ervaren en de operatie niet is gelukt. Jij zelf en je borst hebben veel moeten doorstaan en kan mij in je beslissing vinden. Ik vind het een dappere en moedige keus die je hebt gemaakt!! Ik lees dat dit je laatste update zal zijn en wens je veel sterkte en kracht toe. 

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

@Lisaliza

 

Via jouw reactie op mijn topic bij jou gekomen (over dr. Beekman). Niet om het er in te wrijven, maar wat een verhaal van jouw situatie. Weet niet zo goed wat ik met zeggen behalve dat je eigen gezondheid het belangrijkste is. En als dat zonder de borsten is die jij wilt dan is dat heel k*t, maar ik had in jouw situatie hetzelfde besloten. Het is al een poosje geleden, maar toch veel sterkte. Kan me voorstellen dat je hier nog regelmatig aan moet denken.

 

Liefs Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.