Ga naar inhoud

Leuke aanbiedingen, winkel, webwinkels, groter(e) maten , jou eerste aankoop?


Angelsboobs

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Super sexy jurk! En ik denk dat het bedekken van je tepels niet het grootste probleem wordt. Hoe doe je het met de rest? Of is de stof minder dun dan hij op deze foto lijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BrownieG:

Whahahaa denk graag mee :P

tja, dun stofje, open achterkant, stijve tepels..know that! Denk dat deze bra met doorzichtige achterkant wel moet kunnen! Plunge model!! Bij VS te koop. Weet alleen niet of je maat ertussen zit maar wellicht je zustermaat! De rest zal denk ik altijd zichtbaar zijn onder deze stof of je zou via een modiste er iets in moeten laten maken? Geen idee of dit dan zichtbaar zal zijn want is echt een strech stoffie

https://www.victoriassecret.com/bras/strapless-and-multi-way/invisible-push-up-bra-style-secrets?ProductID=4444&CatalogueType=OLS

Nice dress to impress by the way :13:

Jep I loveeeee THE dress!! Maar die dingen die jij bedoelt heb ik ook gezien lijkt me niet echt geweldig .. Ik bedoelde eigenlijk meer dit..zie foto.. Kleine siliconen covers

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Super sexy jurk! En ik denk dat het bedekken van je tepels niet het grootste probleem wordt. Hoe doe je het met de rest? Of is de stof minder dun dan hij op deze foto lijkt?

Nee stof is echt wel Nice! En je hebt  invisible underware dat is echt super . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BrownieG:

@Angelsboobs kijk eens naar mijn album bij die plakkers ;)

zijn best dik en gok dat je de vorm ziet in deze jurk! Maar lijkt op de foto dat jouw jurk een padding heeft? Of dubbel gevoerd? 

Xx

Ja die hartjes zijn idd hetzelfde alleen dan niet qua vorm.. Lol.. Denk dat de rondjes iets beter blijven zitten. 

nee de stof is gewoon goed dik zeg maar. Geen dun stofje. Maar dat zwarte bh plakding op die eerste foto volgens mij die ziet er ook top uit! Wat is dst voor iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Angelsboobs:

Ja die hartjes zijn idd hetzelfde alleen dan niet qua vorm.. Lol.. Denk dat de rondjes iets beter blijven zitten. 

nee de stof is gewoon goed dik zeg maar. Geen dun stofje. Maar dat zwarte bh plakding op die eerste foto volgens mij die ziet er ook top uit! Wat is dst voor iets?

Zwarte bh plakding :45: help me out! Zet effe berichtje in dan weet ik wat je bedoel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deep plunge bra had ik toen gekocht bij alieexpress, past echt net (extra tussenstukje er tussen gezet) 

En met onzictbare achterkant bij VS online! Heb wel zustermaat genomen want hadden niet in mijn 70 F. Dus goed je maat controleren!!

Linkje:  http://www.aliexpress.com/deep-plunge-dress_reviews.html

google maar eens"  deep plunge bra" en selecteer op afbeeldingen, genoeg voorbeelden van deze soort bh's :35: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Angelsboobs said:

Nee stof is echt wel Nice! En je hebt  invisible underware dat is echt super . 

Oehhh ken ik niet! Maar gaat er vast fantastisch uitzien. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

V&d heeft uitverkoop ivm faillisement!!  Zeeman heeft soms ook nog wel leuke setjes en gaat ook tot grote maten, primark schijnt ook leuke dingen en grote maten te hebben en ik hoorde van een merk van ulla popken ofzo( kan wat verschillen geen idee hoe je het schrijft), bonprix ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/10/2016 at 3:52 PM, Angelsboobs said:

Whahahaha.. Vunzige denkt weer meteen aan een "gezellige" avond. Nee hoor geintje.. Ik bedoelde eigenlijk echt van die dingen voor onder strakke kleding. Ik heb echt een hele leuke strakke jurk gekocht met open rug. Als ik dan straks mooie tetten heb hoef ik eindelijk geen bh meer gedwongen aan te trekken onder dat soort dingen, nou heb ik best grote tepels en dat worden beste knoppen als ik koud krijg zeg maar Whahahaha. Nou heb ik van die rare plak bh s gezien maar ook van die silicone dingen, vraag me echt af wat zit het lekkerste , is de beste en blijft het beste zitten.. Die hartjes van Ali worden het dus niet :154:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ooh daar gaat het helemaal niet om maaar.. waar is je jurk van? Vind hem echt prachtig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei feather:

 

Ooh daar gaat het helemaal niet om maaar.. waar is je jurk van? Vind hem echt prachtig! 

Ja meid vertel mij wat.. Ik kwam hem tegen op fb, meisje bood hem aan ( was van haar zusje maar vond hem niks) ik was te laat had hem al verkocht , maar ze had er nog een besteld voor haar zelf en omdat haar zusje hem niet wilde ( ze gingen samen op vakantie) moest zij hem ook niet meer en ze zou me laten weten als ze hem binnen had. 2 weken later; ik bericht gestuurd. Heb je dat jurkje al, welke bla bla.. Nee heb hem toch zelf gehouden. Merk wist ze niet zeker waarschijnlijk boohoo ofzo!! Nooit van gehoord.. Maar heel fucking internet afgezocht , Google gek gemaakt met allerlei zoekmannieren.. Maar geen jurk.. En als ik ergens mijn zinnen op gezet heb!! Grrrrrrr..!! ( had haar al een berichtje gestuurd of ze me kon laten weten waar hij vandaan kwam!!.. Nooit geen reaktie terug..) inmiddels een paar weken, maanden en hoop bloed zweet en tranen verder.. Nog steeds geen jurk.. En daar ineens , zie ik dat ze lid is van mijn zelf aangemaakte fb site.. Nou zoubik natuurlijk geen beheerder zijn als ik niet ff een oproepje plaatste voor madam in mijn eigen pagina met de vraag even contact met mij op te nemen!! En ja hoor Ping.... Daar was ze dan!! Maar gvd geen idee waar die jurk vandaan kwam..ja via een App waar mensen dus dingen op aan kunnen bieden en ze verkocht onder de naam .. Geen idee meer!! Tuurlijk dat heb ik weer niet te vinden .. Bestond niet meer op de App.. Maar... Ineens ja wel daar wast ie weer dat sprankeltje hoop.. Een berichtje waarin ze was getaged.. En ik zag haar foto!! Hè wie niet waagt ... Ik op fb .. Naam ingetypt en na een 20 min ja hoor daar was ze dan... Laatst iets gepost op 15 juni 2015... De tering dat ga je verdomme toch niet menen!!! Nou goed toch maar pb gestuurd... Omg.. Ja hoor na 10 min ... Hoi, ja die verkoop ik .. Ik heb er nog 1 mt s ... Fuck... Een s kom ik daar nog in als ik straks ben genionized!! Wtf kan mij het schelen.. Dus zoals je ziet ik heb hem besteld .. Heb geen idee of ie past maar daar gok ik gewoon op!! Kortom geen idee welke jurk het is , waar ie vandaan komt .. Ik weet alleen dat ze me deze namen gaf om eventueel op zoek te gaan naar een mt m .. Of een soort gelijk!! 

Ze had hem zelf via jurkjes.com..

mocht jij hem vinden hou ik me graag aanbevolen hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angelsboobs @feather vooruit dan maar.... :45: 

http://www.aliexpress.com/item/Sexy-Women-Plunge-Deep-V-Neck-Bandage-Lace-Up-Back-Backless-Pencil-Bodycon-Sheath-Club-Party/32330193372.html?spm=2114.40010608.4.96.Whl4G6

kwaliteit zal wel orginees zijn! Succes!! 

Ps: zag het heeeel toevallig staan in bovenstaand linkje van mijn zwarte bh..hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging even zoeken met google images om te kijken of ik het origineel kon vinden. Recensies waren niet echt goed namelijk en kwam dit ook nog tegen

1. https://www.wish.com/search/tight+dress#default

2. https://wanelo.com/p/35032595/sexy-women-evening-party-dresses-bohemian-style-back-cross-over-hip-spaghetti-straps-tight-dresses#

3. http://www.trendy21.com/cheapest/sexy-cross-strap-back-v-neck-bodycon-spaghetti-dress-for-women-734658.html#.Vr3_r7krI1I

 

De derde komt bij mij nog het beste over om eerlijk te zijn maar weet niet of de kwaliteit daarvan goed is.... 

En ebay enzo heeft hem ook. Maar vertrouw het toch niet helemaal. Laat maar weten of die van jou van goede kwaliteit is! Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een verslaafde aliexpress koper, van de inmiddels 80 items waren er 2 echt om te gieren! Zelfs bikini's die perfect zaten en prima kwaliteit..en voor 7.50 euro kun je je geen bult vallen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei feather:

ik ging even zoeken met google images om te kijken of ik het origineel kon vinden. Recensies waren niet echt goed namelijk en kwam dit ook nog tegen

1. https://www.wish.com/search/tight+dress#default

2. https://wanelo.com/p/35032595/sexy-women-evening-party-dresses-bohemian-style-back-cross-over-hip-spaghetti-straps-tight-dresses#

3. http://www.trendy21.com/cheapest/sexy-cross-strap-back-v-neck-bodycon-spaghetti-dress-for-women-734658.html#.Vr3_r7krI1I

 

De derde komt bij mij nog het beste over om eerlijk te zijn maar weet niet of de kwaliteit daarvan goed is.... 

En ebay enzo heeft hem ook. Maar vertrouw het toch niet helemaal. Laat maar weten of die van jou van goede kwaliteit is! Ben benieuwd

Ja die ik heb is echt super kwaliteit en ik kwam op Ali ook een tegen die vroeg 26 per jurk maar de feedbacks waren allemaal super goed.. Goed gevoerd of zelfs met onderjurk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei TessaDLCDP:

Hier een verslaafde aliexpress koper, van de inmiddels 80 items waren er 2 echt om te gieren! Zelfs bikini's die perfect zaten en prima kwaliteit..en voor 7.50 euro kun je je geen bult vallen toch?

Nee die prijzen zijn geweldig.. En ik moet zeggen dat ik ook al behoorlijk wat besteld heb en ook maar 2 x iets heb gehad dat ik dacht .. Nope dit is niks!! Maar ik ga echt wel even kijken naar nog zon jurkje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welke bh's van bijv. Hunkemöller zijn nou geschikt? Of n andere winkel met mooie goeie in wat grotere maten

bij hunkemoller heb je die plunche ( zeg ik t goed) is dat bijvoorbeeld te veel vulling al of kan dat geen kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.